SGW Ede

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

 
 
Scum

Berichten: 33098
Geregistreerd: 11-08-03

SGW Ede

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 19-06-04 23:22

Hier zijn dan de foto's van de oefencross van Ede. Ik heb in de stromende regen gereden, maar mijn paardje liep toch super. Foutloze rit! Lachen

Verslagje staat hier:<a href="http://www.bokt.nl/forums/viewtopic.php?t=252749">Mijn eerste cross:Ede

Eerst losgesprongen. Ik zit te ver voorover op de sprong, en dat krijg ik moeilijk afgeleerd Bloos . Mijn beugels zijn veel te lang, maar omdat mijn balans nog niet zo goed is heb ik er toch voor gekozen om ze zo te laten (ik blijf toch een dressuurmuts). Schijnheilig

Afbeelding

Afbeelding

Toen de startbox in. Toen de starter ging aftellen ging mijn paard alvast de piaffe oefenen:

Afbeelding

Hindernis 6:

Afbeelding

Dit is hindernis 10, een soort slang. Hij keek er een heel klein beetje op, maar verder geen problemen:

Afbeelding

Onderweg naar het water toe hadden we een lekker tempo:

Afbeelding

Dit is de terugweg door de waterbak

Afbeelding

Het water uit op weg naar de laatste hindernis:

Afbeelding

Uiteindelijk waren we 42e van de 140 combinaties. Ben heel trots op mijn paardje .


Margon

Berichten: 19689
Geregistreerd: 05-05-03
Woonplaats: De Meern

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-06-04 23:25

Ziet er heel goed uit zeg! Echt super leuk dat crossen he ? Knipoog Tong uitsteken
140 combinaties... echt super veel dan kun je echt wel trots zijn op een 42ste plek

Live,LOve,'ndLaugh

Bitwise

Berichten: 754
Geregistreerd: 26-02-04
Woonplaats: Limburg

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-06-04 23:34

En dit zijn mijn foto's van mijn rit in de oefencross van Ede.

Het losspringen:

Afbeelding

Hindernis 1:

Afbeelding

De slang ging super:

Afbeelding

In rengalop richting waterbak:

Afbeelding

De waterbak ging goed:

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Laatste hindernis:

Afbeelding

WestBest
Berichten: 2458
Geregistreerd: 19-12-03
Woonplaats: A1-lokatie

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-06-04 23:52

Allebei hartstikke leuk!!! De schimmel is trouwens ook een leuk paard.

Hindernis 6 lijkt echt een drafbalk bij Online..Lachen

Liza_vL

Berichten: 17549
Geregistreerd: 01-04-01
Woonplaats: Rotterdam

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-06-04 00:21

Bitwise hoe was het bij jou gegaan?

Maartje__

Berichten: 7413
Geregistreerd: 07-10-03
Woonplaats: Somewhere

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-06-04 00:21

Super foto's!

Enjoy the little things. One day you will look back and realize they were the big things!

Karin

Berichten: 65336
Geregistreerd: 10-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-06-04 00:27

Mooie actiefoto's! OK dan!

Ik vond dit echt een hele mooie cross, erg afwisselend ook. En leuk dat de waterbak twee keer genomen moest worden!

.
If you want to go fast, go alone. If you want to go far, go together. <African proverb>

gomir

Berichten: 25533
Geregistreerd: 13-09-01
Woonplaats: Omgeving Drachten

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-06-04 00:49

Mooie foto's

Ik vond het ook leuk dat ik twee keer door het water mocht en dat het ook nog twee keer lukte *LOL* (dat is met andere paarden weleens anders geweest...)

Het ziet er goed uit hoor Scum Alleen toch maar oefenen met je beugels iets korter als je nog meer crossplannen hebt Knipoog Je komt nl niet helemaal lekker uit het zadel in de verlichte zit, iig dat lijkt zo op de laatste foto, maar dat kan natuurlijk ook best een momentopname zijn
(met mijn beugels zo lang had ik er bij Ot zijn omkeeracties wsl zo naast gezeten Clown )

*Niet elke verandering is een verslechtering!*
*Ze is niet bang voor de dood, maar als de dood om bang te zijn...(Guido Weijers-Oxymoron)*
*Als je bent waar je heen ging, waar moet je dan naar toe? (veldhuis & Kemper-tijd heelt alle zonden)*

moowsy

Berichten: 7476
Geregistreerd: 23-12-03
Woonplaats: Vleuten

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-06-04 09:48

Stoere foto's zeg, van allebei! Scum gefeliciteerd met je 42e plaats! Echt super OK dan!

how sweet can it be to be loved by you

Lielle

Berichten: 66254
Geregistreerd: 12-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-06-04 09:54

leuke foto's en het ziet er fijn uit! Je bp past prima Scum Knipoog

Scum

Berichten: 33098
Geregistreerd: 11-08-03

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 20-06-04 09:55

Haha, wel he Missmuts. Hij komt voor al aan de grond terwijl hij er achter nog vanaf moet komen Haha! .

Gelukkig is het water eigenlijk nooit een probleem. Toen we hem pas hadden wilde hij nog niet eens door een waterplasje in het bos. Extreme duivel .
En nu gaat hij er overal zomaar in.

Je hebt helemaal gelijk Gomir. Het lijken wel bijna dressuurbeugels op de foto en ik kom idd niet genoeg uit het zadel. Als ik ga springen maak ik de beugels altijd maar 1 gaatje korter, anders krijg ik zo snel kramp in mijn bovenbeen (dat is natuurlijk een kwestie van wennen). Afgelopen week een keer geoefend met 2 gaten korter. En toen was ik totaal mijn balans kwijt. Ik leun nog teveel op het paard zeg maar. Ik heb de gok niet durven te nemen om het in de cross al te doen. Als hij dan een stapje opzij had gezet had ik er ws ook langs gelegen. Als ik me iets zekerder voel op het paard dan maak ik ze zeker korter.

frieske

Berichten: 1265
Geregistreerd: 05-10-03
Woonplaats: limburg

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-06-04 12:40

ziet er heel stoer uit

NIET DOOR GEWELD EN KRACHT MAAR MET GEDULD EN ZACHT WORD RESULTAAT VERKREGEN......!!!!

Sjaan

Berichten: 8038
Geregistreerd: 19-12-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-06-04 14:46

Ziet er goed uit hoor! Die foto in het starthok is ook errug leuk! haha

Scum

Berichten: 33098
Geregistreerd: 11-08-03

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 20-06-04 15:53

Lielle schreef:
leuke foto's en het ziet er fijn uit! Je bp past prima Scum Knipoog


Wel he! Haha! Ik moet zeggen dat hij als gegoten zat. Heb het ding helemaal niet gevoeld. Als ik er toch ooit een ga aanschaffen dan denk ik er hard over om dezelfde te nemen . Gelukkig heb ik hem niet hoeven uit te testen, ik dacht al bijna dat dat bij die bp hoorde Verward

Chantal, nog een paar keer in een startbox de piaffe oefenen en ik kan zo bij de ZZGP starten. Athene moet nog net te halen zijn.! *LOL*

Lielle

Berichten: 66254
Geregistreerd: 12-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-06-04 16:00

Scum schreef:
Wel he! Haha! Ik moet zeggen dat hij als gegoten zat. Heb het ding helemaal niet gevoeld. Als ik er toch ooit een ga aanschaffen dan denk ik er hard over om dezelfde te nemen . Gelukkig heb ik hem niet hoeven uit te testen, ik dacht al bijna dat dat bij die bp hoorde Verward

je wist iig zeker dat die goed werkte Haha!

Scum

Berichten: 33098
Geregistreerd: 11-08-03

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 20-06-04 16:08

Heb je hem al terug? Ik heb nog aardig wat speurwerk moeten verrichten. Op een gegeven moment zag ik wel een vrachtwagen met hele leuke shetlanders erop, maar daar was niemand bij. Wel een tentje ernaast, maar daar durfde ik de rits niet van open te trekken. Je weet maar nooit wat je dan aantreft... Even later zag ik nog een caravan en dat was gelukkig raak.

Lielle

Berichten: 66254
Geregistreerd: 12-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-06-04 16:11

Ik heb wel de melding gekregen dat ze hem hadden ontvangen, alleen lag hij op dat moment niet op stal. Maar dat komt helemaal goed verder

Coberlina

Berichten: 6637
Geregistreerd: 01-06-02
Woonplaats: Zeeuws Vlaanderen

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-06-04 22:54

Wat een fantastische foto's, van allebei!
En Scum: ik denk dat Athene wel te halen is hoor, de piaffe ziet er swingend uit Haha!
Toch wel voor herhaling vatbaar blijkbaar, deze cross? Lachen
xxx

Don't let anyone tell you not to dream... Take your passion and make it happen

Scum

Berichten: 33098
Geregistreerd: 11-08-03

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 22-06-04 08:18

Thanx Kim Lachen !

Er zijn maar weinig oefencrosjes nog, zie ik op de SGW kalender. En iemand anders crosst al officieel met het paard. Dus voorlopig was het dit weer...

marjolein88

Berichten: 4050
Geregistreerd: 14-07-03
Woonplaats: Herwen (Gld)

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-06-04 11:17

moooie foto's !! leuk gelukt trouwens !!
dapper paardje heb je !
top !

..::WWW.STOETERIJDUBOIS.NL Sportpony fokkerij (Duitse rijpony/NRPS/Welsh), doorlopend jonge aanfok te koop::.
==> PRACHTIGE GOEDGEKEURDe D-SPORTPONY- HENGSTEN TER DEKKING, TOPSPORT AFSTAMMING!
*KLIK*!!!

Tinne

Berichten: 13717
Geregistreerd: 07-11-01
Woonplaats: Zundert

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-06-04 14:49

Die vos lijkt op sommige foto's best groot ! Maar ziet er echt netjes uit, bij die schimmel ook OK dan!!

Scum

Berichten: 33098
Geregistreerd: 11-08-03

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 23-06-04 15:06

Hij lijkt niet alleen groot, maar hij is het ook!

Marjolein; het is eigenlijk best wel een zeikerd geweest altijd. Maar sinds hij sgw's loopt is hij veel dapperder geworden.


Bashuk

Berichten: 771
Geregistreerd: 13-03-04
Woonplaats: omg.breda

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-06-04 17:25

leuke foto's! Echt goed joh! Erg mooi paardje ook! Haha!

Het was mijn eerste keer Ede en mijn 2e keer L en ik was foutloos dus ape trots Haha!
Ik vond het echt een super mooie cross en een coole ervaring.
Ik hoorde dat er op de Kattepult veel weigeringen waren!

kom je ook naar Hooge-mierde??

Mensen met Arabische paarden hebben hemel op aarde.. meer weten? klik HIERof HIER
SGW, meest veelzijdige tak van de sport voor ruiter en paard, &nd I love It ! meer weten? klik HIER

maaykuhhh
Berichten: 1699
Geregistreerd: 04-06-04

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-06-04 17:27

mooie actiefoto's hoor!! Tong uitsteken
Ziet er echt gaaf uit!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! *LOL*

TeamSpirit
Berichten: 5818
Geregistreerd: 05-05-04
Woonplaats: De meern

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-06-04 17:38

wauh!!!!
super joh en wat een geweldig paard!!

Teamspirit... Je bent een toppertje!


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 57 bezoekers