Zou et dan echt??

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
MirZam

Berichten: 5843
Geregistreerd: 22-09-03

Zou et dan echt??

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 20-06-04 21:16

Zoals sommige hier wel weten staat mijn pony al geruime tijd te koop..
Vrijdag kwamen er mensen kijken die dinsdag gebeld hadden.. hele aardige mensen helemaal uit drente (2,5 uur rijden) het klikte heel goed en waren erg enthausiast.. ze vonden alleen mijn prijs te hoog..
Ze zoudne me zaterdag bellen.. en ze belden.. ze deden een bod dat naar mijn zin veeel te ver onder mijn prijs lag..
dus ik zeg een andere prijs en daar zou hij weer over nadenken..
Vandaga belde ik hem op.. want ik kon niet tegen et wachten met het idee dat ie niet vandaag zou bellen, en ik dus vannacht niet kon slapen..
ik hem dus net gebeld en zijn we over een prijd een gekomen..
ze willen alleen et keuringrapport zien.. en de papieren.. en nog een keer rijden met instructrice erbij.. voor de feeling..
het is dus eigenlijk als allees goed is bijna rond.. heel onwerkelijk als je er al zoveel mensen bij hebt gehad die of niet belden of haar te duur vonden (en geen ander bod deden)
Echt heel raar.. vijf jaar van je leven.. ik weet al zo lang dat ze eens weg zal gaan.. maar tis zoiezo raar om iets waar je zoveel van houdt met zoveel moeite kwijt te raken..

Zal et nu dan echt???

Faniek

Berichten: 16218
Geregistreerd: 21-07-02
Woonplaats: De Blesse

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-06-04 21:31

Vervelend, maar misschien toch beter. Je hebt haar nu al langere tijd te koop staan en ik denk dat je er steeds meer tegenop kijkt dat die weg gaat.

Ik heb mijn paard pas moeten verkopen...wat ik heel jammer vond, maar hij was een werker en ik een recreatieruiter en hij is gewoon meer waard. Ik had hem eerst een tijdje te koop staan: paar vage reacties, maar niemand komt kijken. Op gegeven moment na een maand komt dan iemand kijken en er belde die middag nog iemand die wou komen kijken, maar de mensen waren al gek op hem. Hij is 2 weken op proef geweest en daar gekeurd en heeft daar nu een hel goed tehuis. Soms is het beter. Ik had mijn paardje anderhalfjaar en ik was gek op hem..

Ik hoop voor je dat deze mensen leuk zijn en hem kopen het is denk ik beter, maar toch sterkte Ach gut

MirZam

Berichten: 5843
Geregistreerd: 22-09-03

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 20-06-04 21:55

ja ik hoop et!!

et moment dat ze in de trailer weeggaat zal nog wel et allermoeilijkste zijn!

rona
Berichten: 2902
Geregistreerd: 30-09-03
Woonplaats: sittard

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-06-04 10:31

Ik hoop voor je dat je de juiste eigenaren hebt gevonden maar wat ik kan opmaken uit je verhaal wel.
Veel sterkte met het afscheid.
Mag je je paardje wel nog eens opzoeken?
(als ze verkocht wordt)

Samy

Berichten: 11076
Geregistreerd: 16-07-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-06-04 10:44

aaah ik zit er ook tegen op te kijken als mijn verzorgpaardje weg moet ... Veel sterkte

MirZam

Berichten: 5843
Geregistreerd: 22-09-03

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 21-06-04 15:13

ja ik mag haar komen bezokeen..
ze moet alleen nog door de keuringen heen..
en z ekoemn nog eens kijken dus et is nog spannend..

TeamSpirit
Berichten: 5818
Geregistreerd: 05-05-04
Woonplaats: De meern

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-06-04 15:15

ja heel vervelend.
zo heb ik het ook gevoeld!!
sterkte!

MirZam

Berichten: 5843
Geregistreerd: 22-09-03

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 21-06-04 15:19

dank u!

MirZam

Berichten: 5843
Geregistreerd: 22-09-03

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 23-06-04 19:34

En wie ben jij om daarover te oordelen als ik vragen mag??
er zijn genoeg mensen die me wel kennen en wel degelijk weten dat ik om dat paard geef..
dusse...

maaikem
Berichten: 8
Geregistreerd: 23-06-04

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-06-04 11:16

als je zoveel om je paard geeft, waarom kijk je dan NOOIT naar haar om??? ook toen ze nog op de andere stal stond(ken ik ook mensen) kwam je echt zelden naar haar toe....weet dus niet wat jij onder houden van verstaat....

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-06-04 11:32

MirZam schreef:
En wie ben jij om daarover te oordelen als ik vragen mag??
er zijn genoeg mensen die me wel kennen en wel degelijk weten dat ik om dat paard geef..
dusse...


niet op reageren..

je weet zelf dat je het meeste van Nonny houdt, jij weet wat er gebeurd is en waarom er nu een andere ruiter op rijdt..

Sterkte verder en er zijn altijd mensen die veel beter voor hun paard zorgen en die toch alles zelf beter weten.. Ach gut

Veel succes en ik hoor wel van wouter hoe het is gegaan..

talented

Berichten: 2434
Geregistreerd: 26-01-04

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-06-04 11:48

Euh...mag ik misschien weten wie jij bent? "maaike-m"? ik heb die pony altijd gereden. Het is inderdaad waar dat miriam zelf nooit naar nonny toe kwam, maar ze had het misschien wel druk met andere dingen? Ik heb die pony altijd gedaan, en nog steeds, en kan me best indenken dat zij WEL om die pony geeft. Misschien is het inderdaad raar dat ze zelf nooit naar de pony toe gaat, maar ach, dat mag iedereen toch zelf weten Lachen ?

maaikem
Berichten: 8
Geregistreerd: 23-06-04

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-06-04 11:57

hoi,
niks tegen jou hoor talented, jou zie ik regelmatig!! maar ik kan er gewoon niet zo goed tegen dat mensen hier zielig lopen doen tewijl ze echt noooit naar hun paard omkijken...voor jou vind ik t wel heel erg!!

talented

Berichten: 2434
Geregistreerd: 26-01-04

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-06-04 12:00

maar...dan weet ik nog niet wie jij bent Haha!

Tinuss

Berichten: 1962
Geregistreerd: 21-10-03
Woonplaats: Zuid Holland

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-06-04 12:01

volgens mij mis ik een berichtje

talented

Berichten: 2434
Geregistreerd: 26-01-04

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-06-04 12:03

haha ja dat kan kloppen..Miriam heeft het eerste berichtje van "maaike"eruit laten halen! Ik heb ook geen idee wat erin stond maar ze was het er zelf blijkbaar niet mee eens Lachen !

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-06-04 12:05

maaikem schreef:
hoi,
niks tegen jou hoor talented, jou zie ik regelmatig!! maar ik kan er gewoon niet zo goed tegen dat mensen hier zielig lopen doen tewijl ze echt noooit naar hun paard omkijken...voor jou vind ik t wel heel erg!!


sorry hoor maar waarom zou het dan voor Miriam niet erg zijn Verward Omdat zij er niet vaak naartoe ging?? Misschien ging ze wel op tijden dat jij er helemaal niet bij was..

Ik vind het wel achterbaks zo hoor, je kent die pony maar Miriam ken je helemaal niet. Je weet de redenen niet en dan ga je zo lopen doen..

talented

Berichten: 2434
Geregistreerd: 26-01-04

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-06-04 12:06

Ja..Maaike oordeelt inderdaad wel heel erg snel!Daar heb je gelijk in! Maar wat wel waar is, is dat Miriam zelf niet zo vaak naar de pony ging, eigenlijk bijna nooit! Maar dat neemt uiteraard niet weg dat ze om die pony geeft!!!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-06-04 12:12

talented schreef:
Ja..Maaike oordeelt inderdaad wel heel erg snel!Daar heb je gelijk in! Maar wat wel waar is, is dat Miriam zelf niet zo vaak naar de pony ging, eigenlijk bijna nooit! Maar dat neemt uiteraard niet weg dat ze om die pony geeft!!!


Dat komt omdat ze een naar iets met Nonny heeft meegemaakt
Maar ik vind het dan gelijk zo banketstaafig dat ze niets om Nonny zou geven.. Ze betaalt wel de staaling, hoefsmid en dat soort dingen. dat doe je dan toch niet als je niet van je pony houdt.. Verward

Miriam sterkte en je mag best een keer op Luck komen rijden hoor Ach gut

maaikem
Berichten: 8
Geregistreerd: 23-06-04

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-06-04 12:15

als je om een pony geeft kun je ook af en toe tijd voor haar vrij maken!!!

talented

Berichten: 2434
Geregistreerd: 26-01-04

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-06-04 12:16

oké! voor mij gaat hier ook een wereld open Haha! !! Wat is dat nare dat ze heeft meegemaakt dan? Als je bedoelt dat incident met de "herten"dan is dat niet helemaal waar, want van te voren kwam ze net zo veel! Maar zij moet het inderdaad allemaal zelf weten! De pony wordt goed verzorgd, wordt dagelijks gereden en krijgt netjes haar weidegang e.d. Lachen

maaikem
Berichten: 8
Geregistreerd: 23-06-04

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-06-04 12:18

door jou ja!! niet door haar!!

Saartje1989
Berichten: 71
Geregistreerd: 03-06-04

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-06-04 12:19

Heel veel succes met de verkoop en ik hoop dat je pony erg gelukkig is bij haar nieuwe huis.. !

Buckje
Berichten: 19862
Geregistreerd: 22-08-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-06-04 12:19

JE kan ook van een pony houden om er niet zovaak heen te gaan, mischien heeft ze het wel ergens heel druk mee ?! kan toch heeft iedereen wel eens. Maaike M wat is jou probleem om zich daarmee te bemoeien ? het is jou pony niet, de gene waar de pony van is moet alles het beste weet, wat een gezeik he.

Even ontopic.
Ik hoop dat je goeie baasjes voor haar heb gevonden.
en da tjehaar nog regelmatig op kan zoeken. Alleen waarom heb je haar moeten verkopen ?

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-06-04 12:19

talented schreef:
oké! voor mij gaat hier ook een wereld open Haha! !! Wat is dat nare dat ze heeft meegemaakt dan? Als je bedoelt dat incident met de "herten"dan is dat niet helemaal waar, want van te voren kwam ze net zo veel! Maar zij moet het inderdaad allemaal zelf weten! De pony wordt goed verzorgd, wordt dagelijks gereden en krijgt netjes haar weidegang e.d. Lachen


Ze was er een keer vanaf gevallen en toen was Nonny op haar gestaan zoiets staat me nog bij...
Maar dat is al een hele tijd geleden dat ze dta verteld heeft hoor..

Maaike tuurlijk kun je tijd vrij maken maar dit kun je ook op een vriendelijkere manier brengen..