Z2 proef gereden afgelopen zondag met succes maar

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
muiltje

Berichten: 1419
Geregistreerd: 10-01-04
Woonplaats: nb

Z2 proef gereden afgelopen zondag met succes maar

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 21-06-04 18:52

Afgelopen zondag had ik voor de 2e x Z2 gestart maar hoewel alle oefeningen goed gingen was malle nog niet helemaal scherp genoeg voor mijn been. Het vorige concours was ik minder tevreden en waren we 2e met 186punten dus mocht ik niet klagen. Maar ik was nu wel meer tevreden maar ik reed om de ring heen met mijn zweepje nog even voor de zekerheid. Binnenkomen ging fijn, wegrijden ook maar na de middendraf voelde ik hem al wat terughoudend worden . Ik dacht de hele tijd please toe nou...... Tot ik uiteindelijk dacht ach kan het mij ook schelen je krijgt nu een rottrap mee hoor.(normaal zou ik dat niet durven voor het oog van de jury!!!) maar goedzijdank heb ik het gedaan want het was net of de batterij van mijn lieve schat ineens opgeladen werd!hihi. Ik na de proef snel uitstappen en het volgende paard op-en-neer halen om in de M verder mee te rijden.

OK dan! Daarna is het altijd zolang wachten op de uitslag maar het was het waard, prijzengeld een fraaie 2e plaats met 196in de z2 en 3e in de m. Maar toch had iik pech want ik de z2 had de eerste ook 196punten en werd ik toch 2 en in de m1 had de 2eplaats ook hetzelfde aantal punten. SNIK snik zielig voor mij he!!! Hebben er nog meer mensen daar gereden toevallig?

INkie

Berichten: 4651
Geregistreerd: 05-05-03
Woonplaats: Utrecht

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-06-04 18:56

gefeliciteerd!
Waar had je wedstrijd?

rockey

Berichten: 7487
Geregistreerd: 16-12-03
Woonplaats: tilburg

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-06-04 18:58

heej Bianc,

doe je goed!!!!! OK dan! gaat lekker zo te horen, je moet voortzo echt maar eens weer naar de merrie komen kijken, kan je haar meteen weer een keer aanvoelen, ben er niet geweest het afgelopen weekend, maar wel iemand van onze stal moest er rijden, nog veel succes met de wedstrijd en de paardjes,

en ik zal je vast nog wel eens tegenkomen

rockey

Berichten: 7487
Geregistreerd: 16-12-03
Woonplaats: tilburg

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-06-04 18:58

INkie schreef:
gefeliciteerd!
Waar had je wedstrijd?

cromvoirt

Soph12

Berichten: 4076
Geregistreerd: 24-06-03
Woonplaats: Utrecht

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-06-04 19:28

gefeliciteerd! dat zijn mooie punten!

TeamSpirit
Berichten: 5818
Geregistreerd: 05-05-04
Woonplaats: De meern

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-06-04 19:57

super hoor en mooie punten!

Mickey

Berichten: 34755
Geregistreerd: 25-02-01
Woonplaats: Daar waar mijn huis woont

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-06-04 21:45

Hé goed gedaan Muiltje.
Dat is dus goed gegaan joh.
Jammer dat je ex eco was, maar ja je hebt het toch maar weer even geflikt.
Moet je 10 juli ook bij de Ponhoeve rijden?

obelixje

Berichten: 701
Geregistreerd: 16-02-04
Woonplaats: Dongen

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-06-04 23:25

hej bianc, leuk dat het zo goed gaat met de wedstrijden!! Nog een paar maandjes en dan ga ik ook weer starten! Kunnen we weer samen, net als 15 jaar geleden, toen we moesten stoelendansen op onze shetlanders Haha!
Ik moet nog steeds een keer komen kijken, dus dat gaan we maar snel een keer afspreken!

muiltje

Berichten: 1419
Geregistreerd: 10-01-04
Woonplaats: nb

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 23-06-04 17:44

ja obelixje je moet echt snel een keer langskomen. Ik heb al zolang weer niets van je gehoord!! Mickey, nee ik rij de 10e niet mee maar de 11e, twee dagen achtereen doet geen goed aan de verstandshouding met mijn lieve vriendje!!hihi.

Mickey

Berichten: 34755
Geregistreerd: 25-02-01
Woonplaats: Daar waar mijn huis woont

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-06-04 19:46

De 11de gaat niet door bij de Ponhoeve. IVM de kringfinale die dan bij van bragt wordt gereden in Waspik.
Dus als je bij Ponhoeve wil starten moet je ze nog even mailen en/of bellen dat je de tiende wil starten. Lachen
Zeg maar tegen je lieve vriendje dat hij met je mee gaat de tiende ipv de elfde Knipoog

obelixje

Berichten: 701
Geregistreerd: 16-02-04
Woonplaats: Dongen

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-06-04 22:48

tja, druk druk druk he... dat geldt voor ons allebei wel een beetje denk ik... Ik heb wel bijna vakantie, maar het wordt denk ik toch een beetje lastig om al snel langs te komen, vanwege een 3 weekse werkvakantie in afrika Lachen Maar daarna zou wel weer kunnen!

Mickey

Berichten: 34755
Geregistreerd: 25-02-01
Woonplaats: Daar waar mijn huis woont

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-06-04 22:49

Weet je wat Obelixje, we gaan gewoon samen een keer naar Muiltje Lachen

Muiltje,
Was die proef in de M met B. Olivier?

obelixje

Berichten: 701
Geregistreerd: 16-02-04
Woonplaats: Dongen

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-06-04 17:48

goed idee mickey!

muiltje

Berichten: 1419
Geregistreerd: 10-01-04
Woonplaats: nb

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 25-06-04 23:19

Mickey schreef:
Weet je wat Obelixje, we gaan gewoon samen een keer naar Muiltje Lachen

Muiltje,
Was die proef in de M met B. Olivier?

nee met quick dat franse paardje was ik in de z2 in de m was ik 3e met Bessemeinds olivier, hi hi, zo snel kan ik niet hoor!!!

muiltje

Berichten: 1419
Geregistreerd: 10-01-04
Woonplaats: nb

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 25-06-04 23:20

obelixje schreef:
tja, druk druk druk he... dat geldt voor ons allebei wel een beetje denk ik... Ik heb wel bijna vakantie, maar het wordt denk ik toch een beetje lastig om al snel langs te komen, vanwege een 3 weekse werkvakantie in afrika Lachen Maar daarna zou wel weer kunnen!

Haha! afrika wow, hoe kom je daar bij?