Trots!!!:)

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Redgirl

Berichten: 558
Geregistreerd: 05-04-04
Woonplaats: Dronten

Trots!!!:)

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 25-06-04 10:48

Hoi!
Zoals in een paar andere topics al gezegd heb ik nu sinds anderhalve week mijn eerste eigen paard. Tot nu toe heb ik haar telkens gelongeerd voor het rijden, gewoon toch voor de zekerheid.
Gister ging ik rijden (had les) maar ik had echt helemaaaaal geen zin om te longeren dus ben ik er maar zonder het longeren opgestapt. De buitenbak was aardig nat maar er was nog wel goed in te rijden dus dat was wel fijn, want de binnenbak is wel erg klein om te rijden.
Dus wij naar buiten. Soms enorme windvlagen en ze reageerde er in het begin een heel klein beetje op door iets harder te gaan maar meer ook niet Lovers
Verder reageerde ze helemaal niet op de nattigheid in de bak en was ze eigenlijk heel rustig terwijl ze toch die dag daarvoor niet zo veel had gedaan. Lovers Ze wou nog niet helemaal naar beneden lopen maar dat komt wel, ik merk wel verbetering

Groetjes Anneminke, Lovers Prisca

stalleke

Berichten: 5970
Geregistreerd: 26-11-03
Woonplaats: Eindhoven

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-06-04 10:54

Zie je wel! T komt helemaal goed!

amorlove
Berichten: 2
Geregistreerd: 24-06-04
Woonplaats: gouda

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-06-04 11:36

IK ZIJ HET TOCH!
Nou opzich snap ik wel da je ff in een dippiej zat want j had wat meer verwacht, maar het gaat nu echt onwijs goed man!
Ik hoop dat het zo goed door gaat!
Ojah heb jij een haarspelt te leen voor de wedstrijd ik ben mn haarnetje kwijt Bloos Verward
Kuzzz