nieuwe paarden

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
hisseklis
Berichten: 146
Geregistreerd: 15-07-01
Woonplaats: Almere

nieuwe paarden

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 08-02-02 10:38

hoi allemaal,

Sinds een week of twee hebben we vier nieuwe paarden, Polly, Beauty, Lotus (Barney) en Munja (Bo). Gisteren reed ik dus voor het eerst op een nieuwe, Munja. Hij is een beetje klein, maar wel leuk. Lekker gepoetst en opgezadeld en ik ga naar de bak. Nadat we hadden ingestapt maakten we een overgang naar de draf. Lekker licht op het been en goh, wat zit hij lekker! Maar oke, nu de galop, hoe zou die zijn? Ik wist dat hij erg veel bokt, dus toen ik mijn been achter de singel legde ging ik al naar achteren zitten. Hij bokt inderdaad best wel hoog, maar ik vond hem heel lekker rijden.
Oja, Kynella is gisteren teruggekomen, zij was samen met Pambri en Lola naar een andere manege gegaan. Nu is Aurora weg in plaats van Kynella. Kynel kwam binnen en Hinniken met Silvia joh! Maar ja, toen moest SIlvia rijden, Ik heb Kynella nog nooit ZO horen hinniken! Verdrietig echt heel hard! Toen onze les was afgelopen, kwam Sil terug, en Kynella werd zo Gek, dat ze gewoon omviel...! Het was echt heel eng! Zo raar deed ze. maar ja, nu is ze gelukkig weer een beetje relaxed.

Groetjes Patricia Party!! Party!! Party!!

NiNjA

Berichten: 150
Geregistreerd: 04-01-02
Woonplaats: Haren / Groningen

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-02-02 11:40

Gek paardje Knipoog Haha!