aankomend noodweer wat gaan jullie doen?????

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Dit onderwerp is gesloten, je kan geen berichten wijzigen of nieuwe antwoorden plaatsen.Onderwerp gesloten
 
 
micky
Berichten: 389
Geregistreerd: 24-10-02

aankomend noodweer wat gaan jullie doen?????

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 23-06-04 13:50

hallo bokkers zoals jullie weten is er hevig weer voorspeldt dus heb ik uit voor zorg mijn paardje binnen gezet.

lekker thuis met een avondje voetballen kijken. ik denk dat ik de avond wel door kom alleen vondt ik het sneu voor toeter dat ie naar binnen moest . zijn er toevallig nog meer bokkers die hun paard/pony naar binnen zetten?????

GA NOOIT WEG ZONDER EEN KNUFFEL...............
GA NOOIT WEG ZONDER EEN KUS..........

WANT WIE HET NOODLOT VANDAAG ZAL ONTMOETEN KAN HET MORGEN NIET MEER OVERDOEN


Pantharei7
Berichten: 712
Geregistreerd: 01-11-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-06-04 13:51

ik vind het een beetje overdreven om je paard binnen te zetten. Paarden kunnen daar echt wel tegen hoor.

napoleon

Berichten: 4078
Geregistreerd: 11-08-01
Woonplaats: Amersfoort

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-06-04 13:52

Ehhmmm.........zit al een paar uur uit te stellen dat ik naar stal moet en mijn paard nog moet rijden! Het is hier echt noodweer en we staan midden in het bos, mijn ruitenwissers trekken het erg slecht om zoveel hemelwater te verwerken Frusty


Esmeralda

Berichten: 10628
Geregistreerd: 07-11-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-06-04 13:53

mmmmmmmmmmm denk persoonlijk dat het wel mee zal vallen, maar je moet gewoon doen wat je gevoel zegt. Als jij je paardje binnen wil hebben dan zet jij hem gewoon lekker binnen.

Griendheuvels Kate onze eige Shire Topper

Jennifer

Berichten: 4738
Geregistreerd: 11-05-03
Woonplaats: Echten

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-06-04 13:54

Nee! De paarden hier staan lekker buiten. Ze trekken zich niets van het slechte weer aan, staan lekker te grazen...

Neem eens een kijkje op:
http://www.ruitersport.com

xSemmiex

Berichten: 10417
Geregistreerd: 25-04-04
Woonplaats: Delft

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-06-04 13:55

t 'is hier wel k***e weer.. mijn pony stond al binnen vanaf gister.. ik zou der vanmiddag terug op het land zetten maar het is zo slecht weer dus ik wacht nog even af tot vanavond. en dan zet ik der vanavond weer lekker op het land. hoop dat het dan wat beter weer is. Lachen

The journey of a thousand miles begins with a single step.

ThePast03
Berichten: 49845
Geregistreerd: 01-05-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-06-04 13:55


Zazoutje

Berichten: 4797
Geregistreerd: 25-03-03
Woonplaats: Ridderkerk

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-06-04 13:57

Ben vanmorgen naar Zazou geweest. En ze staat lekker op stal. Op de terugweg naar huis werd ik al lekker van mn fiets af geblazen Boos!

Sallie en Zaz mis jullie! Vriendjes zijn?
Lovers Porthos & Zonique Lovers

prompter

Berichten: 11048
Geregistreerd: 28-09-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-06-04 13:57

Het valt hier aan de kust wel mee, af en toe een bui met wat meer wind, maar we zijn hier wel erger gewend Haha!.

Extremely rare and Beyond Compare

Karin

Berichten: 65336
Geregistreerd: 10-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-06-04 13:59


.
If you want to go fast, go alone. If you want to go far, go together. <African proverb>


Dit onderwerp is gesloten, je kan geen berichten wijzigen of nieuwe antwoorden plaatsen.Onderwerp gesloten

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Capriootje, Elegance_, hollie, lukka63, Mutti, Pellelilly, Supertje, Tajmahal, tienus63 en 129 bezoekers