Mánnen; waarom makkelijk doen als het moeilijk kan

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
Laura

Berichten: 8338
Geregistreerd: 20-02-01
Woonplaats: Midden van Gelderland

Mánnen; waarom makkelijk doen als het moeilijk kan

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 25-06-04 21:13

Lig in woensdag nach héérlijk te slapen, Dromen word ik bijna mijn bed uitgetrild door mijn mobiele telefoon. Dus ik op de tast met een slaaphoofd... JA??!
"Hee je ligt toch niet al te slapen??" Mijn ex, tegenwoordig een goede vriend, wat een tijd geduurd heeft om eindelijk op dat gewone vrienden-niveau te komen zonder dat één van beiden zoiets heeft van 'what if..' Frusty
Nou, het is dus half 5. Normale mensen die op woensdag en op donderdag gewoon moeten werken zoals ik slapen wel rond die tijd hoor >;)

Nouja, beetje over koetjes en kalfjes gepraat (hij belt wel eens vaker midden in de nacht. Laatst had ik mijn laptop aanstaan, werd ik wakker van een ondefinieerbaar geluid. Was ie tegen me aan het MSN-en om half 4 's nachts, was ie jarig, net uitgeweest en vrij zat. Hoor je telkens 'ploenk' 'ploenk' ) *LOL*

Dus ik vraag waarom hij eigenlijk belt. Nou, daar kwam het, hij ging verhuizen naar een appartement en zocht een huisgenoot. En nou wilde Diana, een vriendin van mij en mijn vriendin, eigenlijk wel een kamer bij hem. Dus ik roep uit: Oh wat leuk voor je! Jullie gaan een huis delen! Party!! Nou neeeee, dat was a bridge too far, dat was nog niet het geval, daar moest ie nog over nadenken.

Maar daar zat dus het probleem. Hij had haar welgeteld 1! keer ontmoet en wist helemaal zéker dat het zijn type was. >;) Dus als ze een kamer bij hem zou huren zouden ze een relatie krijgen en hij wist niet of hij daar wel aan toe was. ?? Verward Dus ik opper nog heel slim: Diana heeft een vriend hoor. Bovendien: It takes two to tango...? Wie zegt dat zij op jóu valt?
Neee, daar gíng het niet om, die vriend daar was ze niet gelukkig mee en hij wist honder procent zeker dat als hij ervoor ging het wat zou worden. Maar als het dan mis zou gaan.... daarom wist hij niet of hij er wel aan moest beginnen Verward Maar als hij niet met haar zou samenwonen zou hij dan een kans laten lopen, want zo'n 'klik' had hij 'pas' zes keer gehad bij een meisje (mijn slimme reply: dan komt er vast nog wel een zevende... Rolleyes )

Nouja, zo hebben we ongeveer een uur aan de telefoon gehangen. Ik snapte het probleem niet. Hoezo hard van stapel lopen?? Problemen creeeren die er helemaal niet zijn?? Let lijkt verdorie wel een wijf! Vervolgens wil hij mijn mening weten dus die geef ik hem. Hij wist het nog niet. Dus ik zeg, wat is er nou onduidelijk dan? We hebben toch alle belangrijke voors en tegens naast elkaar gezet? Waarna ik ineens iets meen aan te voelen: Of is er hier nu iets wat nog niet is uitgesproken??

Dat was er dus inderdaad. En daar wilde hij het niet over hebben maar het was wel weer duidelijk dat dat over 'onze histoire' ging. Ziek

Dus vraag ik me nu af in welke context ik het hele verhaal nou weer moet plaatsen. Was dit nu bedoeld om mij jaloers te krijgen ofzo?? Wat mij betreft gaat ie lekker met dr samenwonen hoor. Bij die vorige huisgenoot had ie ook al grote verhalen; zichzelf kennende zou hij binnen een week iets met de huisgenoot hebben... nou eh Lips are sealed Mánnen, dan zeggen ze dat vrouwen ingewikkeld in elkaar zitten zeg. Sjonge jonge....

Men in their thirties are like the New York Times Sunday crossword puzzle: tricky, complicated, and you're never really sure you got the right answer.
Laatst bijgewerkt door Laura op 25-06-04 21:17, in het totaal 1 keer bewerkt

Nothing tastes as good as being lean feels *profielupdate*
Goed voornemen 2007: Sommige PBtjes slippen er nog wel eens tussendoor... dus mocht je geen respons krijgen; stuur svp nog eens en niet boos worden hoor Haha!


SuperPepeijn

Berichten: 13113
Geregistreerd: 21-03-02
Woonplaats: Gouda

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-06-04 21:16

Laura schreef:
Was dit nu bedoeld om mij jaloers te krijgen ofzo??
volgens mij niet, maar het is hem wel gelukt Haha!

Amor Vincit Omnia

liberty

Berichten: 17286
Geregistreerd: 21-09-01
Woonplaats: Breda

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-06-04 21:17

Lastig lastig en nog eens lastig...

Pff gedachte alleen al dat IK dit om half 5 's ochtends moest gaan aanhoren... Doe jij wel goed!

Laura

Berichten: 8338
Geregistreerd: 20-02-01
Woonplaats: Midden van Gelderland

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 25-06-04 21:19

Nietus SP, en je krijgt me niet op de kast Tong uitsteken Ik heb er een tijd over gedaan voordat dat vonkje bij deze meneer eindelijk gedoofd was maar ben nu éindelijk gelúkkig op het niveau dat het me werkelijk niet veel meer doet.
Vraag me alleen af of ik nou zo weinig van het mannelijk ras begrijp Verward Jij bent een vent, Leg mij nu eens uit waar dit verhaal op slaat dan Haha!

Nothing tastes as good as being lean feels *profielupdate*
Goed voornemen 2007: Sommige PBtjes slippen er nog wel eens tussendoor... dus mocht je geen respons krijgen; stuur svp nog eens en niet boos worden hoor Haha!

orri

Berichten: 20941
Geregistreerd: 09-01-01
Woonplaats: "the world is my playground"

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-06-04 21:20

Hahahaha... ik doe alleen sms-jes midden in de nacht Knipoog scheelt ook een hoop aan gespreks stof en kan ik tussendoor in slaap vallen Knipoog

Victorian Elegance Webshop
Dependance van Ratcity's Shelter locatie Almere
DeviantArt voor mijn doodles!

SuperPepeijn

Berichten: 13113
Geregistreerd: 21-03-02
Woonplaats: Gouda

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-06-04 21:21

Laura schreef:
Jij bent een vent, Leg mij nu eens uit waar dit verhaal op slaat dan Haha!
nou heeft weinig met het geslacht te maken als je het mij vraagt. volgens mij spoor je al helemaal niet als je iemand op dat tijdstip voor dit soort dingen belt, maar ja, to each his own.

Amor Vincit Omnia

liberty

Berichten: 17286
Geregistreerd: 21-09-01
Woonplaats: Breda

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-06-04 21:27

SuperPepeijn schreef:
nou heeft weinig met het geslacht te maken als je het mij vraagt. volgens mij spoor je al helemaal niet als je iemand op dat tijdstip voor dit soort dingen belt, maar ja, to each his own.

Mee eens.. Kun je toch niet helder denken? Ik niet iig Haha!

rode_kool

Berichten: 4415
Geregistreerd: 06-11-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-06-04 21:53

Waarom altijd mannen dit mannen dat, kijk eens naar de vrouwen, hoe belachelijk die wel heel erg vaak niet doen Knipoog

gewoon geen onderschrift :D


SuperPepeijn

Berichten: 13113
Geregistreerd: 21-03-02
Woonplaats: Gouda

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-06-04 21:54

frostwood schreef:
Waarom altijd mannen dit mannen dat, kijk eens naar de vrouwen, hoe belachelijk die wel heel erg vaak niet doen Knipoog

Amor Vincit Omnia

Renske_

Berichten: 20558
Geregistreerd: 12-10-02
Woonplaats: het zonnige zuiden van NL

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-06-04 21:57

tssk t lijkt idd net een wijf zeg met zn gemiep Clown maar uhm om half 5 had ik mn foon lekker uitgedaan en was verder gaan slapen Haha!

*** Hilde van de Westfriezenhof *** bedankt voor alles meisje Des, Dee, Wis, Quinnie & Hillie ...zo oneerlijk... Rust zacht Y;(
Anne van de Slothoeve Ster Sport
:# Z2 startgerechtigd! :#

Ing__

Berichten: 11173
Geregistreerd: 17-01-03
Woonplaats: Arnhem

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-06-04 22:20

pff dat je opneemt Haha!

ik had me ook mooi omgedraaid Knipoog

Dag lieve mama...

Marjolein

Berichten: 11634
Geregistreerd: 09-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-06-04 22:24

dat je opneemt kan ik begrijpen maar dat je een serieus gesprek kan beginnen. als mensne mij snachts wakker bellen neem ik wel op maar de volgende ochtend vraag ik dan nog wel ff waarom ze ook alweer belde.

en verder je moet ook niet proberen mannen te begrijpen.

Kleine muisjes hebben kleine wensjes
Beschuitjes met gestampte mensjes

isabelle

Berichten: 3447
Geregistreerd: 28-08-02
Woonplaats: terneuzen

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-06-04 22:26

pff idd, wat een tijd, daarom weet je nu nog steeds niet wat ie ermee wilde duidellijk maken want je hoofd lag nog in dromenland! Bloos

GÜNTHER 01-11-1999
SVEN 24-07-2001
CHEYENNE 06-02-2006
-6kg

796285
Berichten: 6664
Geregistreerd: 04-06-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-06-04 23:02

Bizar verhaal, maar het komt me wel bekend voor... iemand zei ooit eens tegen me dat hij 'serieus had overwogen een relatie met me te beginnen'

>;) Ziek

Dat komende van iemand die ik nooit, nooit NOOIT als potential love interest zou kunnen zien. Daar valt je bek dan ook wel eventjes van open...

Rinoa

Berichten: 5528
Geregistreerd: 28-01-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-06-04 23:44

Marjolein schreef:
en verder je moet ook niet proberen mannen te begrijpen.


Precies!!! Sorry voor de one-liner maar ben het er gewoon helemaal mee eens

:D

Misja

Berichten: 3317
Geregistreerd: 12-10-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-06-04 23:47

Laura..het kan nóg erger...

Ik wilde mijn ex (toen nog vriend he Knipoog ) op vakantie zoenen enzo, zegt meneer: "Nee.. ik heb hoofdpijn".. Bloos!
Hallo..wie is hier de vrouw in de relatie?

Tss... Mannen komen van Mars.. Haha!

Op het randje van de afgrond..is het uitzicht het mooist!.......

supersambo

Berichten: 2133
Geregistreerd: 16-02-04
Woonplaats: waar mijn bed slaapt.

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-06-04 00:44

ik heb nog wel een boek voor je in de aanbieding..
dacht het vervolg van mannen komen van mars en vrouwen van venus.

"waarom mannen liegen en vrouwen schoenen kopen"

gekregen voor me verjaardag...volgens mijn beste vriedin ging er een wereld voor der open.. ik kan er niet doorheen komen
iets voor jou ? Haha!

If blood will flow when flesh and steel are one. Drying in the colour of the evening sun
Tomorrow's rain will wash the stains away. But something in our minds will always stay

IngridM
Berichten: 11826
Geregistreerd: 10-07-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-06-04 09:04

waar je zin in hebt midden in de nacht...........ik had hem mooi opgehangen........... Slapen

VinVega
Berichten: 51
Geregistreerd: 18-06-04
Woonplaats: Hengelo ov

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-06-04 12:07

tja half 5 is ook wel een beetje een onorthdox tijdstip om iemand te bellen, hoe veel die vriend of vriendin ook voor je betekent maar of dat typisch is voor mannen? vriendin van me belde me ook regelmatig op die tijdstippen voor allemaal dingen die ze me net zo goed de volgende dag had kunnen vertellen... maar goed, mannen begrijpen elkaar (hoewel dit een beetje een uitzondering is, maarja, liefde kent geen tijd?), vrouwen begrijpen elkaar maar mannen en vrouwen begrijpen elkaar niet. maar is dat niet wat de chemie tussen ons veroorzaakt?

Euh, paarden zijn vet cool Knipoog

Leliev

Berichten: 4954
Geregistreerd: 24-05-04
Woonplaats: Mooie stad, achter de duinen.

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-06-04 12:22

ja ach, sommige mensen zijn zo wanhopig dat ze je midden in de nacht bellen...
ik heb een tijdje geleden met een vriendin aan de telefoon gehangen om 2 uur 's nachts...
ze had problemen met r vriend en heb tot half 5 aan de telefoon gehangen....
maakt mij niet echt veel uit als je echt een probleem hebt...
ik ben de praatpaal van iedereen

Ik geloof in draken, kabouters, niet zeurende vrouwen en andere sprookjesfiguren..
Een dagje kinderen blij maken die het niet altijd leuk hebben. http://www.cars4kika.nl
Wie kan ik blij maken update 7


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: amandananana, Anoukjuuuhh, brennie85, Koekie73, Lestrange01, Lestria, mokkaboon, Saartjuh_b, SemrushBot, Tigress, Typhoon, xMyrth en 199 bezoekers