startcoupons en springwedstrijden

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 

_Romana_
Berichten: 3188
Geregistreerd: 01-03-04

startcoupons en springwedstrijden

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 24-06-04 16:21

ok, ten eerste ff een vraagje die startcoupons had ik bestelt via de knhs, nu vraag ik me af of het niet zo is dat de wedstrijdsecetaresse het daar in moet vullen?? want ik krijg mijn coupons niet, en waar moet t anders??

En ik wil weten of er in de buurt van egmond ergens sprringwedstrijden zijn, ja af en toe in heerhugowaard maar ook niet echt veel.. en hebben jullie van die vereniging dan een wedstrijdkalender??


_10_

Berichten: 7295
Geregistreerd: 11-07-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-06-04 16:32

ik hoop dat ik je vraag goed begrepen heb, maar wanneer heb je je coupons precies aangevraagd? Normaal duurt dit ongeveer 2 weken eer je ze ontvangt.
Bij mij sturen ze ze altijd direct naar mij toe, maar het gebeurt ook nogwel bij bepaalde verenigingen dat ze ze daarheen sturen.
Voor springwedstrijden bij jou in de buurt kan je het beste even zoeken op deze site.

_Romana_
Berichten: 3188
Geregistreerd: 01-03-04

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 24-06-04 16:33

ik heb ze een maand geleden ofzo besteld... dus wel raar maar heb al op de regiosites en knhs site! maar daar stond bijna niks op!

gomir

Berichten: 25533
Geregistreerd: 13-09-01
Woonplaats: Omgeving Drachten

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-06-04 17:24

Ben je lid van een oud-NBVR of een oud-KNF-vereniging Verward
Bij de meeste oud-KNF-verenigingen gaat het namelijk via de secretaresse van de club, bij een oud-NBVR-ver. krijg je het direct thuis gestuurd.
Anders moet je even bellen naar het secretariaat van je vereniging en als die ze niet heeft morgen even de KNHS bellen
(nou ik erover nadenk, ben jij niet lid van Alcmaria Hippix Verward Dan zou je ze thuis moeten krijgen. Als je via internet besteld hebt is het wsl niet goed doorgekomen. gewoon even bellen morgen )

Op www.startlijsten.nl onder wedstrijdkalender kun je de wedstrijden per provincie opzoeken.
Ik weet niet of je een pony of paard rijdt Verward Pony's is er niet zo heel veel nl
In de buurt van egmond heb je iig springen in Heerhugowaard-Noord(paarden), Alcmaria Hippix(schoorl, paarden en soms ook pony's), duinridders/schildknapen(schoorl, dit jaar tevens regiokampioenschappen, iig altijd derde weekend van juli), Assendelft is voor jou ook nog wel aan te rijden(ook vaak alleen paarden, maar wel meestal oefenparcours), Opmeer is in augustus weer, as weekend is er paarden en pony's in Wormerveer(wordt wat krap Bloos ), 10 juli is er paarden en pony's springen in Heilo en Cruquius(haarlem) is voor jou ook nog wel goed te doen denk ik
Mijn computer is wat traag, maar als je even op startlijsten kijkt kun je de rest zelf wel uitpluizen Knipoog

In heerhugowaard kun je trouwens op de paardenwedstrijden in principe ook wel in het oefenparcours starten met een pony. Dat gebeurt wel vaker

*Niet elke verandering is een verslechtering!*
*Ze is niet bang voor de dood, maar als de dood om bang te zijn...(Guido Weijers-Oxymoron)*
*Als je bent waar je heen ging, waar moet je dan naar toe? (veldhuis & Kemper-tijd heelt alle zonden)*

_Romana_
Berichten: 3188
Geregistreerd: 01-03-04

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 24-06-04 18:40

ja, maar ik wil sowieso pas in aug starten want ben in juli op vakantie Knipoog En ik weet niet of mijn vader een half uur wil rijden, vandaar en alle lijsten heb ik al doorgespit maar er is indd bijna niks nee..

gomir

Berichten: 25533
Geregistreerd: 13-09-01
Woonplaats: Omgeving Drachten

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-06-04 00:01

Een half uur is niets hier in de regio, zou al heel blij zijn als alle concoursen op 3 kwartier zaten.
Ik ben voor een concours zo een uur onderweg(zit ook nog meer in the middle of nowhere dan jullie Knipoog ), rijd voor les al 35-40 minuten Haha!

Jij moet maar niet gaan crossen denk ik Knipoog

*Niet elke verandering is een verslechtering!*
*Ze is niet bang voor de dood, maar als de dood om bang te zijn...(Guido Weijers-Oxymoron)*
*Als je bent waar je heen ging, waar moet je dan naar toe? (veldhuis & Kemper-tijd heelt alle zonden)*

_Romana_
Berichten: 3188
Geregistreerd: 01-03-04

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 25-06-04 07:27

daarom deed ik ook eerst alleen dressuur, hier heb ik op een kwaartier heiloo, 20 min castricum, schoorl 25 min. En bij al deze dingen worden vaak genoeg wedstrijden gehouden.... Alleen geen springen Boos! Haha!

gomir

Berichten: 25533
Geregistreerd: 13-09-01
Woonplaats: Omgeving Drachten

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-06-04 10:37

In Schoorl zijn toch wel regelmatig springwedstrijden Verward Op dat rare terrein met die hoeken eruit Haha! (bij Hippix, ik heb er zelf nog nooit gereden, heb altijd wat anders als daar wedstrijden zijn)

Of is dat ook alleen maar paarden Verward Er is laatst iig wel een ponyspringwedstrijd geweest in Schoorl (kan ook schildknapen geweest zijn hoor)

Indoor is er voor pony's helemaal weinig. Dan blijf je wel ongeveer hangen op Wormerveer, Wieringermeer, Anna Paulowna en Blokker. En alleen blokker heeft er meer dan 1 Knipoog
Dat was iig zo toen ik nog bij de pony's reed

*Niet elke verandering is een verslechtering!*
*Ze is niet bang voor de dood, maar als de dood om bang te zijn...(Guido Weijers-Oxymoron)*
*Als je bent waar je heen ging, waar moet je dan naar toe? (veldhuis & Kemper-tijd heelt alle zonden)*


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 30 bezoekers