alweer starten op Almelo?

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Coby10

Berichten: 1008
Geregistreerd: 29-07-03
Woonplaats: Voorburg

alweer starten op Almelo?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 24-06-04 12:41

Ik had gister een paar vriendinnen aan de telefoon die met paard op Almelo zaten en flink baalden omdat het werd afgelast vanwege het weer. Weten jullie of er al weer wordt gestart op Almelo, of is het nog steeds te slecht weer?
Overigens had ik wel medelijden met ze, met die storm, in de regen en onweer... Daar hoop je toch niet op als je je inschrijft...

anydale

Berichten: 3486
Geregistreerd: 22-08-02
Woonplaats: Almere

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-06-04 12:50

Nee en die paarden die in die tenten hebben gestaan Scheve mond
Die hebben wel even een wild nachtje gehad zeg, die tent beweegt wel..
MaJa..ik hoop dat mensen snel weer kunnen starten..

Desiree83

Berichten: 352
Geregistreerd: 26-08-03
Woonplaats: NB

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-06-04 12:56

Ik moet heel eerlijk zeggen dat ik blij ben dat ik niet gegaan ben. Stond in eerste instantie ingeschreven maar een van mn paarden had een virus opgelopen dus kon ik het niet riskeren toch te starten daar... zo zie je maar: elk nadeel heeft ook een voordeel!

dynamiek

Berichten: 3282
Geregistreerd: 22-09-01
Woonplaats: Harskamp

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-06-04 13:27

Ligt het nu dan nog stil? zou inderdaad wel zonde zijn als je je ingeschreven hebt en je kan niet starten, ook qua geld want de meeste mensen verblijven daar toch in een bungalow of iets dergelijks.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-06-04 13:32

De rest van de week in de bagger rijden, ik denk dat ik al op weg naar huis geweest was zodra de wind ging liggen.

dynamiek

Berichten: 3282
Geregistreerd: 22-09-01
Woonplaats: Harskamp

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-06-04 13:39

Ja ik zou ook huiswaarts keren, het is toch niet te rijden in de bagger, daar kan je toch geen fatsoenlijke proef meer op rijden het is veel te nat!

Fitzroy

Berichten: 25106
Geregistreerd: 11-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-06-04 13:59

De meeste mensen maken er een vakantie van, dus voor hen is het wel enorm balen. Ik weet niet of je dan zo gauw naar huis gaat.
Ik zou er het beste maar van maken en als het terrein echt niet te rijden is zou ik buitenritten gaan maken in de buurt.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-06-04 14:36

Nou, ik zou na al die nattigheid waarschijnlijk geen minuut langer in tent (of iets dergelijks) blijven en heel vlot weer richting warm huisje gaan.

Fitzroy

Berichten: 25106
Geregistreerd: 11-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-06-04 14:40

Ja, een tent is wat anders. Maar als je in een hotel of huisje zit is het toch wel te doen?

RTM
Berichten: 6130
Geregistreerd: 16-11-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-06-04 14:57

Gister heb ik me afgemeld, durfde niet met de trailer op pad. Vandaag wel gereden, maar heb me voor morgen ook afgemeld, terrein is één grote modderpoel... (Maar toch vandaag nog wel derde geworden Haha!)

Fitzroy

Berichten: 25106
Geregistreerd: 11-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-06-04 15:03

Hey, gefeliciteerd!

Er wordt dus wel 'gewoon' gereden vandaag?

RTM
Berichten: 6130
Geregistreerd: 16-11-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-06-04 15:12

Jewel, alleen het springen is wel afgelast volgens mij.

Maar er zijn echt superveel afmeldingen hoor, kan het ook wel begrijpen! Denk ook niet dat er morgen veel overblijft

gomir

Berichten: 25534
Geregistreerd: 13-09-01
Woonplaats: Omgeving Drachten

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-06-04 15:16

Ik ben ook blij dat ik lekker thuis zit en niet in Almelo Bloos!

Wij hadden gisteravond springwedstrijd op de club. Ben de hele morgen bezig geweest met mensen afbellen...Vragen sommige mensen ook nog 'waarom, die veewagens blijven wel op de weg liggen hoor' Frusty

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-06-04 15:18

Gomir, wat was je antwoord....? 'Jawel, maar de balken waaien steeds uit de lepels' Knipoog.

gomir

Berichten: 25534
Geregistreerd: 13-09-01
Woonplaats: Omgeving Drachten

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-06-04 15:21

Dat heb ik inderdaad wel een keer geantwoord ja Clown Toen ik op OK, klikte dacht ik nog dat ik dat er wel achteraan had kunnen tikken Haha!

anydale

Berichten: 3486
Geregistreerd: 22-08-02
Woonplaats: Almere

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-06-04 09:59

Ja ik denk dat het terrein niet veel soeps meer is, en de mensen die in een tentje slapen zullen daar nu wel in kunnen zwemmen..
Zonde hoor want het is een leuk, maar duur concours!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-06-04 10:22

Nou, ik hoop voor de Almelo-gangers dat ze niet hetzelfde weer hebben als dat we nu hebben in Amsterdam .

Hoipiepeloii

Berichten: 7295
Geregistreerd: 23-01-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-06-04 16:45

Op dit moment schijnt hier de zon Haha! Maar verder wordt hier wel dressuur gereden (voor zover hier nog mensen komen opdagen...) en het springen helemaal niet meer vandaag. Morgen wel weer...
Dan maar hopen dat het ruiterbal vanavond leuk is!!! *LOL*

Karin

Berichten: 65336
Geregistreerd: 10-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-06-04 16:53

De deelnemers die hun paarden bij ons op stal hebben staan i.p.v. op het wedstrijdterrein vermaken zich prima! Hun paarden staan droog en uit de wind, zelf zitten ze in een huisje, caravan of camper. Geen ondergelopen tenten dus. Er zitten een paar 'bikkels' tussen die ondanks de bagger toch stug iedere dag hun proefjes rijden (net als enkele stalgenoten van mij) maar het merendeel is niet of nauwelijks gestart. Wel gaan ze bijna iedere dag het bos in en de hei op. Het is hier zowaar al de hele dag droog (op een plensbui na)! Haha!

En ik vind het helemaaaaaal niet erg om als gids op te treden. Tong uitsteken

Schijnt dat vandaag de ringen verlegd gaan worden. Voor de proeven zelf kan dat schelen, maar aan het losrijterrein is geen eer meer te behalen en het springen is ook alweer afgelast. Zo jammer van zo'n groot evenement, maar je doet er vrij weinig aan. Er zijn meer wedstrijden die komend weekend niet doorgaan, zag ik al op WD.

Nou ja, in de grote feesttent is het iig gezellig, met voetbal op groot scherm en vanavond het ruiterbal. Clown

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-06-04 16:56

Tegen het weer is geen veld bestand natuurlijk, het is gewoon pure pech.
Stalgenoot van mij zou vandaag nog naar Almelo vertrekken om alsnog 2 dagen mee te rijden. Moet eerlijk zeggen dat ik haar met grote ogen aangekeken heb en gevraag heb of ze echt meer dan 2 uur in de auto ging zitten om een paar proefjes te rijden op een beroerd terrein... Verward.

Karin

Berichten: 65336
Geregistreerd: 10-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-06-04 17:01

In '98 stond het terrein al onder water voordat er nog maar een proef was gereden. Twee weken aan wedstrijden (pony's & paarden) volledig afgelast. Heel jammer, zeker voor de organisatie die maanden aan de voorbereiding heeft gewerkt.

Een stalgenootje kwam vanmiddag enthousiast thuis met haar beblubberde schimmel: 'Nu weet ik zeker dat ik ga crossen!' Het beestje had die enorme plassen op het voorterrein maar wat gaaf gevonden, dus nu op naar de waterbak! *LOL* Vanavond moeten ze nog een keer en ik lees voor - ik denk dat ik maar een regenpak aantrek. Clown