Hoe aan mijn paardje gekomen!!

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
maaykuhhh
Berichten: 1699
Geregistreerd: 04-06-04

Hoe aan mijn paardje gekomen!!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 24-06-04 20:55

Na lang zeuren bij mijn ouders mocht ik dan eindelijk een paard! Dus ik op zoek in alle kranten en bladen en natuurlijk op internet. Ik ben bij verschillende mensen langs geweest met een haflinger, want daar ging mijn voorkeur eigenlijk wel naar uit!! Maar nergens was het geschikte paardje te vinden voor mij, vond ik zelf!
Ik wilde dat het gelijk klikte tussen ons! Haha!
Mijn moeder zei dat ik beter ook tegen mensen moest zeggen, dat ik een paard zocht, die in het paardenwereldje zitten, die stuiten zo op iemand die een paard te koop heeft staan. Natuurlijk moest het paard niet te duur zijn, want dat konden we niet betalen! Lachen
Op een dag hoorde mijn ouders van een kennis dat iemand twee paarden te koop had staan en dat ik daaruit kon kiezen! Ik was zo blij om dat te horen, al werd ik iets minder enthousiast toen ik hoorde dat het 2 dravers waren! (Het was wel iemand die wij kenden!)
Ik was er toch maar even gaan kijken en wist op het eerste gezicht niet goed wat ik van de paardjes moest denken! Knipoog Ik mocht op allebei even rijden, en toen ik Gigant gepoetst had en hem bereden had, wist ik dat dit het geschikte paardje was!
Even later hoorde ik van de eigenaresse dat ze geen geld voor hem wilde als ik beloofde om goed voor hem te zorg. Natuurlijk vond ik dat helemaal geweldig!!!!!! *LOL*
Zij vond een goed tehuis veeeeeeel belangrijker dan geld, en zo moet je eigenlijk denken vind ik!!!!!!!!!!

Zo heb ik Gigant gekregen, en ik vind dat ik echt wel mazzel heb hiermee!!!!!!! Lachen En dat ik nou een draver heb zit ik helemaal niet mee, het zijn echt trouwe dieren en willen altijd voor je werken!!!!! OK dan!


Dit was Gigant bij de oude eigenaresse (met lange manen)! Ik vind dat gigant veel meer bespiering heeft gekregen. Vingers aflikken
Afbeelding


Dit is Gigant nu!! Nog wel een beetje in zijn wintervachtje maar ik zie wel een verschil!!!! *LOL*
Afbeelding

Dit was het dan!! doeidoei OK dan!

Mews

Berichten: 5499
Geregistreerd: 22-06-04
Woonplaats: Kopenhagen

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-06-04 21:53


maaykuhhh
Berichten: 1699
Geregistreerd: 04-06-04

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 25-06-04 11:00

okeyyyy, bedankt!! Haha!