Yes we hebben een nieuwe trailer gekocht.......

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Metellica

Berichten: 2610
Geregistreerd: 14-06-01
Woonplaats: Montfoort

Yes we hebben een nieuwe trailer gekocht.......

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 08-02-02 15:19

Hallo iedereen,
Aangezien Roel nu ook een paardje heeft gekocht, en we maandag naar Center parcs vertrekken met de paarden heb ik met mij vader ffies het 1 en ander overlegt Haha! Ik had al een 1 1/2 paards trailer maar nu dus een 2 paards. Het is een ifor- williams met een voorlader omdat Metellica niet achteruit de trailer uit wil Verward Met voor en achterlader dus. Mijn vader is hem gister wezen halen en hij is echt ontzettend mooi Pling Ik ben echt trots. Het is een special edition er zijn er namelijk maar 300 van gemaakt en we moesten een tijdje w88 want hij moets nog uit frankrijk komen *trots*. Ik ben echt heel blij. Het verslag van Center parcs komt vrijdagavond natuurlijk. Ik ben vol spanning en nu maar hopen dat beide paardjes het naar hun zin krijgen. Een goede reis zulllen ze iig wel hebben. Haha! Knipoog

Groetjes van een trotse Tamaar Clown Party!!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-02-02 18:30

Fijne trailer!!!!
Ik heb er ook een, geen speciaal edition maar gewoon een blauwe.
Ik vind het vooral prettig dat je makkelijk in je eentje kan laden en lossen door de draaideurtjes ipv een middenschot.
Ook is de voorlaadklep ideaal als je alleen bent.
Goede keus.

Manon

Berichten: 5495
Geregistreerd: 25-06-01
Woonplaats: IJsselstein

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-02-02 19:46

Jaaaaaah, wij hebben ook een Ifor Williams 2paards met voorlader. Geen speciale editie voor zover ik weet, maar het is echt een geweldige trailer. Welke kleur heb je? Wij hebben een bordeaux rode! Veel plezier met je trailer en in Center Parks natuurlijk!

PrimaDonna

Berichten: 501
Geregistreerd: 08-02-02
Woonplaats: Linschoten

Trailer

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-02-02 20:20

Hoi Hoi,

Nou hier dan een berichtje van mij! Wil je eventjes met je neus weer naar beneden lopen : Clown en met je voetjes op grond blijven staan *LOL* !!!
Nee meid, ik vind het hartstikke leuk voor je en hoop dat je veel plezier beleeft met de paardjes in Center Parcs! Ik hoop dat je met Roel ook veel lol hebt Lovers en hou het netjes!!! En mocht hij weer bijdehand gaan lopen doen dan Lips are sealed plak je maar zijn mond af! Lekker rustig!
Groetjes en tot ziens! Tong uitsteken

Metellica

Berichten: 2610
Geregistreerd: 14-06-01
Woonplaats: Montfoort

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 09-02-02 11:43

Manon: die van mij is zwart.

Annelies: hartstikke leuk dat je nu op Bokt zit. Haha ik ben gewoon *trots* en al mijn berichten op Bokt zijn zo hoor. *knipoogt*

Groetjes van Tamaar