Eindelijk terug...

Moderators: Dani, ynskek, Ladybird, Hanmar, xingridx, Mjetterd, Polly, Giolli

 
 
Jamy

Berichten: 10494
Geregistreerd: 03-01-02

Eindelijk terug...

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 23-06-04 14:51

Pff ik ben eindelijk terug in Nederland gelukkig.

Allereerst zal ik even zeggen dat ik het topic nog niet helemaal heb doorgelezen alleen de laatste paar bladzijdes..

Maar goed ik begin gewoon ergens en als jullie iets willen weten hoor ik het verder wel.. wel kan ik thuis niet op Bokt dus als je niet snel antwoord krijgt weet je hoe het komt en als ik iets vergeet ofzo ook..

Nou waarom belde ik donderdag Nathalie? Omdat ik wist dat zij een telefoon bij dr bed had. En aangezien ik door huis, over straat om de tafel rennend met me pa achter me aan moest zien te bellen heb ik haar gebeld omdat ik dan wist dat er iig IEMAND op nam. Ik wist niet of ze aan de telefoon was echt maar heb gewoon wat dingen geschreeuwd, geroepen in de hoop dat ze er iets mee kon. Daarna heb ik nog geprobeerd Chanel te bellen (zit geloof ik nu ook op Bokt) maar aangzien mijn vader de telefoons had afgepakt enzo ging dat vrij moeizaam en heb ik haar niet kunnen spreken maar ik geloof dat ze wel iets gehoord had. Na een tijdje kwam dus de politie (die had Nathalie gebeld) maar die deden dus niks Boos! Zij dachten gewoon, ow een hysterisch kind, een rustige vader nah zal wel geef dat kind maar mee.. Dus ja ik MOEST mee ik kon toch niks meer als de politie dat zegt. Dus toen heb ik me er idd bij neergelegd, maar ik heb nooit gezegd dat ik nu gewoon lekker op vakantie ging of dat ik het leuk vond ofzo.. wat ik wel gelezen heb. Ik heb dat nooit naar iemand gesmsd dus ik weet ook niet waarom dat wel vermeld wordt in het topic Verward Als ik de kans had om terug te gaan had ik die genomen alsnog..

Ik snap best dat sommige mensen (van stal of andere) denken dat mijn verhaal overdreven is, omdat mijn vader normaal zo'n rustige aardige man is. Nou daarom ben ik ook thuisgebleven die nacht. Ik had nooit gedacht dat mijn vader zo zou zijn. Ik zag gewoon echt een waas voor zijn ogen (maar misschien ligt dat aan mij) ik heb hem nog nooit zo gezien. Zo kende ik hem helemaal niet. Maar ja ik weet wat er gebeurt is en de rest mag verder denken wat die wil natuurlijk maar ik heb het zo allemaal wel beleefd. En sommige weten ook wel dat als mijn vader iets in gedachten heeft dat hij het uitvoerd ook, net als met Jamy die hij zo wegbracht..

In Brazilie mocht ik verder na de eerste dag al niet meer op Bokt en na de tweede dag niet meer mailen, alleen af en toe smsen onder zijn toezicht. Ik moest me los maken van thuis en blablabla.. Daardoor kon ik ook niet veel meer boeiends smsen dan standaard dingen.
Toen mijn broer weg was mocht ik opgegeven moment nog mailen naar een vriendin die nog niks had gehoort van me maar ook onder zijn toezicht. Ook was mijn mobieltje niet meer in mijn bezit, ondanks dat ik niks kon smsen mocht ik ook niks ontvangen.

Verder heb ik anderhalve week lang hoofdpijn gehad, erg vervelend waarschijnlijk van stress ofzo.. Gelukkig is het zo goed als over nu. Tijdens de vakantie zijn dr moment geweest met ruzie maar ook gewonere...

Sommige dingen die er in het topic genoemt zijn, zijn best overdreven en zoals ik snel gezien had fokte iedereen elkaar een beetje op, aan de andere kant best begrijpelijk maar ja ik kon niet reageren dus dan is het moeilijk om te zeggen van Ho Stop, nu gaat het te ver.
Maar ja dat is gebeurt.

Verder weet ik zo ff niks meer te zeggen.
Morgen ga ik naar school, ik moet vanaf maandag 3 proefwerken per dag inhalen. Maar ik ga het gewoon niet redden het lukt niet.
Ik heb nu alweer ruzie thuis. Ik mag dus niet meer op Bokt, Bokt was ook een sekte mensen hebben geen eigen mening en werken ons tegen blablabla mensen van Bokt die met mij mee praten zijn geen echte vrienden en zijn veel te ver gegaan voor het vertrek enzo pff.. Ik kan zelf wel uitvinden wie mijn echte vrienden zijn en wie niet daar heb ik hem ook niet voor nodig verder.

Verder wil ik wel zeggen dat de woorden Ik ben er voor je natuurlijk altijd erg lief zijn maar als er iemand dan ook echt voor je is is dat nog veel fijner Lovers En de mensen weten zelf wel of het voor hun bedoeld is denk ik.. Lachen

Ook denk ik er echt serieus om een tijdje weg te gaan nu.. ik heb echt rust nodig en in de vakantie kan dat makkelijk (hoop ik, denk ik)
Alleen nog even uitvinden naar wie, hoe en wat.
Ik hoop dat het beetje goed komt enzo maar ik denk dat als ik nu thuis blijf dat het niet goed gaat.

Als er vragen zijn hoor ik het wel, maar rustig aan allemaal verder anders overzie ik het ook niet meer.


Janneke_
Berichten: 3615
Geregistreerd: 10-01-04
Woonplaats: Nijmegen

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-06-04 14:55

fijn dat je er weer bent Jamy..
Ik hoop dat je het een beetje gaat redden met school.. maar denk wel aan jezelf!!
ik denk dat het een goed idee is om een tijdje rust te nemen, een tijdje bij iemand logeren ofzo..

RolfX
Berichten: 2155
Geregistreerd: 29-11-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-06-04 14:56

Welcome back Lachen

Nog 1 keer 1 berichtje plaatst.

Sylvia

Berichten: 28818
Geregistreerd: 22-07-03
Woonplaats: Posterholt

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-06-04 14:56

Feit is en blijft dat er altijd 2 verhalen zijn, jij hebt het jouwe, je vader heeft het zijne. Wilt niet zeggen dat 1 van de 2 gelogen is, absoluut niet. Praten zal vooralsnog niet helpen lijkt me; dat hielp bij mij toendertijd ook niet.

Ik denk dat het op zich zo verkeerd niet is om een tijdje thuis weg te gaan, alleen zul je hiervoor min of meer toestemming voor moeten hebben van je vader, danwel begeleid wonen bij Jeugdzorg. Je bent nl 16, je vader mag je meenemen als hij dat wilt. Politie werkt daar overigens gewoon aan mee, mij zijn ze ook komen halen.

Ik pb je trouwens nog ff...

Spoiler:
Hier moet een nieuw onderschrift komen.

nikkiemisty

Berichten: 3303
Geregistreerd: 12-03-02
Woonplaats: spijkenisse

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-06-04 14:57

Eindelijk meissie!! Lovers
Ben echt blij dat je weer terug bent.
Gelukkig gaat het toch nog een beetje goed met je. Wat betreft de proefwerken, maak je daar maar niet te druk om. Kijk eerst even wat je thuis gaat doen en hoe je het gaat regelen..

Als er iets is, kan je altijd naar me toe komen he...K ben echt (echt Lachen ) voor je. Ach gut Lovers

SAKKIA

Berichten: 16666
Geregistreerd: 04-10-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-06-04 14:58

Jeetje beter dat je er weer bent en edat het allemaal wel goed met je gaat.
Ik denk dat het idd wel verstandiger is nu een poosje weg te gaan en om even tot rust te komen.
Ik denk dat je voor die proefwerken gewoon eve hard je best moet gaan doen en dan zal je zien dat er vast wel wat van te maken valt.

Welkom terug

MargaV

Berichten: 1317
Geregistreerd: 31-10-03
Woonplaats: Utrecht

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-06-04 14:59

Fijn dat je terug bent.

En zo te horen ben je redelijk nuchter, dus voor de hersenspoeling hoeven we ook niet echt bang te zijn, geloof ik.Knipoog

Succes de komende tijd, want het zal nog wel moeilijk worden.

Vinaba

Berichten: 9757
Geregistreerd: 15-12-03
Woonplaats: Barendrecht

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-06-04 15:02

ik hoop dat alles goed komt Jamy... Ach gut
alles komt wel goed Ach gut

Sitie

Berichten: 2946
Geregistreerd: 13-09-03
Woonplaats: Ede

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-06-04 15:03

heel erg fijn dat je weer terug bent
voor verder, zie mijn PB...

---->>> e_l_m_o is nu Sitie <<<----

Learn from the mistakes of others.You can’t live long enough to make them all yourself.

Mist

Berichten: 9453
Geregistreerd: 17-02-03
Woonplaats: noord brabant

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-06-04 15:04

pff...gelukkig zeg...je weet wat ik gezegd heb per pb he !

Jamy

Berichten: 10494
Geregistreerd: 03-01-02

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 23-06-04 15:04

Nuchter ben ik niet er gaat van alles door mijn hoofd. En volgens de jeugdzorg kan ik wel gewoon heen waar ik wil.. Maar goed dat zien we dan wel weer. Misschien werkt mijn vader zo wel mee.

shariyerke

Berichten: 1395
Geregistreerd: 14-06-02
Woonplaats: Venhuizen

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-06-04 15:05

heel erg goed dat je terug bent, en erg veel sterkte!

Sylvia

Berichten: 28818
Geregistreerd: 22-07-03
Woonplaats: Posterholt

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-06-04 15:06

Jamy schreef:
Nuchter ben ik niet er gaat van alles door mijn hoofd. En volgens de jeugdzorg kan ik wel gewoon heen waar ik wil.. Maar goed dat zien we dan wel weer. Misschien werkt mijn vader zo wel mee.


Dat klopt dus echt niet... Je kunt inderdaad heen waar je wilt, maar je pa of de politie kunnen je zo, zonder problemen, terughalen omdat je geen 18 bent. Tenzij je in de crisisopvang van Jeugdzorg zit...

Spoiler:
Hier moet een nieuw onderschrift komen.

deedee19

Berichten: 7921
Geregistreerd: 05-03-02
Woonplaats: Noord noord limburg

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-06-04 15:06

Heel veel sterkte thuis Jamy. Blij dat je weer hier in Nederland bent.

Het duurde 1 seconde en een liefde was geboren. Ik ben dankbaar dat ik jou nu ken en voor ieder mooi moment dat ik mee mag maken zolang jij hier bij mij bent...

IG: @doorikke

Sypheron

Berichten: 15209
Geregistreerd: 06-12-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-06-04 15:06

Welkom terug Lotte. Fijn om weer een berichtje van je thuis in Nederland te lezen. Ik zou nu inderdaad ook zoals je al vermeld even wat tijd voor jezelf nemen. En persoonlijk denk ik dat dat beter kan bij een vriendin dan thuis, maar dat is mijn mening Lachen.

Sok

Berichten: 15059
Geregistreerd: 02-12-03
Woonplaats: 't Noorden

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-06-04 15:07

fijn dat je weer terug bent idd *LOL*
even een poosje weggaan is misschien wel een goed idee ja Knipoog

'In het land der blinden is eenoog koning'

Justy

Berichten: 31631
Geregistreerd: 26-02-04
Woonplaats: Waar het altijd vakantie is

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-06-04 15:08

Gelukkig meis dat je er weer bent!! Het was inderdaad nogal een heisa toen je weg was.... Hopelijk kom je snel weer een beetje tot rust Ach gut Maak je niet te druk over alles wat er gezegd is, veel daarvan is in een emotionele toestand gezegd Knipoog
Heel veel sterkte verder!!

[UK][SONG] Witness Kom je even luisteren? :)ddd

Jamy

Berichten: 10494
Geregistreerd: 03-01-02

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 23-06-04 15:11

Als ik zou bellen naar de politie dat ik daar vrijwillig zat en naar de Jeugdzorg zou die dat regelen. Hebben ze mij gezegd. Ik zal eens bellen. Of proberen als ik niet in tranen uitbarst.

Sylvia

Berichten: 28818
Geregistreerd: 22-07-03
Woonplaats: Posterholt

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-06-04 15:16

Dat heeft bij mij dus niet geholpen... Ik heb meteen Jeugdzorg gebeld, die hebben contact opgenomen met de politie. En toch kreeg mijn vader elke keer te horen dat hij me zo op mocht komen halen als hij de politie belde nadat ik weggelopen was.

En hou 1 ding goed in de gaten: als jij weggaat zonder 'toestemming' van je vader, hoef je niet meer terug te gaan... Ik geloof niet dat je nog een erg prettige woonsituatie hebt naderhand.

Spoiler:
Hier moet een nieuw onderschrift komen.

Jamy

Berichten: 10494
Geregistreerd: 03-01-02

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 23-06-04 15:16

Oja we vlogen met Tap Airlines ofzo via Porugal vandaar dat jullie niks konden vinden in Parijs enzo..

Barb

Berichten: 12075
Geregistreerd: 24-07-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-06-04 15:19

Welkom terug Lotte!

Ik ben toch wel nieuwsgierig of je vader en jij intussen tijd er nog iets aan gedaan hebben om jullie band te versterken (beter te maken)?

Jouke 't Hoff / Yedinja Beninja fan B.B. / Jieldou

Kijk eens op http://www.equinelymfedrainage.nl

spokey

Berichten: 1900
Geregistreerd: 21-02-02
Woonplaats: Heerhugowaard

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-06-04 15:26

Welkom terug.

Zie je vanavond waarschijnlijk wel op stal.

Jeempie Z1+0

Lievemeid
Berichten: 9097
Geregistreerd: 09-05-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-06-04 15:29

Gelukkig ben je weer thuis. Lachen Zo'n lange tijd hoofdpijn is ook niet nix... Het ging idd mooi tekeer in jou topic door sommige mensen, maar ik ga dr van uit dat die toch het beste met je voor hadden, ookal ging het soms wat ver.
Nou nog die proefwerken en dan lekker uitrusten.
Ik denk dat je vast wel een goede vriendin hebt ofzo waar je tot rust kan komen mocht je dat willen. Lachen
Ik hoop dat je alles een beetje op een rijtje kan krijgen de komende weken. Ach gut
Laatst bijgewerkt door Lievemeid op 23-06-04 15:30, in het totaal 1 keer bewerkt

Jamy

Berichten: 10494
Geregistreerd: 03-01-02

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 23-06-04 15:30

Ja, ik ga om half 8 dan kom Chanel ook ff.


Margon

Berichten: 19689
Geregistreerd: 05-05-03
Woonplaats: De Meern

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-06-04 15:32

Fijn om weer wat van je te horen Lotte Lachen
Ik hoop dat het snel weer beter met je gaat en dat het allemaal weer goed komt Ach gut

Live,LOve,'ndLaugh


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Aniek23, Babsiej, christel0908, DotBot, Esther, Eulogy, henshem, IASCrawler, juval, leintje_, LouLi, LWDaisy, MissyNr1, Nescio18, Pferdchen, ReadTheRulez, Rosa_, xPearl, xSannee en 67 bezoekers