waar en hoe goede instructeur vinden?

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Adelarde
Berichten: 333
Geregistreerd: 13-06-04
Woonplaats: Putte (bij Mechelen) België

waar en hoe goede instructeur vinden?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 23-06-04 16:02

als ik goede punten heb, mag ik van mijn moeder privéles gaan volgen, maar dan moet ik wel zelf iemand vinden Verward het probleem is dat ik niet weet hoe daaraan te beginnen enzo ...
ik heb al wel les op de training van de LRV maar dat is in groep en kunnen ze niet steeds met jou bezig zijn, dus zou ik wel heel graag privéles krijgen, maar waar en hoe vind ik een goede instructeur? Verward
ik hoop dat jullie mij een beetje kunnen helpen

groetjes Valerie
hoefjes Adelarde

Kyona

Berichten: 4768
Geregistreerd: 19-03-02
Woonplaats: Krimpen

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-06-04 17:23

Zijn er misschien andere mensen van je vereniging die priveles hebben? Hou internet/advertenties in de gaten. Het mooiste is natuurlijk als je het van andere tevreden lessers hoort! Misschien eens informeren bij wedstrijdruiters waarvan jij vindt dat ze netjes rijden? Ik weet wel een hele goede, maar dat is in Nederland dus veel te ver weg helaas.

Solvej

Berichten: 7802
Geregistreerd: 04-03-03
Woonplaats: Landgraaf

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-06-04 17:25

Hoeveel ben je er van plan voor uit te geven?

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-06-04 18:34

Ik kan je wel aangeven hoe ik het aangepakt heb toen ik op zoek was naar goede begeleiding. Ik had altijd op een manege gestaan en mijn kennis van de paardenwereld ging net 10 meter verder dan het erf van de stal Haha!

vraag de hoefsmid/DA
vraag de stalhouder naar de grote namen in de regio
hou de paardenmagazines in de gaten
Kijk naar de uitslagen van kampioenschappen
vraag instructrices die je kent bij wie ze zelf trainen
maak een lijst van grote stallen in de regio
probeer ook via via referenties in te winnen

Vervolgens ga je bellen en al snel krijg je een beeld van wat mensen te bieden hebben. Denk er wel aan dat gevestigde instructeurs een proeftijd willen. Ik weet niet of dit 1-malig is of dat het iets structureels wordt.

Margreet

Berichten: 18325
Geregistreerd: 24-08-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-06-04 18:38

Als je tevreden bent over degene die de groepslessen geeft, dan zou je ook eens kunnen vragen of die tijd heeft voor privéles.

Adelarde
Berichten: 333
Geregistreerd: 13-06-04
Woonplaats: Putte (bij Mechelen) België

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 24-06-04 11:10

ik ben wel tevreden over de groepslessen, maar ik weet dat die geen tijd hebben, het zijn eigenlijk 2 trainers die af en toe een keer wisselen maar ze werken allebei op een handelsstal en maken de ganse dag door paarden zadelmak :S