Maleisie, even iets anders dan Engeland!!!

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
napoleon

Berichten: 4078
Geregistreerd: 11-08-01
Woonplaats: Amersfoort

Maleisie, even iets anders dan Engeland!!!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 22-06-04 17:57

Kreeg gisteravond laat (zeg even 3 uur s'nachts ) een telefoontje van mijn vriend. Of ik zin heb om naar Maleisie te gaan....... "Op vakantie?" vroeg ik nog doodleuk, "ja natuurlijk!" was mijn antwoord. Maar toen kwam het.......... Nee om te wonen!!!! Ik was dus even uit het veld geslagen zoals jullie je misschien wel kunnen voorstellen. Kippevel, rooie kop en alles duizelde even voor mijn ogen Ziek . "Om te wonen?" heb ik er nog schaapachtig uit kunnen brabbelen maar toen kwam het hele verhaal eruit.

Hij heeft een baan aangeboden gekregen bij AirAsia, een hele grote en snel groeiende maatschappij in Maleisie. Ze zoeken daar nog een aantal piloten en via het opleidingscentrum waar mijn vriend nu zit zijn ze met hem in contact gekomen. Ze waren zo onder de indruk van zijn prestaties dat ze hem gelijk een 3-jarig contract aangeboden hebben met als optie met een jaar of 2 captain te worden op een Boeing 747. (Hij heeft net zijn brevet voor de 737 gehaald en zou dan tevens van AirAsia zijn 747-training krijgen en dat is echt helemaal geweldig aangezien het inmens duur is om allemaal zelf te financieren!!) Maar voor dit hele grapje moet ie wel voor 3 jaar naar Maleisie verhuizen, naar Kuala Lumpur Bloos!

Maarja en nu?! Ben er nog steeds een beetje van onderste boven helemaal omdat ie heeft gevraagd of ik wel met hem mee ga als het zover is............. Eerste gedachte die bij mij bovenkwam was:"wat moet ik in godesnaam doen in Kuala Lumpur?" Heb wel werkervaring maar echt veel diploma's heb ik niet en afhankelijk van hem zijn wil ik niet, alhoewel hij al zei dat ik vast wel iets leuks kan vinden en we eigenlijk al zonder dat ik zou werken daar een redelijk riant bestaan kunnen hebben!

Vind het heel moeilijk, anticiperen op het Engeland-verhaal (hij zou in eerste instantie gaan werken waarschijnlijk voor British Airways, gestationeerd in Engeland) kon ik nog wel maar mijn vermogen om te anticiperen op dit Maleisie-verhaal is nog niet zo groot Frusty Maar aan de andere kant zal ik wel binnen afzienbare tijd een keuze moeten gaan maken voor mezelf aangezien hij vandaag gaat doorgeven dat hij er voor wilt gaan.........

Moeilijk hoor, ben gewoon echt even van mijn stuk en moest het even kwijt!

Belker

Berichten: 15300
Geregistreerd: 28-05-01
Woonplaats: Veluwezoom

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-06-04 18:11

Oeps, dat is idd wat anders dan London.
Sterkte met je keuze maken.
Kan alleen opmerken dat als je het neit probeert je het niet weet en als je het wel probeert je altijd weer terug kan komen mocht het niets zijn.
PS, ze hebben daar wel hele goede en fijne masseurs, is mij verteld/ Dat is een pluspunt.

Richtje

Berichten: 13117
Geregistreerd: 29-04-02
Woonplaats: Bunschoten

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-06-04 18:13

Jeetje Tes, kan me voorstellen dat dat toch even schrikken is. Maleisië is nou ook niet het eerste land waar ik aan zou denken om naar toe te verhuizen..... En om dan ook nog even heel snel te moeten beslissen, moeilijk hoor.

Aan de ene kant is het natuurlijk wel een leuke uitdaging en weer iets totaal anders. Maar aan de andere kant, tja ik weet het niet, dat is denk ik meer een gevoel van mij. Kan zo niet concreet zeggen wat ik er op tegen zou hebben Bloos
En het is zeker heel wat anders dan Engeland, zeker als je niet weet of je daar wel werk kan vinden. En om daar nou helemaal zonder werk of wat ook te zitten, terwijl hij waarschijnlijk ook veel van huis zou zijn. En ik neem aan dat je Nap ook niet zomaar mee kan nemen die kant op? Dat zal ook een stuk moeilijker worden dan meenemen naar Engeland.
Is het geen optie dat hij daar eerst naar toe gaat en jij evt. later ook overkomt?

Sterkte met je beslissing iig.....
Ik ben al een tijdje van plan om je weer eens te bellen, maar het schiet er op de één of andere manier steeds bij in Scheve mond

napoleon

Berichten: 4078
Geregistreerd: 11-08-01
Woonplaats: Amersfoort

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 22-06-04 18:20

Het was/is idd even heel erg schrikken en het duizeld behoorlijk in mijn hoofd, alles maakt overuren Knipoog Het is wel een kans van ons leven, dat wel, maar Nap zou ik echt niet kunnen meenemen Verdrietig Veels te warm en veels te duur om daar een paard te houden en niet echt eerlijk tegenover hem.

Verder denk ik dat ik me best zal vermaken daar met of zonder baan, daar maak ik me eigenlijk nog het minst druk om. Ik wil al een aantal jaar een vreemde taal erbij leren en dit is wel een unieke mogelijkheid om dat te gaan doen.

Het is wel een optie dat hij eerst er heen gaat en dat ik later kom, zo zal het uiteindelijk ook wel gaan. Ik wil perse mijn contract uitdienen tot 31 oktober bij mijn werkgever, dat vind ik echt heel belangerijk, vooral ook om een goed getuigschrift mee te krijgen voor een eventueel volgende baan

En Richt, we bellen snel Knipoog

Prima

Berichten: 6024
Geregistreerd: 12-08-01
Woonplaats: Bussum & Harskamp :D

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-06-04 18:27

Toe maar spannend allemaal. ben er geweest. Het is idd wat anders dan het westen. maarja dat was 20 jaar geleden, en dus is er wel wat verbeterd op alle gebieden daar (arm land). Succes met je keuze!

Suzan

Berichten: 1583
Geregistreerd: 23-04-01
Woonplaats: Almere

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-06-04 18:29

Tja, het is een schitterend land, heerlijk eten, warm klimaat, aardige mensen, maar dat betekend natuurlijk niet dat je er meteen moet gaan wonen!

Voor je vriend is dat natuulijk een geweldige kans. Maar als je zelf daar niet direct een baan hebt, zul je in het begin wel redelijk afhankelijk van hem zijn. En hoe goed kan je je aanpassen in een totaal andere cultuur in een vreemd land, ver weg, waarbij je niet met een uurtje vliegen weer in Nederland staat? Als je daar niet al te veel moeite mee zult hebben en je hebt het ervoor over om wat je nu hier in Nederland hebt, achter te laten is het een mooie kans!

Kuala Lumpur is wel een hele moderne stad. Voor Aziatische begrippen ook erg schoon en Westers. Als je van winkelen houdt zit je er goed! En je kan er met Engels prima terecht.

succes met je beslissing

Lielle

Berichten: 66255
Geregistreerd: 12-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-06-04 18:34

Maleisie en Kuala Lumpur zouden wat mij betreft topbestemmingen zijn om te wonen. Behoorlijk modern, ook voor jou mogelijkheden om werk te vinden en iig mooi duiken Knipoog Wat ik me wel afvraag is hoe vaak hij dan weg is. Je bent enorm op elkaar aangewezen en zeker in het begin als jij nog geen werk hebt zal dat voor jou extra zwaar zijn als hij veel op reis is. Werk is trouwens IMO een must, het is funest voor je gevoel van eigenwaarde om alleen maar als de 'vrouw van' (lees koffieteut en tennis spelen) te worden gezien en behandeld. En geloof me, dat gebeurt, en vooral door de westerse expats.
Laatst bijgewerkt door Lielle op 22-06-04 18:44, in het totaal 1 keer bewerkt

Georgette

Berichten: 11632
Geregistreerd: 20-03-03
Woonplaats: Hilversum

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-06-04 18:35

Jeetje Tessa, ik kan me voorstellen dat je je rot geschrokken bent. Het lijkt me geen makkelijke beslissing. Voor je vriend is het natuurlijk een super aanbod. Maar ja, jij zit natuurlijk ook met Nappie...

napoleon

Berichten: 4078
Geregistreerd: 11-08-01
Woonplaats: Amersfoort

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 22-06-04 19:18

Lielle"]
Maleisie en Kuala Lumpur zouden wat mij betreft topbestemmingen zijn om te wonen. Behoorlijk modern, ook voor jou mogelijkheden om werk te vinden en iig mooi duiken Knipoog .
[/quote]

Het schijnt idd erg modern te zijn met behoorlijk wat werkgelegenheid Aangezien daar over het algemeen alleen Engels gesproken word zal de taal ook geen probleem vormen. Misschien wel een unieke kans om eindelijk over mijn "duikvrees" heen te komen Knipoog

[quote="Lielle"]
Wat ik me wel afvraag is hoe vaak hij dan weg is. Je bent enorm op elkaar aangewezen en zeker in het begin als jij nog geen werk hebt zal dat voor jou extra zwaar zijn als hij veel op reis is.
[/quote]

Het zijn in princiepe alleen dagvluchten, oftewel hij is vrij weinig "op stop". Dat betekend dat hij ongeveer 700 uur zal maken in het jaar, afhankelijk van de bestemmingen. Maarja wat dat betreft ben ik dat nu van mezelf ook gewend, het onregelmatige leven, ik kan ook zeggen dat dat me heel goed bevalt

[quote="Lielle schreef:
Werk is trouwens IMO een must, het is funest voor je gevoel van eigenwaarde om alleen maar als de 'vrouw van' (lees koffieteut en tennis spelen) te worden gezien en behandeld. En geloof me, dat gebeurt, en vooral door de westerse expats.


Zou ik ook echt niet willen! Ik kan namelijk moeilijk stilzitten Haha! Nee ik ben absoluut van plan om daar een baan te zoeken als het zover komt. Ik heb toerisme gedaan, heb al een aantal jaar werkervaring en kan dus altijd een baan in het toerisme zoeken. Tevens zijn ze op zoek naar Stewardessen dus solliciteren ga ik echt wel doen!

Richtje

Berichten: 13117
Geregistreerd: 29-04-02
Woonplaats: Bunschoten

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-06-04 19:31

Als ik je laatste berichtje zo lees, klinkt het alsof je het al een stuk positiever inziet dan in je eerste berichtje Knipoog

orban

Berichten: 2145
Geregistreerd: 24-02-04
Woonplaats: balen(belgie)

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-06-04 19:34

Wel meid ik zou zeggen ga ervoor. Je kan het altijd proberen moest het echt niet lukken kan je nog altijd terug komen! Zo een kans kom je niet veel tegen. Later ga je er misschien spijt van hebben mocht je het niet geprobeerd hebben.

guccio

Berichten: 2105
Geregistreerd: 18-02-04
Woonplaats: in 't zeeuwse land

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-06-04 20:55

he napoleon, ik ken iemand die voor zn werk in kuala lumpur werkt, mss kan je wel contact met hem opnenem, of hij met jullie voor de mogelijheden van werk daar voor jou en natuurlijk evt. mogelijkheden voor goedkope stalling??
als je iets wilt weten pb me dan maar!
groetjes stephanie

kekaro
Berichten: 8306
Geregistreerd: 15-07-03
Woonplaats: Purmerend

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-06-04 22:14

geweldige kans ! ik zou er voor gaan als ik jou/jullie was ! is het voor 3 jaar en dan over of is het 3 jaar om te beginnen en daarna misschien langer ?? je zal je paardje wel heel erg missen maar als het voor 3 jaar is kan je misschien aan leasen denken ?? ik neem aan dat je ook nog naar nederland terug gaat komen met feest/vakantiedagen ?? leuk allemaal hoor !! succes met je beslissing in ieder geval !

napoleon

Berichten: 4078
Geregistreerd: 11-08-01
Woonplaats: Amersfoort

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 23-06-04 10:29

Richtje"]
Als ik je laatste berichtje zo lees, klinkt het alsof je het al een stuk positiever inziet dan in je eerste berichtje Knipoog
[/quote]

Ja is ook wel Ik heb steeds zo'n afwisselend gevoel. Het ene uur vind ik het helemaal geweldig en het volgende uur, zoals gisteravond bij Nap, voel ik me toch wel een beetje schuldig tegenover mijn paard Verdrietig

[quote="orban"]
Wel meid ik zou zeggen ga ervoor. Je kan het altijd proberen moest het echt niet lukken kan je nog altijd terug komen! .
[/quote]

Absoluut waar, een vliegtuig terug is zo geregeld Knipoog

[quote="orban"]
Zo een kans kom je niet veel tegen. Later ga je er misschien spijt van hebben mocht je het niet geprobeerd hebben.
[/quote]


Ik ben idd bang dat als ik het niet doe, ik onwijs veel spijt ga krijgen

[quote="guccio"]
als je iets wilt weten pb me dan maar!
[/quote]

Hartstikke bedankt, ik ga je eerdaags zeker weten pb-en want ik zit vol met vragen Haha!

[quote="kekaro schreef:
geweldige kans ! ik zou er voor gaan als ik jou/jullie was ! is het voor 3 jaar en dan over of is het 3 jaar om te beginnen en daarna misschien langer ?? je zal je paardje wel heel erg missen maar als het voor 3 jaar is kan je misschien aan leasen denken ??


Ja het is om te beginnen voor 3 jaar en de bedoeling is dat hij eerst als co-piloot gaat vliegen en binnen 2 jaar als Captain aan de slag kan gaan en eventueel daarna weer een verlenging van het contract. Het is daarom een unieke kans omdat hij heel snel hogerop kan komen bij deze maatschappij en ook snel zijn benodigde vlieguren kan krijgen

Gisteravond liep ik idd bij mijn paardje in het land en hij kwam echt zo onwijs lief naar me toe dat ik wel even een brok in mijn keel kreeg! Als dit allemaal doorgaat ga ik hem echt gigantisch veel missen, dat weet ik nu al, maar ik wil gewoon niet deze keuze van mijn paard aflaten hangen.
4 jaar lang heeft mijn paard als prioriteit nr. 1 gestaan en ik merk aan mezelf dat ik nu aan mezelf moet gaan denken! 4 jaar geleden kreeg ik dit paard en toen zag mijn leven er zo anders uit dat ik van deze stap niet eens had kunnen dromen.

Het is absoluut een optie voor mij om na te denken over leasen, moet me er alleen verder in gaan verdiepen. Overigens ben ik wel van plan om het eerste jaar mijn paard absoluut niet weg te doen, ik wil juist gaan kijken of ik naast de bijrijdster die ik heb voor 3 dagen iemand anders kan krijgen die de verzorging van mijn paard op zich wil gaan nemen voor de overige 4 dagen.

vikki

Berichten: 14286
Geregistreerd: 21-02-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-06-04 10:53

Oef oef oef! Moeilijk hoor Tessa! Ik zou het werkelijk niet weten als ik in jouw schoenen stond... het is makkelijk om te zeggen "Doen! Je kan immers altijd nog terug..." ... maar om dat ook daadwerkelijk te doen... zeker voor 3 jaar of langer... moeilijk moeilijk. Ik zou best een aantal landen kunenn bedenken waar ik goed zou kunnen aarden, maar of Maleisie daar bij zou horen... hoe makkelijk voel jij je ergens thuis? En spreekt Maleisie je een beetje aan?

napoleon

Berichten: 4078
Geregistreerd: 11-08-01
Woonplaats: Amersfoort

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 23-06-04 11:28

vikki schreef:
Ik zou best een aantal landen kunenn bedenken waar ik goed zou kunnen aarden, maar of Maleisie daar bij zou horen... hoe makkelijk voel jij je ergens thuis? En spreekt Maleisie je een beetje aan?


Eigenlijk kan ik me heel makkelijk en snel aanpassen aan een nieuw land en een andere cultuur, heb zelfs vaak na een lange periode in het buitenland te hebben gezeten heimwee naar het land waar ik was. Heb dat 2 keer meegemaakt toen ik voor een paar maanden in Amerika heb gezeten en toen ik voor 3 weken naar Birma ben geweest. Verder staan mijn ouders er voor 100% achter als ik naar het buitenland wil Ook al is het zo ver weg, ze vinden dat ik kansen moet pakken die ik in mijn schoot geworpen krijg, zij hebben dat nooit gedaan en zouden mij dat niet willen ontzeggen.

Azie spreekt me ontzettend aan, heb in het verleden zelfs overwogen om een Aziatische taalcursus te volgen maar tot op heden is dat er niet van gekomen (misschien nu een mooie gelegenheid Knipoog )

Heb trouwens daarnet een beetje zitten surfen op internet en mijn hartje groeit met de minuut Ben er achter gekomen dat Maleisie een groot paardenland is met dressuur, springen, polo en endurancewedstrijden en stallen Haha! Ze zoeken zelfs bij sommige stallen personeel, kwam zelfs een ruitersportzaak in Kuala Lumpur tegen die personeel vroeg *LOL* Dus helemaal zonder paarden hoef ik daar niet te zitten. Er zijn best veel stallen en het viel me op dat ze ook veel KWPNers hebben. Heb dus wel even de stoute schoenen aan getrokken en heb een bedrijf gebelt die paarden transporteerd naar Maleisie Haha! Wil gewoon weten hoeveel het kost Haha!

vikki

Berichten: 14286
Geregistreerd: 21-02-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-06-04 11:33

Kijk, dat verandert de zaken al... volgens mij wil je er wel voor gaan he... Spannend hoor! Het blijft een flinke sprong in het diepe; even met je nog relatief nieuwe liefde naar Maleisie verhuizen... maar het klinkt alsof jij je draai wel zou kunnen vinden... enne... wat waren de kosten om een paard die kant op te verhuizen eigenlijk? Ben je ook al van plan om eventueel te reageren op de stallen e.d. die daar dus blijkbaar personeel zoeken?

napoleon

Berichten: 4078
Geregistreerd: 11-08-01
Woonplaats: Amersfoort

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 23-06-04 11:37

vikki schreef:
... enne... wat waren de kosten om een paard die kant op te verhuizen eigenlijk? Ben je ook al van plan om eventueel te reageren op de stallen e.d. die daar dus blijkbaar personeel zoeken?


Ja ik ga denk ik wel mijn draai daar vinden, ben ook zeker van plan om daar bij stallen te solliciteren, naast het toerisme wilde ik ook altijd al graag met paarden werken, het was of vliegen of paarden Haha! Nou misschien gaat dat dus nu lukken!

Ehm de kosten weet ik nog niet, de betreffende persoon was niet aanwezig maar belt me op een later tijdstip terug. Ben erg benieuwd maar ben ook bang dat het verschrikkelijk duur is Scheve mond en dat dat de reden zal zijn dat ik Nap alsnog niet mee zou kunnen nemen. Nou ja ga ik een inzamelingsactie houden hier op bokt Haha!

vikki

Berichten: 14286
Geregistreerd: 21-02-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-06-04 11:49

Hmmm... als je vriend daar een beetje lekker gaat verdienen... en je kan zelf ook nog een leuk baantje vinden... dan kan je wellicht in een half jaar de kosten bij elkaar sparen. Na dat halve jaar weet je immers ook wat beter hoe het je bevalt in Maleisie. Een vriendin van mij heeft paarden uit de VS gehaald en als ik me niet vergis kostte dat iets van $3500 per paard... is veel, maar wel te doen.

Richtje

Berichten: 13117
Geregistreerd: 29-04-02
Woonplaats: Bunschoten

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-06-04 12:20

Als ik dit nu zo lees, zeg ik wel DOEN!
Maar volgens mij heb je nu eigenlijk de keus ook al gemaakt..... Wat Vikki ook al zegt, misschien eerst verhuizen en lekker sparen, en dan over een tijdje Nap over laten komen?
Lijkt me sowieso niet verstandig om die gelijk mee te nemen, mocht je toch je draai niet kunnen vinden wordt de stap namelijk weer veel groter om terug te gaan als je Nap al wel verhuisd hebt.....

napoleon

Berichten: 4078
Geregistreerd: 11-08-01
Woonplaats: Amersfoort

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 23-06-04 12:58

Richtje schreef:
Als ik dit nu zo lees, zeg ik wel DOEN!
Maar volgens mij heb je nu eigenlijk de keus ook al gemaakt..... Wat Vikki ook al zegt, misschien eerst verhuizen en lekker sparen, en dan over een tijdje Nap over laten komen?


Dat heb ik al de hele tijd voor ogen gehad, eerst een half jaar zowiezo zonder paard om mijn draai te vinden en daarna pas een keuze maken welke stappen ik verder zou gaan maken. Maar in iedergeval niet Nap verkopen, ik kan het niet over mijn hart verkrijgen Probeer nu mijn ouders maar over te halen om te gaan paardrijden Haha! ze zijn weg van Nap dus in ieder geval he ik goede oppas Knipoog

Richtje

Berichten: 13117
Geregistreerd: 29-04-02
Woonplaats: Bunschoten

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-06-04 13:01

Met Nap gaat het allemaal vast wel goedkomen

Kan me goed voorstellen dat je hem niet (meer) wil verkopen....

Letsdunit

Berichten: 7791
Geregistreerd: 05-07-01
Woonplaats: Wieringerwerf

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-06-04 13:07

Ik was 4 jaar oud toen mijn vader een baan aangeboden kreeg in Qatar, iedereen verklaarde hem voor gek dat hij daarheen ging met 2jonge kinderen en zijn vrouw. Ik zal je zeggen dat ik hem er nog altijd dankbaar voor ben dat hij toen die beslissing heeft gemaakt. Inmiddels ben ik 27 en heb zo'n beetje de halve wereld al gezien. Ben opgegroeid met de zee, zwom met schildpadden en heb de tijd van mijn leven gehad.
Een mooiere tijd kan ik me niet voorstellen.
Kortom ik zou het wel weten als ik zo'n aanbod kreeg als jij !

Fitzroy

Berichten: 25104
Geregistreerd: 11-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-06-04 13:08

Mijn zus gaat over een maand voor 3 jaar naar Singapore en ziet het als een uitdaging.
Nu heeft ze wel 3 kinderen waarvan 1 baby waar ze zich mee kan vermaken maar ook zij gaat een studie doen om bezig te blijven en weer makkelijker aan het werk te komen als ze terugkomen.
Ik weet niet hoe dat in Kuala Lumpur is maar in Singapore schijnt een vrij actieve Hollandse club te zitten waar je ook veel mensen leert kennen.

Is er voor jou geen werk bij AirAsia of een andere luchtvaartmaatschappij als je vriend een balletje opgooit?
En misschien kan je vriend ook wel bedingen dat Nap voor een voordeliger tarief naar Maleisie kan vliegen.
Hij moet gewoon eea wat meer uit onderhandelen als ze hem graag willen hebben Knipoog

napoleon

Berichten: 4078
Geregistreerd: 11-08-01
Woonplaats: Amersfoort

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 23-06-04 13:24

Max"]
Inmiddels ben ik 27 en heb zo'n beetje de halve wereld al gezien. Ben opgegroeid met de zee, zwom met schildpadden en heb de tijd van mijn leven gehad.
Een mooiere tijd kan ik me niet voorstellen.
Kortom ik zou het wel weten als ik zo'n aanbod kreeg als jij !
[/quote]

Kijk en dit wil ik dus ook kunnen zeggen over een paar jaar Ik wil gewoon alles onderuit de kan halen wat er in zit en nu helemaal, nu dat Taco me heeft gezegd dat ie dit eigenlijk niet zonder mij wil doen!

[quote="Fitzroy schreef:
Is er voor jou geen werk bij AirAsia of een andere luchtvaartmaatschappij als je vriend een balletje opgooit?
En misschien kan je vriend ook wel bedingen dat Nap voor een voordeliger tarief naar Maleisie kan vliegen.
Hij moet gewoon eea wat meer uit onderhandelen als ze hem graag willen hebben Knipoog


Op dit moment zoeken ze niemand bij AirAsia (ben al aan het rondsnuffelen Knipoog ) maar wellicht dat ik iets bij de afhandeling kan gaan doen op de grond. Trouwens KLM heeft er ook een onderdeel zitten dus wellicht is dat een mogelijkheid
Zodra hij gaat onderhandelen na zijn simulatortest zal ik hem wel het een en ander influisteren Haha! Hij is alleen altijd erg behoudend met zijn eisen dus zal hem wel een schopje moeten geven Haha! Maar hij zegt wel: "Als het even kan, gaat je paard gewoon mee!" Nou is dat niet onwijs lief?! Lovers