Kirsty gaat super!

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
LadyMadonna

Berichten: 62220
Geregistreerd: 09-01-01
Woonplaats: werkendam (NB)

Kirsty gaat super!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 09-02-02 21:43

Zoals sommige misschien weten, is het de bedoeling om met honey in het showteam van het NMPRS te gaan starten.
Laura (honey's verzorgster) is hiervoor echter al een beetje aan de lange kant, en ik heb Kirsty dus kunnen strikken.
Kirsty is 7, en rijdt bij ons in de les. Ze heeft nu 3 zaterdagen een half uurtje op Honey "getraind"
Ik heb haar o.a. leren groeten, nou, je lacht je helemaal wezeloos zoals dat meisje keurig haar handje achter het zadel legt en knikt.
Vandaag heeft ze ook voor het eerst op honey gegaloppeerd, en ook dat ging harstikke goed!.
Wat precies de bedoeling is wat Kirsty gaat doen weet ik nog niet, ze gaat igg in een prinsessenjurk rijden.
Leuk hoor, zo'n klein ding op hon, met beentjes die net onder de zweetbladen uit komen Haha!

Dennis

Berichten: 31469
Geregistreerd: 23-05-01
Woonplaats: Slootdorp

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-02-02 21:50

Geweldig he. Die kleintjes op die shetjes. Ik geef ook les aan een meisje die perfect op Dennis zou staan. Maar ze rijd liever op Tammy. Daar durft ze alles mee en hangt ze helemaal aan. Zo leuk gewoon. (zie ITP)
Veel suc6 met Kirsty.
Ik vrees alleen dat die het nooit zo ver zouden schoppen, in het showteam. Dennis is daar te gek voor(op merries om precies te zijn) en Tammy is niet mooi genoeg gebouwd. Misschien ooit hun kind(of die van Tammy en Max waar ik eigenlijk op hoop).