Katten namen

Moderators: Dani, ynskek, Ladybird, Hanmar, xingridx, Mjetterd, Polly, Giolli

 
 
Tessake

Berichten: 4721
Geregistreerd: 18-02-03
Woonplaats: Stokkem (limburg, Belgie)

Katten namen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 23-06-04 22:42

Ik krijg 2 kleine katjes Haha! Mijn overbuur heeft 4 kleine katjes rond lopen
ene rosse, ene zwart wit gevlekte, en 2 lapjes. Ik wil graag die rosse en die zwart witten hebben. Ga het morgen vragen Haha! Als er 1 van die al gereserveerd zijn aan iemand anders pak ik een lapjes kat en als ze allemaal al weg zijn ga ik er 2 uit het asiel halen Knipoog

Maar weet er mss iemand leuke namen voor de katjes?? (en ik hoef geen katten namen lijst wil gewoon eens weten wat jullie leuke namen vinden Knipoog )

A dreamer is one who can only find his way by moonlight, and his punishment is that he sees the dawn before the rest of the world


ShadowFax
Berichten: 2334
Geregistreerd: 11-08-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-06-04 22:45

hihih, mijn vriend en ik hebben eergisteren ook een katje gekocht(EEN POEPIE!!!!!! Helaas moet ik leren, dus ben nu bij mijn ouders thuis .... baal baal baal Scheve mond )... maar hebben ook nog geen naam... ze zeggen dat namen waar een S in voorkomt, duidelijker is voor poezen.

Heike
Mede-oprichtster

Berichten: 17804
Geregistreerd: 09-01-01
Woonplaats: Gemert

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-06-04 23:13

Ik heb een kat genaamd Lukkie. En hij reageert super op zijn naam. Hij komt altijd aanrennen als ik hem roep. Erg handig. Bart noemt hem trouwens altijd Pukkie. Ook daar reageert hij op. Haha!

Paardentweet: Zag laatst een meisje onderweg naar haar paard met kogelvrijvest aan.
Dat paardrijden is ook niet meer wat het geweest is..
[IM] Julius....16 jaar alweer...


Freggel

Berichten: 3232
Geregistreerd: 21-04-03
Woonplaats: Freggelgrot

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-06-04 07:55

Heike schreef:
Ik heb een kat genaamd Lukkie. En hij reageert super op zijn naam. Hij komt altijd aanrennen als ik hem roep. Erg handig. Bart noemt hem trouwens altijd Pukkie. Ook daar reageert hij op. Haha!


Waarschijnlijk reageert hij op alles wat op ukkie eindigt. Katten reageren op bepaalde klanken van hun naam.

Onze kat heet Munky, als ik Punky zou roepen komt ze ook .

My horse is a real gentleman. When we go over a Fence, he insists on ladies first

Principieel gezien ben ik tegen principes.

napoleon

Berichten: 4078
Geregistreerd: 11-08-01
Woonplaats: Amersfoort

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-06-04 07:56

Vriendin van mij heeft 2 hele grappige katten, de een heet Chippie en de ander Mowgli, vind ik zelf erg grappige namen en het roept ook nog makkelijk

Haagsemeid

Berichten: 6536
Geregistreerd: 12-05-02
Woonplaats: leidschendam

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-06-04 07:56

Onze kant heet Drabbel en luistert zelfs naar scrabble Haha!
Pebbles

22 Januari verwachten we ons kleintje

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-06-04 08:03

Onze katten heten Dikkie Dik en Blackie.
De 4 kittens hebben nog geen naam, hoewel de ene die blijft waarschijnlijk Oortjes gaat heten. Die heeft nl zwarte oortjes met witte randjes.

Als de katjes van de overbuur al besproken zijn, mag je er gerust bij mij twee komen halen.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-06-04 08:19

Ik had altijd al m'n beesten in Sesamstraatstijl. M'n ratten waren Pino en Ieniemienie. En m'n katten Tommie (grijs cypers), Grover (zwart schildpad) en Dicky-Dick (rood-wit).
Dicky-Dick is vorige herfst van ouderdom overleden, de andere twee zijn er gelukkig nog.
En komende week krijgen we er dankzij Richtje hier van Bokt Lovers weer eenjong rood poesje bij!

_flo_

Berichten: 1269
Geregistreerd: 02-03-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-06-04 08:35

Wij hebben in huis 2 katten rondlopen.

De ene heet Tjee-me, de dierenarts dacht toen hij die naam hoorde dat er vermoedelijk een heel verhaal achter de naam zat.
We verbasteren het naar Jaimy of James Lachen

De ander heet Seiko, de assistente vroeg hoe je dit schreef, alszijnde Psycho ??? Lachen

Gr. Britt.

Samantha_

Berichten: 10780
Geregistreerd: 20-12-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-06-04 08:53

Ik heb 2 katten, Nero en Caesar. Jajaa t zijn keizers. Cool
Nero noem ik vaak Neurootje, of Dikkie. En Caesar Ceesje. Haha! Alleen als ze stout zijn, roep ik ze met hun naam eigenlijk. Schijnheilig
Maar ze luisteren meestal alleen naar de koelkast, als je alleen al naar de keuken loopt komen ze ook. Tong uitsteken

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-06-04 09:02

Onze poes heet Noeska, en reageert dus heel erg op de 'aaaaa'. Ik heb ooit eens gelezen dat je het beste een naam kunt nemen dat eindigt op:

-ie
-y
-a

Verder ben ik even inspiratieloos. Knipoog

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-06-04 09:34

samantha23 schreef:
Alleen als ze stout zijn, roep ik ze met hun naam eigenlijk. Schijnheilig


Haha!
Als Grover stout is roepen wij nog wel eens G*dver ipv Grover en daar luistert ze ook heeeel goed naar Clown
Tommie wordt trouwens regelmatig Stommie genoemd. Is namelijk de domste en lompste poes van Europa volgens mij (ook 1 van de liefste trouwens) Haha!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-06-04 09:42

onze kat is dus ook zwanger (zie zwangere kat topic) en ik ehb zelf de naam verzonnen Samwise (uit LotR) want daar ben ik helmaal gek van ( de moeder heet Jar Jar Binks)

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-06-04 09:50

Die van mij heet Phoebe. Oftewel Fiebie Haha!. Maar ik noem haar Fiep of Fiepie. Onze andere kat heet Puma, die lijkt als twee drubbels water op Phoebe (we hebben 3 katten uit hetzelfde nest). En onze cremello kater luistert naar de naam Gerrit. Vernoemd naar een 'kluizenaar' bij ons uit het dorp die toen pas overleden was Clown. Vriendin van mij had een katje, die hebben we Marietje Theebiskwietje genoemd, vind ik ook leuk!

haffies4ever

Berichten: 126
Geregistreerd: 21-02-04
Woonplaats: In de paardenstal!

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-06-04 10:17

Onse katten heten (van oud naar jong) Micky, Nikita, Floortje, spikey en Misty. Alle katten zijn kinderen van Micky, behalve Misty, die is van Floortje. Bij ons luisteren de katten niet naar hun naam maar als je op zo'n hoog toontje 'poes poes' roept komen ze wel want dan krijgen ze meestal eten Knipoog .Micky lustert wel naar haar naam maar dat is alleen als je het ook op zo'n hoog toontje roept.

Haha! Hallooooow Haha!

BounceBabe

Berichten: 6664
Geregistreerd: 02-04-03
Woonplaats: Horseland

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-06-04 10:19

Kissme
Tito
Willem Tong uitsteken
Punica

IcePrincess

Berichten: 7738
Geregistreerd: 23-06-02
Woonplaats: Schiedam

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-06-04 11:20

mijn katten heten: Gizmo, Garfield, Bowie en Lily Lachen (en Chica maar die gaat weg Boos! )
de katten die overleden zijn heetten: Ginny, Dusty, Spooky, Boris en Pluis

eigenlijk wilde ik Bowie en Lily, Noodle en Vis noemen maar daar was de rest van de familie het niet mee eens Verdrietig .

het is idd wel het beste als er een ie-klank in zit, dan luisteren ze sneller en beter naar hun naam (ik heb Bowie bijv. nu twee weken en die luisterd al heel goed naar haar naam )

Mar__
Berichten: 6656
Geregistreerd: 03-08-03
Woonplaats: There's no place like home

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-06-04 15:58

Mijne heet Felix en reageert daar goed op.
Onze vorige heette poes Knipoog
en pssssssssst luisteren ze ook altijd goed na Haha!

Verder denk ik dat t niet zoveel uitmaakt welke klanker er in de naam zitten. Bij ons op stal luisteren ze ook wel naar hun naam.
Ze heten daar:
Spookie, Gabber, Lapje en Casper. Degenen die dood zijn heette Jana, (als ik die roepte dan kwam ze altijd gelijk!!!!) witje, gremling, Garfield.

Een vriendelijk woord hoeft niet veel tijd te kosten, maar de echo ervan duurt eindeloos!!

Yellowfish

Berichten: 14056
Geregistreerd: 05-10-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-06-04 15:59

Die van mij heten Chanel en Duffy Rolleyes
Haha!

    Pressure is what differentiates a piece of coal from a diamond

Cellaa
Berichten: 114
Geregistreerd: 12-12-03
Woonplaats: Zoetermeer

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-06-04 16:29

Die van Mij heette Souris..
Dat is frans voor Muis *LOL*

xSemmiex

Berichten: 10417
Geregistreerd: 25-04-04
Woonplaats: Delft

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-06-04 16:39

hier paar katten namen:


nemo (zo heet de mijne ook)
layla
rambo
tijger-tje
silvester
ricky
simba
laika
sancho
felix
Tong uitsteken

The journey of a thousand miles begins with a single step.

Caritas

Berichten: 4431
Geregistreerd: 04-04-01
Woonplaats: Tussen plassen en A2

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-06-04 18:00

Mijn katers heten (op volgorde van leeftijd) Wodan (roepnaam Bobo, 4 jaar), Vlek 1 jaar, Stip 1 jaar en Pepe le Piu (roepnaam Piu) 5 weken.
De poezen heten Fuzzy (mama van Piu) 1 jaar en Claartje 1 jaar maar zij woont in de stal, bij de boerderijkatten. Sinds ik een x-box voor mijn verjaardag kreeg durft ze niet meer binnen Ach gut
De eenjarigen zijn allemaal uit hetzelfde nest.

ShadowFax
Berichten: 2334
Geregistreerd: 11-08-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-06-04 18:18

Mijn broertje zij gisteren.... "waarom noem je het katje niet Patrick.... dan kan je zeggen.... Hey Patrick, ga je mee kwallen vangen Tong uitsteken ...."
Moest wel lachen... maar patrick

Nassie

Berichten: 4420
Geregistreerd: 11-11-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-06-04 18:36

Rasta!!
Junky!!

Vind ik persoonlijk mooie namen

Selectief beschikbaar

verootjoo
Berichten: 35605
Geregistreerd: 19-10-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-06-04 18:47

Wij hadden vroeger 2 katten: Sjors en Sjimmie Clown Heeeeel origineel

[o]


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: 96Laura, _kimm, Anouk_H, Ashleytjuhh, Besje, Eefje_Sammy, GrapeshotBot, heidiLOVER, IASCrawler, Iccc, janneke_S, katinker, koenlover, Lisewiesje, luxx, Marcella, MarjanB, Miran, Momo94, Paloma_Janet, sassefras, Sjokki, Sorro, Thami, TheNovelist, thequeensmum, winnetou4502, xSCWx en 56 bezoekers