Bod gedaan op een appartementje!!!

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
carola

Berichten: 8686
Geregistreerd: 18-04-01
Woonplaats: Putten

Bod gedaan op een appartementje!!!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 21-06-04 20:07

Poe, ik moet het even van me afschrijven hoor! Vanavond zijn mijn vriend en ik + vader / aannemer voor de tweede keer bij een huisje wezen kijken, en we hebben een bod uitgebracht! Ik zit echt helemaal vol adrenaline nu!
Het is een flatje op de eerste verdieping. De hal, badkamer en toilet zijn splinternieuw en heel erg mooi. Maar toen dat was opgeknapt zijn de vorige bewoners uit elkaar gegaan, en de rest is nog in 'originele' staat. Er moet nog veel aan gedaan worden dus. Kozijnen vervangen, dubbelglas, CV aanleggen, verlaagd plafond maken, helemaal een nieuwe vloer, muren stucadoren, schouw uitbreken... We zijn wel even bezig dus.
De ligging vonden wij erg mooi, midden in het groen, en maar 5 minuutjes lopen van het centrum / station af. En de eerste verdieping is natuurlijk ook een groot voordeel.
Nu maar afwachten wat het tegenbod gaat worden. Er moet flink wat van de prijs af, want de vraagprijs was behoorlijk aan de hoge kant. Ik ben zooooo zenuwwachtig wat het tegenbod gaat worden!

MirZam

Berichten: 5843
Geregistreerd: 22-09-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-06-04 20:10

wat spannend!! wanneer krijg je dat te horen??

Oscar
Forumcoordinator

Berichten: 132037
Geregistreerd: 23-09-01
Woonplaats: Braboland

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-06-04 20:18

Wat ontzettend spannend !
Ik ben ook benieuwd wanneer je iets te horen krijgt.
* Duimt voor snel en goed nieuws Knipoog *

marina

Berichten: 5151
Geregistreerd: 20-05-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-06-04 21:00

Wow carool, wat gaaf!!
Hopen dat de prijs niet al te hoo gaat worden. Is het in Apeldoorn?
(we moeten heel snel weer eens wat afspreken)

carola

Berichten: 8686
Geregistreerd: 18-04-01
Woonplaats: Putten

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 21-06-04 21:30

Waarschijnlijk krijgen wij morgen al bericht terug van de makelaar. Het is zoooo spannend! Gelukkig is m'n vriend heel wat nuchterder, want dit is niets voor mij.
En marina: we moeten zeker heel snel weer afspreken! Heb jij al vakantie? En ja, het is in apeldoorn (uiteraaaaard! Knipoog )

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-06-04 08:47

Zo hartstikke leuk, heb je wellicht zometeen je eigen stekje Lachen Ben benieuwd naar het vervolg

Percy

Berichten: 12070
Geregistreerd: 04-09-01
Woonplaats: Belgiƫ

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-06-04 09:35

Spannende tijd voor je, ik hoop dat het gaat lukken en je straks appartement-eigenaar bent!

carola

Berichten: 8686
Geregistreerd: 18-04-01
Woonplaats: Putten

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 22-06-04 21:11

De makelaar heeft vandaag nog niet teruggebeld, en we hebben dus nog geen idee hoe ons bod in ontvangen... Is dat nou voordelig voor ons of niet?
Ik vrees zelf dat ze hun huis niet voor minder willen verkopen. Het schijnt namelijk dat ze enorme ruzie hebben sinds ze uit elkaar zijn, en er geen fatsoenlijke communicatie meer mogelijk is.... . Boos!
Ik hoop echt dat de makelaar morgen wel belt!

MirZam

Berichten: 5843
Geregistreerd: 22-09-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-06-04 08:33

ow!! nog lager wachten!!! erg is dat he!!!
succes nog met wachten!

Percy

Berichten: 12070
Geregistreerd: 04-09-01
Woonplaats: Belgiƫ

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-06-04 09:24

carola schreef:
De makelaar heeft vandaag nog niet teruggebeld, en we hebben dus nog geen idee hoe ons bod in ontvangen... Is dat nou voordelig voor ons of niet?
Ik vrees zelf dat ze hun huis niet voor minder willen verkopen. Het schijnt namelijk dat ze enorme ruzie hebben sinds ze uit elkaar zijn, en er geen fatsoenlijke communicatie meer mogelijk is.... . Boos!
Ik hoop echt dat de makelaar morgen wel belt!


Als ze enorme ruzie hebben willen ze ook zo snel mogelijk van het huis af want dan zijn ze sneller van elkaar af
Ook niet zo vreemd dat het dan wat langer duurt voor je iets over het bod hoort want daarvoor moeten ze overleggen.
Bij ons ging dat ook niet zo vlotjes toen er verkocht moest worden.

carola

Berichten: 8686
Geregistreerd: 18-04-01
Woonplaats: Putten

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 23-06-04 09:43

Poe!
De makelaar heeft net gebelt, en die zegt dat we er wel uit gaan komen (bevriende makelaar, altijd heel makkelijk! Knipoog ). Ik zit helemaal te shaken nu! Hun tegenbod is al 7000 euro lager, maar wij willen er toch nog wel meer van af, omdat hun vraagprijs echt achtelijk hoog was en er enorm veel aan moet gebeuren. Maar (hun) makelaar (en vriend van mijn vader dus) heeft al aangegeven dat we er nog wel veel meer af kunnen krijgen!
Wow, dit is echt zoooooo spannend!!!!!!

Siempie

Berichten: 30293
Geregistreerd: 18-01-02
Woonplaats: Beverwijk

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-06-04 09:52

Hey wat leuk voor jullie. Ik hoop dat inderdaad veel van de prijs af kunnen krijgen, zeker als er nog veel aan moet gebeuren. Staan er foto's op funda?

carola

Berichten: 8686
Geregistreerd: 18-04-01
Woonplaats: Putten

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 23-06-04 09:55


Siempie

Berichten: 30293
Geregistreerd: 18-01-02
Woonplaats: Beverwijk

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-06-04 10:06

Leuk flatje hoor! 2 Slaapkamers nog wel, En zelfs een eventuele kat kan zo naar buiten.

Ik hoop voor je dat het lukt.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-06-04 10:10

Ziet er leuk uit Lachen Ik hoop ook voor je dat het lukt

carola

Berichten: 8686
Geregistreerd: 18-04-01
Woonplaats: Putten

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 23-06-04 10:13

siempie: wij hebben het huis behoorlijk voor onze katten gezocht. Mijn vriend en ik hebben allebei al een kat (dus al twee katten), en die willen we gewoon lekker buiten hebben. Een appartement op de 1e verdieping was dus onze voorwaarde, en in een rustige buurt.
De buurt is hier helemaal super: heel rustig met veel groen, geen doorlopende straat en een mooie gigantische vijfer om de hoek. Voor de katten dus zeker enorm leuk! *lees: veel eenden die de katten kunnen vangen* Knipoog

marina

Berichten: 5151
Geregistreerd: 20-05-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-06-04 13:58

Leuk huisje carool!
Wanneer komt het vrij?
Ik zit trouwens nog tot 13 juli op school pff

jacqueline

Berichten: 5549
Geregistreerd: 19-01-01
Woonplaats: apeldoorn

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-06-04 14:35

Oooooo spannend hoor, als het doorgaat dan kom je vlak bij mij te wonen......ik woon dan een paar straten bij je vandaan.

Dat zijn inderdaad erg mooie appartementen .....ik zal heel hard voor je duimen!!!

carola

Berichten: 8686
Geregistreerd: 18-04-01
Woonplaats: Putten

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 23-06-04 14:41

Huisje is al vrij, maar wij willen eerst nog op vakantie enzo, dus waarschijnlijk wordt 1 sept. de overdrachtsdatum, als het allemaal door gaat! Het lijkt me echt super!
Jacqueline: waar woon jij dan? Dit is ook al vlak bij mijn schoonouders, die wonen 2 straten verderop.