Welke uitzendbureau's hebben snel een baan voor je

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Frankinero

Berichten: 2779
Geregistreerd: 17-06-02
Woonplaats: Rozenburg

Welke uitzendbureau's hebben snel een baan voor je

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 22-06-04 13:44

Ik werk nu voor Unique en aangezien ik het niet zo naar mijn zin heb hier ben ik op zoek naar een andere baan en ik vroeg me af met welke uitzendorganisaties jullie ervaring hebben. Voor ik hier begon stond ik bij randstad ingeschreven en daar hoorde ik nooit wat van en bij Unique wel. Ze zijn ook op zoek naar een andere baan voor me maar het gaat niet echt van een leien dakje.

Ik hoor het wel of weet iemand nog een leuke baan in de omgeving Rotterdam.

Kliko

Berichten: 3026
Geregistreerd: 19-01-04
Woonplaats: Veldhoven

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-06-04 13:48

Randstad

Sylvia

Berichten: 28818
Geregistreerd: 22-07-03
Woonplaats: Posterholt

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-06-04 13:52

Geen enkel... Dat is echt een kwestie van vraag en aanbod. Zelf ben ik absoluut niet tevreden over Randstad en juist weer hartstikke positief over Unique. Een bedrijf gaat met zijn werk naar een bepaald uitzendbureau. Dat kan Randstad zijn, Unique, Tempo Team, maar ook een klein regionaal kantoortje.

Het is dus echt afhankelijk van wie welk werk aangeboden krijgt... En aangezien het momenteel nog steeds niet optimaal gaat met Nederland komen er minder banen bij de uitzendbureau's terecht dan bv 4 jaar geleden.

Frankinero

Berichten: 2779
Geregistreerd: 17-06-02
Woonplaats: Rozenburg

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 22-06-04 14:13

Randstad vind ik echt 10 keer niks, sta ik al 2 jaar ingeschreven en nooit hebben ze wat.

Maud_82

Berichten: 2152
Geregistreerd: 14-02-02
Woonplaats: Echt

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-06-04 14:17

Randstad kan heel verschillend zijn; ik heb me 3 jaar terug ook bij Randstad ingeschreven en nooit meer wat van gehoord; een jaar later kreeg ik een telefoontje of ik al een baan had :/ !

Vorige maand had ik me weer bij Randstad ingeschreven (en bij nog meer uitzendbureau's) en kreeg te horen dat ze niks voor me hadden. Later ben ik er nog een keer langsgegaan en nog voordat ik thuis was van het gesprek bij hen, hadden ze iets voor me.

Het ligt ook aan jezelf vaak; als je er zelf actief achteraan gaat bij de uitzendbureau's vergeten ze je minder snel en heb je gewoon sneller kans op een baan.

Natuurlijk ligt het er wel aan wat voor baan je zoekt en of hier vraag & aanbod voor is.

Wat zoek je voor baan ?

miepmiep
Berichten: 2348
Geregistreerd: 20-02-04

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-06-04 14:18

Ik zou ze allemaal langsgaan of opbellen en vragen of ze iets hebben wat jij zoekt? En of het zin heeft om je in te schrijven?

Gewoon beetje leuren met jezef Lachen Hoe meer bureaus, hoe meer kansen!

Frankinero

Berichten: 2779
Geregistreerd: 17-06-02
Woonplaats: Rozenburg

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 22-06-04 14:29

Ik zoek een administratieve baan, receptioniste, telefoniste, secretaresse, Iets in die richting. Ik heb wel mijn eisen want ik wil niet op vrijdag werken omdat ik in de zomer om de week dan vrij kan nemen want wij gaan altijd op vrijdag weg als we naar een menwedstrijd gaan. Maar voor de rest maakt het niet zo veel uit.

Zesiram

Berichten: 8480
Geregistreerd: 29-09-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-06-04 15:14

Inderdaad gewoon bij alle bureaus inschrijven. En dan niet zelf gaan afwachten, maar ze platbellen, de deur platlopen enz. Dat zij bijna een baan voor je gaan zoeken om je niet meer te hoeven zien. Het hangt heel erg af van het vraag en aanbod, maar ik ben meestal vrij snel aan het werk als ik een uitzendbureau binnen ben gestapt. Maar ja, ik ben ook helemaal niet kieskeurig, dat scheelt ook veel. Nu heb ik gelukkig een vast bijbaantje, ook via Randstad gevonden.
Bij randstad zijn ze trouwens wel supernetjes met de loonadministratie. Vorig jaar kreeg ik ineens 23 cent overgemaakt omdat er twee jaar daarvoor een keer te weinig was gestort (was iets van 20 cent, zat nog rente bij ook?!).

Neej

Berichten: 17620
Geregistreerd: 25-08-03
Woonplaats: In het huisje bij het boompje en de beestjes

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-06-04 17:18

ik heb (voor vakantiewerk,na m'n examen 4 maanden) ingeschreven gestaan bij creijfs.. en daar was ik wel tevreden mee.. leuke mensen, hebben me gewoon ingeschreven, zo van 'als we wat weten dan bellen we je' wat mij ook logisch lijkt.

ben ook bij randstad geweest en die zeiden 'dat ze waarschijnlijk toch niets voor mij zou vinden' dus die wilden me niet eens inschrijven..
beetje raar dus..
maja eigenlijk moet je je gewoon bij zoveel mogelijk bureaus inschrijven.. deste sneller heb je werk, toch?

Maud_82

Berichten: 2152
Geregistreerd: 14-02-02
Woonplaats: Echt

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-06-04 21:09

Tegenwoordig heb je "randstad secretarieel" ! die zitten niet op elke vestiging maar misschien kun je eens via hun website informeren ? Via hen ben ik ook aan mijn nieuwe baan gekomen Lachen

LadyMadonna

Berichten: 62220
Geregistreerd: 09-01-01
Woonplaats: werkendam (NB)

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-06-04 22:42

Beetje van jezelf afhankelijk. Als jij jezelf in schrijft en voortaal nooit meer je stem laat horen of je gezicht laat zien, gaan anderen voor.
Als je veel afwijst bellen ze ook minder snel. Dus je kán er gedeeltelijk zelf invloed op hebben

Rijo
Berichten: 2670
Geregistreerd: 19-12-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-06-04 09:52

Secretary Plus

flettie

Berichten: 8652
Geregistreerd: 19-09-02
Woonplaats: Osterwald (Dld)

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-06-04 10:44

Je bij zoveel mogelijk inschrijven.
Ik sta onderhand al bij Randstad, Timing, Adecco en InPerson ingeschreven, via het CWI zoek ik en via het Arbeitsamt in Nordhorn, Duitsland. Morgen of vandaag ga ik nog even langs bij een InPersonvestiging in Nordhorn.
En er inderdaad zelf goed achteraan bellen. Net zo lang lastig vallen tot ze van je af willen en dus een baan voor je vinden Tong uitsteken

Frankinero

Berichten: 2779
Geregistreerd: 17-06-02
Woonplaats: Rozenburg

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 23-06-04 11:43

Ik heb net al een paar bureau's lastig gevallen met mijn gebel. Ik zorg dat ze gek van me worden. Dan helpen ze me wel snel aan een baantje.

Heb t hier niet echt naar mijn zin.

Flettekind is alles goed daar wijffie.

Baytje
Berichten: 405
Geregistreerd: 07-08-02
Woonplaats: Nieuw-Vennep

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-06-04 11:48

probeer t eens bij Teleprofs, die zitten ook in Rotterdam. anders kan je ook eens kijken op nationalevacaturebank.nl.