Bosrit omgeving Lunteren, week 29 (v.a. 10 juli)

Moderators: Muiz, Firelight, Maureen95, NadjaNadja, Essie73

 
 
MiraMar

Berichten: 1131
Geregistreerd: 21-07-03
Woonplaats: Op het randje van de Veluwe

Bosrit omgeving Lunteren, week 29 (v.a. 10 juli)

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 24-06-04 08:46

Van 10 tot 17 juli a.s. gaan mijn paardje en ik op vakantie naar Lunteren. Nou wil ik van de gelegenheid gebruik maken om met haar het buitenrijden te gaan trainen, wat op mijn eigen stal (ingeklemd tussen wegen) niet zo wil lukken.
Dus: wie vindt het leuk om mij en Mirage in te wijden in het buitenrijden in de natuur van Lunteren e.o.?
Ik sta die week aan de Zeggelaarsweg in Lunteren.
Ik moet er bij zeggen dat het voor mij en Mirage in eerste instantie een beetje een "testride" betreft, dus ik zou erg gebaat zijn bij een koel, ervaren paard en dito persoon... Schijnheilig
Ik hoop dat iemand het een leuk idee vindt!

** We can't all be stars, but we can all twinkle **



Jurga

Berichten: 18554
Geregistreerd: 06-05-01
Woonplaats: Ede/Lunteren

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-06-04 10:33

In het weekend wil ik je best een keertje meenemen hoor.

So tell me where you are / Tell me how you feel / Tell me what you need / Just tell me how you feel / And let it all just rain on me. ~ Kane

Sypheron

Berichten: 15209
Geregistreerd: 06-12-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-06-04 10:35

Dan ben ik ook van de partij Lachen (op de mountainbike wel te verstaan Tong uitsteken)

Jurga

Berichten: 18554
Geregistreerd: 06-05-01
Woonplaats: Ede/Lunteren

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-06-04 10:38

Sjimmy wil dan waarschijnlijk ook wel gezellig mee.

So tell me where you are / Tell me how you feel / Tell me what you need / Just tell me how you feel / And let it all just rain on me. ~ Kane

MiraMar

Berichten: 1131
Geregistreerd: 21-07-03
Woonplaats: Op het randje van de Veluwe

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 24-06-04 11:40

Super zeg! Ben ik heel blij mee! Dat zou dan meteen 10 juli moeten worden, ´s middags (want die dag kom ik pas aan in Lunteren) of zondag 11, maar ik weet niet of jullie blij zijn met de zondag?
Is de Zeggelaarsweg een beetje aan jouw kant van Lunteren, Jurga?
Ik verheug me er enorm op! Hyper!

** We can't all be stars, but we can all twinkle **

Faniek

Berichten: 16217
Geregistreerd: 21-07-02
Woonplaats: De Blesse

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-06-04 15:25

Ik zou misschien wel een keer kunnen door de weeks. Mijn opa en oma wonen in lunteren.
10 juli of 11 juli kan ik zoiezo niet. 10 Juli hebben we hier groot feest Lachen

Ik heb een supermakke haflinger die nooit gekke dingen doet dus voor betrouwbaar is Fabi nummer 1 Lachen

Er zitten zoveel konijntjes in de opvang te wachten --> http://www.konijnenparadijs.nl

Sjimmy

Berichten: 17797
Geregistreerd: 09-03-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-06-04 15:29

Ik wil wel graag...
Zondags alleen niet.
Zaterdag de 10e krijg ik visite, maar weet niet precies hoe laat, ik denk begin/half van de middag.
17e heb ik nog niks gepland maar dan zijn we een jaar getrouwd en ik denk dat harmen andere plannen heeft dan een buitenrit.

Ik kan wel door de week een keer een dagje vrijnemen om samen met je te rijden evt.

:evaw:

Jurga

Berichten: 18554
Geregistreerd: 06-05-01
Woonplaats: Ede/Lunteren

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-06-04 18:43

Ik heb doordeweek ook nog wel een middag en ochtend vrij evt. De Zeggelaarseweg weet ik zo niet te liggen. Ik heb het vermoeden dat het niet direct in de buurt is, maar dat zien we dan wel.

So tell me where you are / Tell me how you feel / Tell me what you need / Just tell me how you feel / And let it all just rain on me. ~ Kane

Sjimmy

Berichten: 17797
Geregistreerd: 09-03-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-06-04 20:45

via www.locatienet.nl...
het ligt aan de andere kant van lunteren, tegen barneveld aan, wel aan de 'goede' kant van de spoorlijn.
bij de Barneveldse Beek.

:evaw:

Jurga

Berichten: 18554
Geregistreerd: 06-05-01
Woonplaats: Ede/Lunteren

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-06-04 20:51

Dat idee had ik al ja .

So tell me where you are / Tell me how you feel / Tell me what you need / Just tell me how you feel / And let it all just rain on me. ~ Kane

MiraMar

Berichten: 1131
Geregistreerd: 21-07-03
Woonplaats: Op het randje van de Veluwe

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 24-06-04 21:29

Het lijkt me echt heel leuk! Ik ben een beetje afhankelijk van mijn vervoer, weet nog niet precies hoe laat ik zaterdag de 10e gebracht kan worden. (Maar hoop dat binnenkort natuurlijk wel te weten).
Verder heb ik de hele week gewoon vrij en ben ik heel flexibel (slaap gewoon thuis in Utrecht, maar heb een auto en kan heen en weer tuffen wanneer ik wil *LOL* )
Een vriendin kan mij eventueel wel een stukje met de fiets op weg brengen, dat we ergens op een centraal punt afspreken, maar even kijken wat het meest praktisch is!
Leukleukleuk, ik hoop dat mijn dametje zich gedraagt en er lol in heeft buiten! (Maar ik denk het wel eigenlijk!)

** We can't all be stars, but we can all twinkle **

janna

Berichten: 4536
Geregistreerd: 08-02-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-06-04 22:15

x
Laatst bijgewerkt door janna op 21-03-22 09:01, in het totaal 1 keer bewerkt

-

796285
Berichten: 6664
Geregistreerd: 04-06-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-06-04 22:20

Ik kan tot de 13de mee, en heb een zeer ervaren bosponnie Knipoog

MiraMar

Berichten: 1131
Geregistreerd: 21-07-03
Woonplaats: Op het randje van de Veluwe

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 25-06-04 09:00

janna schreef:
Zeggelaarsweg is nog wel een heel eind richting Meulunteren hoor! Ligt niet echt lekker ten opzichte van het bos.

Volgens de staleigenaresse moet je wel een stuk langs de weg, maar daarna kun je het bos in. Schijnt wel te doen te zijn. Tja, en alles beter dan vanaf mijn stal in Bunnik waar we ingeklemd liggen tussen de snelweg, spoorlijn, provinciale weg etc... Scheve mond

** We can't all be stars, but we can all twinkle **

MiraMar

Berichten: 1131
Geregistreerd: 21-07-03
Woonplaats: Op het randje van de Veluwe

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 25-06-04 09:02

ArwenLune schreef:
Ik kan tot de 13de mee, en heb een zeer ervaren bosponnie Knipoog

Lijkt me ook heel leuk, ArwenLune
Zit jij een beetje in de buurt of kun je er makkelijk komen?
Ben gek op ervaren bosponnies! *LOL* Dat hoop ik ook van Mirage te kunnen gaan maken...

** We can't all be stars, but we can all twinkle **

796285
Berichten: 6664
Geregistreerd: 04-06-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-06-04 11:15

Ik zit in Otterlo, half uurtje draven vanaf Ilona - geen idee waar ik ben tov jou. Maar even met de trailer kan ook wel neem ik aan. Overigens lukt de 10de me niet zie ik net, maar de 11de zou prima zijn vanuit hier.

MiraMar

Berichten: 1131
Geregistreerd: 21-07-03
Woonplaats: Op het randje van de Veluwe

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 25-06-04 11:47

ArwenLune schreef:
Ik zit in Otterlo, half uurtje draven vanaf Ilona - geen idee waar ik ben tov jou. Maar even met de trailer kan ook wel neem ik aan. Overigens lukt de 10de me niet zie ik net, maar de 11de zou prima zijn vanuit hier.


Met de trailer is voor mij helaas niet mogelijk, ben al superblij dat ik vervoer kan regelen van en naar Lunteren. En het probleem is dat Mirage dus nog relatief onervaren is buiten, dus ik kan niet in mijn eentje hele einden door het dorp bijvoorbeeld. Wel kan, zoals al eerder aangegeven, een vriendinnetje een stuk meefietsen, zodat zij me bijvoorbeeld op een centraal punt bij het bos aflevert en we elkaar daar ontmoeten. Ik ben dan natuurlijk ook wel van haar planning afhankelijk. Ik hoop vandaag of morgen uitsluitsel te hebben over het vervoer en dan dus ook of ik zaterdag de 10e nog wat kan afspreken.

Samenvattend; ik zou graag zaterdag de 10e (áls ik dat dus red qua tijdstip van aankomen) met Jurga gaan rijden en dan bijvoorbeeld zondag de 11e met ArwenLune, maar ik moet dus nog even een slagje om de arm houden qua definitieve planning. Ik hoop dat dat voor jullie niet erg is!

Ik vind het, nogmaals, trouwens wel superleuk dat jullie hiervoor in zijn!

** We can't all be stars, but we can all twinkle **

796285
Berichten: 6664
Geregistreerd: 04-06-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-06-04 12:54

Ah, ik heb even opgezocht waar de Zeggelaarsweg zit, maar dat is helaas best een eind richting Barneveld. Niet rijdbaar denk ik...

Ter illustratie, jij zit linksboven, ik op de stip bij Otterlo, en het omcircelde gebied is waar ik meestal rijd.

Afbeelding

Misschien is het alsnog wel mogelijk om per trailer naar je toe te komen - of je op te halen - maar dat kan ik nu nog niet zeggen, 'tis even afwachten of iemand anders plannen heeft met de trailerauto die dag. M'n ouders zijn eind deze maand terug dus dan valt er meer over te zeggen.

Sjimmy

Berichten: 17797
Geregistreerd: 09-03-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-06-04 12:57

Ilona en ik rijden meer tussen lunteren en de valk, meer jouw kant.

:evaw:

Jurga

Berichten: 18554
Geregistreerd: 06-05-01
Woonplaats: Ede/Lunteren

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-06-04 17:24

Ik zit bij de Doesburgerbuurt ergens .

So tell me where you are / Tell me how you feel / Tell me what you need / Just tell me how you feel / And let it all just rain on me. ~ Kane

MiraMar

Berichten: 1131
Geregistreerd: 21-07-03
Woonplaats: Op het randje van de Veluwe

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 25-06-04 18:00

Jurga schreef:
Ik zit bij de Doesburgerbuurt ergens .

Mmm, da's dus niet ideaal t.o.v. elkaar, maar wel haalbaar, toch? Schijnheilig

** We can't all be stars, but we can all twinkle **

Jurga

Berichten: 18554
Geregistreerd: 06-05-01
Woonplaats: Ede/Lunteren

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-06-04 18:01

Ik heb het er wel voor over hoor.

So tell me where you are / Tell me how you feel / Tell me what you need / Just tell me how you feel / And let it all just rain on me. ~ Kane

MiraMar

Berichten: 1131
Geregistreerd: 21-07-03
Woonplaats: Op het randje van de Veluwe

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 25-06-04 18:03

Jurga schreef:
Ik heb het er wel voor over hoor.

Jeuj! Leuk! Hyper!

** We can't all be stars, but we can all twinkle **

MiraMar

Berichten: 1131
Geregistreerd: 21-07-03
Woonplaats: Op het randje van de Veluwe

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 27-06-04 20:25

Even een update: hoogstwaarschijnlijk kan ik pas 's middags gebracht worden op zaterdag de 10e. Dus zaterdag rijden gaat niet meer lukken. Maar doordeweeks zou ook wel een keertje kunnen zeiden jullie toch, Jurga en Sjimmy?
En ArwenLune misschien op zondag?

** We can't all be stars, but we can all twinkle **

Jurga

Berichten: 18554
Geregistreerd: 06-05-01
Woonplaats: Ede/Lunteren

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-06-04 06:20

Ik ben in principe woensdagmiddag en donderdagmorgen vrij, maar dan wordt het wel later in de middag of vroeg in de ochtend gezien de afstand uit elkaar. Zondag kan ik evt. ook wel.

So tell me where you are / Tell me how you feel / Tell me what you need / Just tell me how you feel / And let it all just rain on me. ~ Kane


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 14 bezoekers