Morgen

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Samy

Berichten: 11076
Geregistreerd: 16-07-02

Morgen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 23-06-04 16:43

Ik had vandaag eens een idee,sinds Maart 2004 hebben wij een pup en eigenlijk heeft niemand hem nog gezien op school, dus ik zei heel bijdehand ik neem morgen mijn hond mee. Vind mijn moeder het niet eens erg, omdat ik geen les heb (had ik eerst wel).

Belde net mijn leraar (naja Stage begeleider) op met de vraag als ik nog wat moest drukken (printen) dat hoefde ik niet dus dan ben ik morgen vrij en vrijdag ook, alleen gaan we s'middags bowlen, maar ik moet morgen toch even naar school dus neem ik de hond toch mee en mijn stage begeleider vind het helemaal niet erg ... hihihi Knipoog zal wel kijken als ik fotos kan maken van een hond in de trein en bus ... (zn eerste x dan)

lexluxeflex
Berichten: 34
Geregistreerd: 08-06-04
Woonplaats: Hallum

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-06-04 18:15

hallo leuk dat je je hond mee mocht nemen naar school toe maar moet nu naar mijn pony doei doei doei doei
groetjes Ellen (lexluxeflex)
ps: wat heeft dit met ponys te maken

nielsforever
Berichten: 719
Geregistreerd: 16-06-04
Woonplaats: groningen

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-06-04 18:39

lauk man misschien mag je je pony of paard ook wel een keertje meenemen??!!zou wel leuk zijn toch ik zal er ff een foto van mijn hond bij doen.misschien worden ze nog vriendenAfbeelding

iris_oo

Berichten: 1792
Geregistreerd: 22-02-04
Woonplaats: Hellevoetsluis

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-06-04 18:55

Haha grappig Haha! Ik wil wel foto's zien hoor als je die gaat maken

En lexluxeflex het is wel een paardenforum maar je mag ook gewoon dingen van de rest van je leven vertellen/vragen/laten zien.

Monster

Berichten: 9515
Geregistreerd: 04-01-04

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-06-04 19:08

lexluxeflex schreef:

ps: wat heeft dit met ponys te maken



Dit gaat niet alleen over pony`s,
de rest van onze huisideren, en problemen worden meestal ook vertelt Lachen

Kortom, bokt is niet alleen pony`s en paarden

Weer ontopic;
is je hond niet wagenziek ???(anders ligt straks de bus helemaal onder Tong uitsteken )

Samy

Berichten: 11076
Geregistreerd: 16-07-02

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 23-06-04 20:29

naja naar slagharen (vanaf utrecht) werd ie het wel ... maar dat kleine stukje ag jo vast niet Tong uitsteken