De Klinieksoap van Imker

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Imker

Berichten: 17539
Geregistreerd: 30-10-01

De Klinieksoap van Imker

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 24-06-04 18:34

Nadat ik afgelopen zondag zonder veel succes op Imker heb rondgestapt, was het deze week weer tijd voor een bezoek aan de kliniek.
Imker loopt al veel te lang, veel te slecht op zijn rechtervoet en na herhaaldelijke onderzoeken kwam er steeds iets anders uit naar voren.

Helaas moet ik zeggen dat het nu voor 98% vaststaat dat Imker een cyste heeft, niet in het hoefbeen, maar het straalbeen . De prof gaat er nog naar kijken, maar deze DA (andere als eerst) heeft een zeer goede reputatie en die vertrouw ik op zijn oordeel.

Imker was de oude, vertrouwde lieve lobbes en ook deze DA viel voor zijn charmes en stopte hem vol met snoepjes (moet je vooral doen bij Im, dan kom je er nooit meer vanaf Knipoog ). De DA had nog een collega die Imker's toestand ook zeer interessant vond en samen hebben ze hem beoordeeld op de harde volte.
Na het spuiten was Imker ook veel vrolijker met het draven en hij ging briesend in de rondte, zoals ik mijn knollie weer kende.

Wat we nu moeten doen? Meteen eggbar's onder Imker's voeten, met siliconen en ook zooltjes en dan moet ik het even gaan forceren, om te kijken hoe hij daarop reageert.
Mocht dat nu helemaal fout gaan, kunnen we nog een snede gaan doen, maar dat is koffiedikkijken.

Het rare is nu dat ik me er al bij neer heb gelegd, wat de uitkomst ook was, dat ik zou kiezen wat voor Imker het beste is. Ik ben nu ook helemaal niet emotioneel, maar kan goed beredeneren wat ik nu wil gaan doen.

En nu weet ik even niets meer te zeggen.....

ibikus
Berichten: 20688
Geregistreerd: 15-05-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-06-04 18:38

Wat ontzettend vervelend dat je iedere keer van het ene naar het andere wordt geworpen...

Het is al beroerd genoeg dat hij niet goed is en als je dan ook nog eens de ene keer een goede en volgende keer een slechte prognose krijgt maakt het het niet makkelijker. Wist je maar gewoon gelijk voor 100% waar je aan toe was.

Veel sterkte er maar weer mee... Lovers

Renske_

Berichten: 20558
Geregistreerd: 12-10-02
Woonplaats: het zonnige zuiden van NL

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-06-04 18:46

sterkte meid! eerst was het een cyste, en had je al besloten om voor Imker het beste te kiezen wat ik heel knap van je vind
toen was het geen cyste, en kreeg je weer nieuwe hoop

en nu is er weer slecht nieuws Ach gut

hoop dat je snel duidelijkheid hebt over hoe je verder moet met Imker!

Pauline
Berichten: 12188
Geregistreerd: 10-01-01
Woonplaats: Zuid Holland

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-06-04 19:06

Jongesjonges, je zou bijna geloven dat het wel meevalt, zo'n verschillende oordelen als je hoort...

Denk je er niet over om met hem eens richting Utrecht af te reizen?

Naja, iig veel sterkte, ik vind het knap zoals je voor Imker kiest

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-06-04 19:08

Poeh... het is nu eigenlijk allemaal al vrij lang bezig he? Kan me voorstellen dat je het zo af en toe wat beu bent. Veel sterkte nog in de toekomst met alles, en dat hij minder pijn mag hebben Lachen

Richtje

Berichten: 13117
Geregistreerd: 29-04-02
Woonplaats: Bunschoten

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-06-04 19:20

Dus toch..... Scheve mond

Moeilijk hoor allemaal, en zoals Sjuim al zegt vreselijk om steeds zo heen en weer geworpen te worden en niet precies te weten waar je aan toe bent.

Hopelijk heb je snel duidelijkheid over hoe en wat
Nogmaals sterkte ermee Ach gut

Cowgirl

Berichten: 23739
Geregistreerd: 04-03-01
Woonplaats: Drenthe

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-06-04 19:24

Dus toch een cyste.... jeetje man wat een getouwtrek .

Ik hoop dat je snel een beslissing kunt nemen.

Veel sterkte ermee.

Lielle

Berichten: 66255
Geregistreerd: 12-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-06-04 19:28

wat een gedoe zeg! Hopelijk heb je snel duidelijkheid, hier word je ook niet vrolijk van.

Marije_jiplover

Berichten: 25306
Geregistreerd: 14-01-02
Woonplaats: Ergens onder de zon...

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-06-04 19:35

Jeetje, daar word je ook moe van zeg! Eerst het een, dan weer het ander, nu toch weer het een!
Sterkte meid, met Imker en met alles!
Kus van mij en Duvel.

rona
Berichten: 2902
Geregistreerd: 30-09-03
Woonplaats: sittard

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-06-04 21:29

Jeetjje, dat is niet niks.
Heel veel sterkte Ach gut

Belker

Berichten: 15298
Geregistreerd: 28-05-01
Woonplaats: Veluwezoom

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-06-04 21:39

Idd, dit is niet niks. Heel veel sterkte de komende tijd.
Laten we hopen dat er nu voor eens en altijd duidelijkheid komt, niet dit heen en weer geslinger.

Jurga

Berichten: 18554
Geregistreerd: 06-05-01
Woonplaats: Ede/Lunteren

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-06-04 21:44

Heel veel sterkte met het nemen van een beslissing.

Imker

Berichten: 17539
Geregistreerd: 30-10-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 24-06-04 23:17

De eerste te maken beslissing is niet moeilijk: meteen andere ijzers eronder en een paar weken wachten wat hij daarop doet. Mocht dat geen enkele verbetering brengen, dan mag ik pas van de DA aan andere mogelijkheden gaan denken (inspuiten/zenuwsnede). Daar wil ik op dit moment ook gewoon nog even niet aan denken, die emotionele ellende heb ik nu al gehad, gezien de vorige conclusies die artsen trokken.

Morgenmiddag komt mijn supersmid Lovers al eggbar's leggen, daar ben ik al echt heel blij mee!!

Richtje

Berichten: 13117
Geregistreerd: 29-04-02
Woonplaats: Bunschoten

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-06-04 23:24

Ik ga weer even voor je duimen dat die eggbar's uitkomst bieden

Ethelate

Berichten: 21119
Geregistreerd: 02-10-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-06-04 11:11

Scheve mond Wat een pech iedere keer, maar hoe kan het dan dat ze op de vorige foto's niks zagen? Dat we toen zo hebben staan juichen, en het nu toch mis is.
Hopelijk helpen de eggbar's

Unity
Berichten: 2116
Geregistreerd: 14-12-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-06-04 11:34

Vervelend, vervelend. Maar goed, dat hebben ik je gisteren ook al gezegd.
En nou maar hopen dat die smid Imker ook een beetje kan in stralen Haha! (zogenaamde JOMANDers stralen......)

Tinne

Berichten: 13717
Geregistreerd: 07-11-01
Woonplaats: Zundert

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-06-04 14:58

Echt vervelend zeg.. Scheve mond

Heel veel sterkte ermee Veerle en ik hoop écht voor jou en Imker dat de eggbar's helpen!!

Cassidy

Berichten: 75551
Geregistreerd: 08-08-01
Woonplaats: Purmerend

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-06-04 15:28

Ook van mij heel veel sterkte toegewenst, en ik hoop dat je niet verder hoeft te kijken dan Eggbars.