Vakantie! (sneeuw! bergen! skies!)

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
Bettine

Berichten: 8557
Geregistreerd: 10-08-01

Vakantie! (sneeuw! bergen! skies!)

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 07-02-02 22:22

Morgen ga ik Haha!
Oohw ik heb er volgens mij nog nooit zo'n zin in gehad, ik weet niet wat dat is Lachen
Lekker skiën, eten enz!
wie gaat er nog meer en waar gaan jullie heen?
Ik naar Oostenrijk, Hochgurgl, maar dat kennen jullie vast niet!
Morgenochtend om half 6 ben ik weg Cool


Fitzroy

Berichten: 25093
Geregistreerd: 11-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-02-02 23:22

Heel veel plezier, zon en vooral (niet onbelangrijk) veel sneeuw!

Ik ben al geweest naar La Plagne in Frankrijk dus ik moet weer ff geduld hebben.
Ik heb trouwens heerlijk geskied dit jaar!

Niets is zo eerlijk verdeeld als het verstand. Iedereen denkt er genoeg van te hebben.

Jurga

Berichten: 18554
Geregistreerd: 06-05-01
Woonplaats: Ede/Lunteren

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-02-02 00:01

Mijn ouders gaan vannacht om vier uur. En daarna!!! Tien dagen het huis voor mij alleen!!!! Yippees!!!! Knipoog Have fun Bettine!!!

So tell me where you are / Tell me how you feel / Tell me what you need / Just tell me how you feel / And let it all just rain on me. ~ Kane

Sterre

Berichten: 15226
Geregistreerd: 23-08-01
Woonplaats: Mittelfranken - Bayern - Duitsland

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-02-02 15:49

Ja hoor... ik ken het Lachen , ligt als ik me niet 100 % vergis in /bij het Ötztal Verward Lachen ! Veel plezier hoor. Of ik kan beter schrijven...Hoop dat je het leuk hebt gehad, want als je dit leest ben je al weer terug (Als het goed ben je bij mij langs gereden *LOL* !) Hier wordt voor de ski-fans altijd het weer in de ski-gebieden op de radio doorgegeven: "´s nachts v.a. 400 m sneeuwval en overdag goed zicht" Lachen
Zal wel lekker druk zijn, want het is carnavals-weekend en de scholen hier hebben dan of een hele week vrij of tot (en met) woensdag.
Aaah... nog 3 weekjes, dan ga ik ook Cool !

Benz († 18.12.09) & Bella († 4.01.10), ik mis julie nog steeds ;( ....
Welkom lieve Mila <3 !
Vakantie vieren op een echt kasteel in Beieren :) ?? http://www.schloss-moehren.nl/

Maatje02

Berichten: 1175
Geregistreerd: 18-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-02-02 17:54

have fun!

Yihaa, ik ga ook en heb er nu ook al heel veel zin in!!
Cool Bloos

Wilde eighenlijk 2 x een week dit jaar, maar had toen net deze baan en ik wilde maar niet meteen beginnen met vakantie.. Haha!

Ik ga van 1 tot 10 maart ( da's al heel snel!) naar Val Thorens met een groepje vriend(inn)en Lachen

Ben daar nooit geweest maar denk dat ik me er toch wel goed ga vermaken.
Voorheen ben ik naar Gerlos ( O'rijk) en Tignes ( F'rijk) geweest, daarvoor elk jaar naar Noorwegen

Het is nu alleen zo dat het ook in Frankrijk erg warm is geweest en dat de pistes dus niet al te best zijn..
Maar er kan in 1 dag veel gebeuren..


Ethelate

Berichten: 21119
Geregistreerd: 02-10-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-02-02 18:01

Ik heb dit jaar ook geluk!
We gaan toch!
*we gaan ieder jaar, maar dit jaar werdt het gecanceld, omdat me broertje woensdag werdt opgenomen in het ziekenhuis, hij kwam vrijdag alweer thuis en wil zelf mee *kan dan niet skien vanwege ziekte* dus we gaan!*
OOO wat ben ik blij zeg!
Aangezien me broertje heel de dag daar maar zit *me ouders blijven omste beurt thuis* gaat de videorecorder mee, de laptop...*wie weet kan ik wel ff bokken! Haha! * .... super veel boeken enzo...
MAAR WE GAAN
Haha! Cool
Ieder jaar verheug ik me er uper op, maar dit jaar... zoveeel zin!

Mijn mini’s & Equi Habitat in ontwikkeling volgen? @ethelate op Instagram

Gelukkig is mijn honger om te leren groter dan mijn ego - Mo Gawdet

marfiek

Berichten: 6555
Geregistreerd: 01-04-01
Woonplaats: 's-Gravenzande

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-02-02 18:45

ik kom er net vandaan Haha!
op skikamp in oostenrijk Party!! was echt super onwijs veel plezier maar dat zal vast wel lukken he meis?

Valentina 26 jarige welsh k (valk) merrie gestopt in de sport (M dressuur tussen de paarden) nu lekker veel op de wei met vriendjes, nog lekker in beweging met rijden en longe en heerlijk naar het strand, top!

New-Forest

Berichten: 5463
Geregistreerd: 27-07-01
Woonplaats: Lelystad

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-02-02 18:53

Ik ga donderdag op wintersport in Oostenrijk. Heb er ook ontzettend veeel zin in Party!!
Heeej, veel plezier op vakantie, geniet ervan!

Bettine

Berichten: 8557
Geregistreerd: 10-08-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 17-02-02 22:51

Zoo!
ben er weer!
En het was echt geweldig!! Mooie sneeuw, lekker weer, fantastich hotel!
Echt geweldig!
Goede reis gehad, geen file, alles zat gewoon mee!
ben maar 2 keer gevallen, waarvan 1 keer vrij hard, dat was minder. Had 2 dagen pijn in mn nek en schouders maar kon nog wel skiën enzo!
Iedereen het lekker gehad??


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Amazonbot, Anoukjuuuhh, Astridhorse, GoogleAdsense, Sintara, Winna, xxx88 en 170 bezoekers