DPB over Regina

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Richtje

Berichten: 13117
Geregistreerd: 29-04-02
Woonplaats: Bunschoten

DPB over Regina

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 23-06-04 10:14

Een tijdje terug, heeft DePennyBitch ook wat foto's van Regina gelezen..... Na al die topics hier, dan ook dit verhaal maar even Lachen

Citaat:
Een erg leuk paard, slim, heel intelligent, op het gehaaide af (dat is niet negatief bedoeld, maar ik kon ff niks anders verzinnen, je begrijpt hopenlijk wat ik bedoel)

Vol energie, soms te veel en dat kan tegen haar werken. Haar wil is dan soms wet en dat is voor jou als ruiter niet altijd even gemakkelijk om mee om te gaan. Het hart zit op de goede plaats, al twijfel je daar misschien zelf weleens aan. Soms zit je met je handen in het haar, niet doen! Altijd zal het goed komen.

Dit paard heeft veel afwisseling nodig in haar dagelijkse leven. Soms een dagje maar eens niet rijden, maar bijvoorbeeld vrij laten springen, of een ander spel doen. Hou het kort, fris en simpel. Vrijheidsdressuur zou een leuke afwisseling zijn en ze is er intelligent genoeg voor.

Probeer de moed er in te houden en twijfel niet aan je eigen kunnen. Dit paard is eigenlijk heel erg gevoelig in het karakter, leer daarmee om te gaan. Heb je de knopjes gevonden, wil het nog niet zeggen dat je nooit geen problemen meer zult hebben, maar zul je wel sneller terugkeren naar je oude niveau.


Dit is dus gewoon echt precies Regina Zelf had ik het niet beter kunnen omschrijven.....

Sily

Berichten: 11491
Geregistreerd: 08-12-02
Woonplaats: Delft

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-06-04 11:20

Klinkt iig als een paardje met karakter Knipoog

Over een tijdje ga ik het nog eens laten proberen door TPB, ik vind het allemaal heel erg leerzaam.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-06-04 11:38

Leuk om te weten, ben zeer benieuwd wat Barbara over Amanda te zeggen heeft Nagelbijten / Gniffelen Heb nogal wat brandende vragen gesteld, en ik hoop dat ze daar een antwoord op krijgt Lachen

_10_

Berichten: 7295
Geregistreerd: 11-07-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-06-04 11:55

Leuk dat het zo klopt

Ben heel benieuwd... ze gaat het binnenkort ook eens van mijn paard doen... we wachten in spanning af Haha!

Rene
Berichten: 266
Geregistreerd: 06-07-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-06-04 12:50

Wat goed dat het precies overeenkomt. Ik had me Regina (uit jouw verhalen) ook wel zo voorgesteld. Schijnheilig

Jokky

Berichten: 916
Geregistreerd: 09-05-03
Woonplaats: Zoetermeer

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-06-04 13:33

Leuk Lachen Ben benieuwd naar Cinzano, Tineke!

Banjer
Lid Nieuwsredactie

Berichten: 48365
Geregistreerd: 09-06-02
Woonplaats: Daar waar het land eindigt en het water begint

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-06-04 19:29

ongelofelijk he, dat DPB het zo goed kan... ik wordt steeds benieuwder naar het consult van Banjer en Nikita... Haha!

Richtje

Berichten: 13117
Geregistreerd: 29-04-02
Woonplaats: Bunschoten

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 23-06-04 20:26

Ik zit er ook steeds vaker over te denken om eens een uitgebreider consult aan te vragen Knipoog

Nadir

Berichten: 12713
Geregistreerd: 12-02-04

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-06-04 21:55

Klinkt inderdaad precies zoals jij Regina altijd omschrijft... Zou het voor Twister ook wel eens willen laten doen, misschien helpt het bij ons proces om elkaar beter te leren begrijpen...

_10_

Berichten: 7295
Geregistreerd: 11-07-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-06-04 09:27

Jokky schreef:
Leuk Lachen Ben benieuwd naar Cinzano, Tineke!


Ik ook Knipoog

Richtje

Berichten: 13117
Geregistreerd: 29-04-02
Woonplaats: Bunschoten

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 24-06-04 09:55

xtwisterx schreef:
Klinkt inderdaad precies zoals jij Regina altijd omschrijft... Zou het voor Twister ook wel eens willen laten doen, misschien helpt het bij ons proces om elkaar beter te leren begrijpen...

Dat zou idd heel goed kunnen
Mocht je het doen, ben ik ook heel erg benieuwd wat daar uikomt Lachen