Buitenrit omgeving Apeldoorn

Moderators: Muiz, Firelight, Maureen95, NadjaNadja, Essie73

 
 
Mews

Berichten: 5499
Geregistreerd: 22-06-04
Woonplaats: Kopenhagen

Buitenrit omgeving Apeldoorn

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 24-06-04 23:56

Heeft er iemand zin om met mij een buitenrit te maken? Ik en Röskur (m'n ijslander) wonen in Beekbergen. We rijden elke dag wel een bosrit van een paar uur en houden het al aardig lang uit, maar het is natuurlijk minder leuk om elke dag alleen te rijden. Daarom leek het me wel leuk om een keer samen met iemand anders uit de omgeving een rit te maken, of meerdere mensen natuurlijk. Ik ben in het begin wel een beetje verlegen Bloos, maar de laatste keer (met een prestatierit van een ponyclub, ik zat bij 3 mensen die ik totaal niet kende) was ik al na twee minuten onderweg te zijn druk aan het kletsen. Tong uitsteken Is er hier iemand op het forum die in de buurt woont (of meerdere mensen natuurlijk Knipoog) en hier zin in heeft? Haha!



miepiemaaike
Berichten: 88
Geregistreerd: 24-10-02
Woonplaats: Apeldoorn

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-06-04 09:43

ik zou heel graag mee gaan lekker de bossen in hier, maar baloe staat niet hier in de buurt Scheve mond
misschien dat we met de trailer nog wel een keer deze kant uit komen:)

Mews

Berichten: 5499
Geregistreerd: 22-06-04
Woonplaats: Kopenhagen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 25-06-04 14:24

Cool Lachen Dat zou heel tof zijn Haha! Want fietsen gaat heel moeilijk (helaas) en gaat langs de minst interessante paden als je een fietspad hebt... (en heuvel op = paard sneller, heuvel af = fiets sneller. op bijv. de Noordweg...)

Nimber

Berichten: 26547
Geregistreerd: 10-01-01
Woonplaats: Apeldoorn

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-06-04 18:27

ja hoor vind het best leuk! heb altijd veel in beekbergen gereden in het bos. maar dat is al lang geleden

http://www.kimtelgen.nl
Cranio sacraal therapeut en instructrice

Mews

Berichten: 5499
Geregistreerd: 22-06-04
Woonplaats: Kopenhagen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 25-06-04 19:52

Is dat een, ja ik wil een keer mee op bosrit? Haha! Ja, ik rij meestal voorbij Riant, dan kan je zo'n beetje de hele veluwe op als je zou willen! Dus ik rij maar wat, vaak waar ik nog niet ben geweest, zolang ik ongeveer weet hoe ik terug moet of waar ik af moet om terug te gaan... Tong uitsteken Ik begin ondertussen dat wel goed in te kunnen schatten gelukkig.

Faniek

Berichten: 16217
Geregistreerd: 21-07-02
Woonplaats: De Blesse

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-06-04 23:11

Lijkt me leuk, alleen ligt eraan wanneer.
Dan kan ik wel met een vriendin komen. Ik op m'n eigen vertrouwde hafje en zij op haar (eigenlijk van ons) hafje.

Er zitten zoveel konijntjes in de opvang te wachten --> http://www.konijnenparadijs.nl

Mews

Berichten: 5499
Geregistreerd: 22-06-04
Woonplaats: Kopenhagen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 26-06-04 15:34

Ik ben de hele zomervakantie thuis, ik kan dus praktisch elke dag. Lachen Ik ben alleen weg van 26 Juli tot 5 Augustus dus misschien wel voor die tijd? Lachen

Wow, dat is dan wel ver reizen voor jullie, Steenwijkerwold ligt niet naast de deur!

Dus wie komen er nou allemaal, jij gaat ook mee Maaike? Haha! En Nimber, wil je wel of niet mee? Lachen Dan kunnen we misschien even kijken wat voor datum, ik kan dus eigenlijk elke dag wel dus voor mij is het niet zo'n probleem. (en verder elke woensdag avond lessen en donderdag avond veluwse markt, haha kindjes rondjes laten rijden door het park op m'n ijsco! Haha!) Hmm misschien liever geen woensdag als we een paar uur weg blijven, 's avonds moet ie dan ook al hard werken en om nou de hele dag aan het werk te zijn... Maar verder kan ik dus wel elke dag. Haha!

Faniek

Berichten: 16217
Geregistreerd: 21-07-02
Woonplaats: De Blesse

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-06-04 16:58

Steenwijkerwold....3 kwartiertjes reizen, maar we reizen veel met de paarden om overal buite nte rijden Lachen

Er zitten zoveel konijntjes in de opvang te wachten --> http://www.konijnenparadijs.nl

Nimber

Berichten: 26547
Geregistreerd: 10-01-01
Woonplaats: Apeldoorn

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-06-04 17:23

haha rijd je bij de bosruiters?
veluwsemarkt is altijd erg leuk als ik je ijsco herken zal ik je aanspreken goed?

maare ik ga mee!als ik de datum kan he

http://www.kimtelgen.nl
Cranio sacraal therapeut en instructrice

miepiemaaike
Berichten: 88
Geregistreerd: 24-10-02
Woonplaats: Apeldoorn

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-06-04 17:33

ik wil ook mee als je een datum prikt als het mag komen wij dan met baloe en glennys. lijkt me gezellig!!
misschien dat een vriendin ook mee gaat haar paard staat al in beekbergen.
laat maar even weten wanneer jullie willen gaan

Mews

Berichten: 5499
Geregistreerd: 22-06-04
Woonplaats: Kopenhagen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 26-06-04 18:06

Wat leuk zeg! Lachen Ik wou dat mijn pa mij en Rös overal heen reed, hehe... Lachen

Ja ik rij bij de bosruiters, pas sinds mei dit jaar. Maar ik vind het heel leuk, er zijn maar een paar mensen die ik niet zo mag en verder heel leuke mensen, in mijn les helemaal! Lachen

Uh, tja, ik hoop een datum te vinden wanneer iedereen kan dus, hehe, ik weet niet of jullie nog ergens heen gaan de komende weken..?

Tayga

Berichten: 2226
Geregistreerd: 17-07-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-06-04 18:09

Ik ga ook mee als ik kan Haha!
Mijn paarden staan ongeveer 3 minuten van jou af Schijnheilig

Voor de liefhebbers die willen meeten en naar de Veluwse Markt gaan.
Ik woon midden in de Veluwse Markt. Haha! Haha!
Helaas ieder jaar die herrie van dat vreselijk stel dat op het podium staat te blèren Boos!

miepiemaaike
Berichten: 88
Geregistreerd: 24-10-02
Woonplaats: Apeldoorn

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-06-04 18:17

ik ga naar de veluwsemarkt de als het begint is altijd gezellig daar.
haha die lui op dat podium zijn om te lachen. Haha!

Tayga

Berichten: 2226
Geregistreerd: 17-07-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-06-04 18:24

miepiemaaike schreef:
ik ga naar de veluwsemarkt de als het begint is altijd gezellig daar.
haha die lui op dat podium zijn om te lachen. Haha!


Wel als je gezellig op bezoek bent Lachen Maar niet als je die lui al 12 jaar .9 weken lang dezelfde liedjes van 18.30-21.30 hoort blèren. Of je nou wilt of niet Knipoog Scheve mond

Mews

Berichten: 5499
Geregistreerd: 22-06-04
Woonplaats: Kopenhagen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 26-06-04 20:35

Hahaha!! Ik neem Röskur 's avonds mee, dus er is genoeg plaats vrij bij Domi (en misschien ijslandse merrie van 2.5 Tong uitsteken) in de paddock, kan je samen met haar zitten mokken want zij is dan ook boos dat Röskur weg is. Knipoog Maar bij de bosruiters heb je toch niet zó veel last van dat geblèr, is toch best ver er van af nog?? (toch?)

Tayga

Berichten: 2226
Geregistreerd: 17-07-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-06-04 20:53

Het valt allemaal ook wel mee, behalve als je in mijn huis zit en rust wilt. Ik zit er namelijk precies 5 meter vanaf. Wij ontvluchten ons huis gewoon op donderdagavond.

Mews

Berichten: 5499
Geregistreerd: 22-06-04
Woonplaats: Kopenhagen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 26-06-04 22:17

Haha, is het zo erg...? Nagelbijten / Gniffelen Leuk trouwens dat je ook meegaat Els Marie, zijn mijn ouders ook meteen weer wat geruster dat ik niet met alleen "vreemde" mensen op stap ga, denk ik, al is het maar onderbewust. Knipoog

Maar eh, wanneer kunnen jullie, mensen? Of mag ik gewoon een datum prikken en zien wie er allemaal kunnen komen? Hebben mensen hier werk, school, of andere activiteiten? Weekend of doordeweeks, dat soort dingen zijn wel handig om te weten, anders kan straks niemand als ik bijv een doordeweekse dag prik en iedereen blijkt alleen in het weekend te kunnen. Knipoog

Het is trouwens altijd wel rustig, in het weekend kom je nog wel eens iemand tegen in dat bos maar ik kom meestal geen ziel tegen, zonde want het is er prachtig!!! Maar misschien omdat het zo groot is Tong uitsteken

Op alle dagen behalve zaterdag is er trouwens een grote parkeerplaats bij een snacktent op wielen (op zaterdag staat ie er niet), dus daar kunnen trailers e.d. denk ik wel veilig worden neergezet, het valt nogal op als er dingen uit auto's worden gejat voor zo'n friettent. Geen garanties natuurlijk, maar iig veiliger dan het parkeerterrein aan de andere kant en groter dan het parkeerterrein bij de bosruiters.

Of denk je dat er wel een paar trailers passen op dat parkeerterrein Els Marie...? Er staan ook wel vaak auto's van mensen met honden enzo die in dat park gaan wandelen... Verward Of weet jij een nog betere parkeerplaats?

Tayga

Berichten: 2226
Geregistreerd: 17-07-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-06-04 22:46

Je staat daar wel naast de Arnhemse weg, misschien is het niet zo verstandig om al die trailers lang de drukste weg van Beekbergen neer te zetten Ik weet niet hoe rustig al die paarden zijn Lachen

Je zou eventueel ook nog wel een trailertje of 20 in het konijnenkamp kwijt kunnen, daar zit je 100 meter van het bos af

Mews

Berichten: 5499
Geregistreerd: 22-06-04
Woonplaats: Kopenhagen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 26-06-04 23:01

Uhh... Als jij weet hoe wij daar heen kunnen rijden (te paard dus) vind ik het prima. En hoe mensen met trailers erheen kunnen rijden natuurlijk. Ik heb geen flauw idee. Verward

8Eveline

Berichten: 3199
Geregistreerd: 16-04-04
Woonplaats: Gelderland

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-06-04 11:09

Heey Iris jij ook hier op bokt.nl Haha!
Tja jammer genoeg heb ik geen paardje (meschien dat ik nog eens ga zoeken naar een verzorgpony Lachen ) Ik wist niet dat je ook op de veluwse markt ging staan. Nu kom ik zeker weten kijken
Veel plezier allemaal met jullie bosrit (ik had ook wel meegewild)

Nog steeds dyslecties

IloveShets

Berichten: 3397
Geregistreerd: 05-09-03
Woonplaats: Nunspeet

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-06-04 11:13


Stal Shetbende nu 10 pony's.

Tayga

Berichten: 2226
Geregistreerd: 17-07-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-06-04 11:46

Het is heel dicht bij....je kunt er zo vanaf de snelweg heenrijden .

Mews

Berichten: 5499
Geregistreerd: 22-06-04
Woonplaats: Kopenhagen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 27-06-04 12:24

Ja... En wij hebben geen trailer meer van de zomer. En m'n vader gaat 15 Juli weg en is nu al mega-druk dus hij wil ook niet mij ergens heen rijden denk ik. Behalve natuurlijk als de behulpzame vader van Els Marie onze trailer wil gebruiken voor hij weg gaat, maar het 'probleem' is dan dat dat wel heeel snel moet, haha.
--------

Maar goed, terug naar de bosrit van dít topic. Knipoog Zijn de andere mensen er nog? Misschien even een lijstje maken van wie er wil komen...?

* Iris (17) met Röskur (Roskur op bokt)
* Els Marie (ook 17....?? correct me if I'm wrong.) met Mozart (Taygalover op bokt)
* Nimber
* Kheops
* Maaike (18) met Baloe (misschien? heb je het al gevraagd? Haha!) (miepiemaaike op bokt)

Kheops & Nimber, zouden jullie eventjes je namen en paardjes willen doorgeven? Is altijd leuk om ook de paardennamen te weten vind ik, in de les krijg ik ook altijd de namen van de berijders te horen en moet ik zelf achter de paardennamen komen...

iloveshets, heb je niet een trailer? Dan kan je ook mee. Mijne wordt binnenkort verkocht en dan voorlopig geen nieuwe, dus ik kan eigenlijk nergens echt heen.

Zou iedereen eventjes willen posten wanneer ze nou precies kunnen? Of moet ik gewoon een data prikken? Doordeweeks of weekend, iemand nog voorkeuren? Lachen

Tayga

Berichten: 2226
Geregistreerd: 17-07-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-06-04 12:31

Ik ben 16 Boos! Knipoog

Ik kan bijna altijd behalve 16 juli-5 aug
Zaterdag morgen niet
Woensdag hele dag niet
Haha! Schijnheilig Schijnheilig

Mijn vriendin kan wel mee als gids Haha! Ik verdwaal na 5 jaar in hetzelfde bos rijden nog steeds Bloos!

IloveShets

Berichten: 3397
Geregistreerd: 05-09-03
Woonplaats: Nunspeet

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-06-04 13:09

Nee ik heb geen trailer. En ik doe hercules liever ook niet in de trailer want als ik hem al in stal doen vernield die de hele boel.

Misschien nog mensen uit dit topic die naar bosrit nunspeet willen?

Stal Shetbende nu 10 pony's.


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 15 bezoekers