Ik had het eerst alleen maar in Outlook, en toen zeiden ze bij automatisering dat het aan de instelling lag. Dus rtf of richtext, maar dat is niet zo. Toen lag het volgens hun aan mijn lettertype, ik gebruik standaard comic sans en deze is true type dus daar ligt het ook niet aan. Maar mocht men besluiten dat ik op deze afdeling niet in vaste dienst kan komen nadat mijn uitzendtermijn is afgelopen dan kan ik op de afdeling automatisering beginnen want volgens P&O weet ik meer van office applicaties af dan onze eigen helpdesk. Ik vind het wel genant af en toe hoor, laatst ook onze directeur. Heeft hij een probleem belt hij naar de helpdesk, da's logisch. Maar er was iemand langsgekomen van de helpdesk die er ook niet uitkwam. Gaat onze directeur naar de helpdesk bellen met de mededeling: "Het probleem is opgelost, Roosmarijn zei dat het zus en zo was en nu doet het het weer". Dan heb ik het weer gedaan.........
Dan kom je dus in de gang zo'n IT-ertje tegen, die je echt kwaad aankijkt wegen vermeende broodroof ofzo.