Zwerfpoesje gevonden

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Anoniem

Zwerfpoesje gevonden

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-06-04 13:09

Ik fietste van school naar huis over een 'verlaten' fietspad, komt er ineens een klein, zeiknat poesje op me afgerend. Een heel klein, schattig ding, grijs met wit gevlekt, echt heel mooi. Ze miauwde heel hard en wilde constant aangehaald worden, het arme ding. Ze was echt zeiknat, zelf haar 'ondervachtje' was helemaal nat. Ik heb haar een hele tijd geaaid en geknuffeld, maar toen moest ik toch echt verder. En ze bleef maar achter me aanrennen en mauwen. Ach gut
Toen kwam ik een vrouw tegen die aan het wandelen was en die vertelde dat dat hoogstwaarschijnlijk een zwerfkatje was, ze zat er al een tijdje. Waarschijnlijk had ze ook jongen. Ik vond het zo sneu voor dat beestje. Ach gut
Ik heb met mijn moeder overlegd en als we deze week een auto hebben (mijn vader carpoolt) dan gaan we de jongen zoeken en dan hale we mama met de baby's op. We zullen ze dan naar het asie brengen, waar ze te eten zullen krijgen en tenminste een warm plekje hebben.
Dus, als iemand nog een heel lief en aanhalig jong poesje zoekt? Knipoog

Irritant

Berichten: 7623
Geregistreerd: 11-07-03
Woonplaats: Eindhoven

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-06-04 13:11

Ik zou er heel graag een willen maar mijn moeder wil geen poep en plas meer opruimen na heel haar leven huisdieren gehad te hebben. En daarbij is mijn broer heel allergisch voor katten. Jammer Verdrietig

Als je er zelf een neemt zullen het de liefste katten zijn die er bestaan, omdat je hun van de straat gehaald heb. Ze zijn je daar dan heel dankbaar voor. Onze vorige kat was ook een zwerfkatje, hij was 4 weken oud toen we hem vonden en hij is 16 jaar geworden en altijd lief geweest

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-06-04 13:17

Ik zou ze zelf ook graag houden, amar onze poes is het daar niet mee eens vrees ik. Knipoog Die verscheurd alle honden en katten die hier langskomen levend, ondanks haar leeftijs (14). Voor mensen is ze echter het liefste poesje die je je maar voor kunt stellen. Haha!

Mist

Berichten: 9482
Geregistreerd: 17-02-03
Woonplaats: noord brabant

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-06-04 13:50

Waar ligt Scheemda ? ik wil er wel 1 of 2 opvangen (als het niet aan de andere kant van Ned. is)

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-06-04 13:54

Mist schreef:
Waar ligt Scheemda ? ik wil er wel 1 of 2 opvangen (als het niet aan de andere kant van Ned. is)

Klik maar eens op mijn plaatsnaam, het is denk ik een beetje te ver weg. Knipoog

Isleen

Berichten: 481
Geregistreerd: 10-04-04
Woonplaats: Emmen

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-07-04 20:41

Wij hebben al 9 katten waarvan een 13 is en geen enkele kat extra toelaat.

prana

Berichten: 319
Geregistreerd: 29-01-04
Woonplaats: Rotterdam

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-07-04 21:36

mocht je ze niet kwijt kunnen, breng ze naar het asiel of bel ff de dierenambulance, ze vinden allicht wel weer een plekje voor de dieren. De kans is ook groot dat ze ziek zijn of virussen bij zich dragen en dan worden ze daar gelijk voor behandelt.
succes!