vinden jullie dit raar??

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
SAKKIA

Berichten: 16666
Geregistreerd: 04-10-01

vinden jullie dit raar??

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 22-06-04 14:10

Mijn vriend is heel erg onzeker en als hij dan voor mijn verjaardag een cadeautje moet hebben neemt hij altijd zijn moeder mee om wat te kopen, als eht om sieraden gaat in elk geval. Nou heeft hij mij nadat ik jarig was gevraagd of ik het niet erg vond dat zijn moeder ook geholpen had met uitzoeken. Ik vond dat echt onzin en was echt heel erg blij met mijn cadeaus. Hij zegt dan: Ja want ik weet het dab echt niet meer en dan sta ik daar en dan weet ik dus niet of jij het ook wel leuk vind. Zijn moeder lijkt trouwens overal verstand van te hebben, dus daarom neemt hij haar mee. Ik heb er geen problemen mee, maar mijn vriend zijn ex die wou de cadeaus dus nit meer zodra ze wist dat mijn vriend zijn moeder had geholpen met uitzoeken.

ik vind dit best wel kinderachtig, maar zijn er meer mensen die er zo over denken??

Mijn vriend is trouwens 26, maar hangt enorm aan zijn ouders, door heel erg veel dingen in het verleden gebeurd, maar niet iets om aan de grote klok te hangen.

Romkabouter

Berichten: 21721
Geregistreerd: 25-06-02
Woonplaats: Donkerbroek

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-06-04 14:13


Charaz

Berichten: 24282
Geregistreerd: 12-04-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-06-04 14:17

vind het een beetje flauw van zijn ex, is toch een teken dat hij moeite doet om iets leuks voor je te kopen.

XxXLienkeXxX

Berichten: 1813
Geregistreerd: 17-08-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-06-04 14:25

nou is toch niks mis mee

meis_lief

Berichten: 496
Geregistreerd: 15-02-04
Woonplaats: Haren

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-06-04 14:31

Vind het wel heel lief dat hij vraagt of zijn moeder meegaat om te helpen dingen uitzoeken! Lijkt me alleen maar goed, wil hij in elk geval iets echt leuks geven!

SAKKIA

Berichten: 16666
Geregistreerd: 04-10-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 22-06-04 14:32

haha rom idd, maar goed ik vind het zelf ook niet erg, maar hij zelf zit er wel erg mee en ik kan gewoon maar niet begrijpen dat iemand anders dat dsu wel erg zou vinden, snap het gewoon niet en nu zit ik met een vriend die haast niet durft te zeggen dat hij zijn moeder meeneemt met een cadeau kopen en als ik dat niet leuk vind het ook wel weer mag ruilen en zelf iets uitzoeken.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-06-04 14:32

Ik vind het juist schattig van hem, hij wil dus duidelijk niet dat jij iets krijgt wat je helemaal niet mooi vindt. Lachen

_Priscill_

Berichten: 5715
Geregistreerd: 04-07-03
Woonplaats: hengelo

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-06-04 14:37

ik vind het eigelijk super lief van hem..
teken toch dat hij van je houd en je echt iets moois/leuks wil geven.

maar vind het echt wel banketstaaf van zijn ex hoor.
vind het juist een heel lief gebaar

MargaV

Berichten: 1317
Geregistreerd: 31-10-03
Woonplaats: Utrecht

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-06-04 14:37

Ik vind het niet zo raar. Zoiets uitzoeken is ook best moeilijk.

Maar stel dat hij bij iedere beslissing die hij neemt, hoe klein ook, hij het advies van zijn moeder nodig heeft/volgt, dan kan ik me plots ook wel weer voorstellen dat zijn ex het minder leuk vond.

Malibu

Berichten: 4542
Geregistreerd: 31-03-04
Woonplaats: Velsen

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-06-04 14:39

Citaat:
Mijn vriend is trouwens 26, maar hangt enorm aan zijn ouders, door heel erg veel dingen in het verleden gebeurd, maar niet iets om aan de grote klok te hangen.


Mijn ex had dit probleem ook door dingen uit het verleden. Verder een goeie gozer, alleen ik hield het niet uit met hem.
Alles draaide om hem en hij al mijn aandacht voor zichzelf, dat kon ik op een gegeven moment niet meer opbrengen.
Liep te vloeken en tieren als ik naar m'n paard ging, als iemand mij belde om wat te gaan doen mocht ik niet van hem. Waarop ik toch ging en dus ontzettende ruzie had...

Maar als jij verder een prima relatie heb zou ik er verder niet over in zitten. Vind het lief dat hij advies vraagt aan zijn moeder, zo blijkt maar weer dat het cadeautje zorgvuldig word uitgezocht, prima toch??
M'n ex had ook advies gevraagd aan z'n zus toen ie een cadeautje voor mij kocht, dat vind ik niet erg hoor...

Tessebes

Berichten: 18524
Geregistreerd: 09-09-02
Woonplaats: Den Haag

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-06-04 14:44

Ik vind het juist wel slim, beter dan dat ie met een cadeautje aankomt waar je niets aan vindt. Het gaat natuurlijk om het gebaar, maar het is toch leuk dat ie wat geeft wat je echt leuk vindt.

SAKKIA

Berichten: 16666
Geregistreerd: 04-10-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 22-06-04 14:45

MargaV schreef:
Maar stel dat hij bij iedere beslissing die hij neemt, hoe klein ook, hij het advies van zijn moeder nodig heeft/volgt, dan kan ik me plots ook wel weer voorstellen dat zijn ex het minder leuk vond.


nou dat is dus weer niet zo, hij vraagd altijd wel om advies aan zijn ouders, maar meestal gaat hij toch zijn eigen weg, of hij vraagd mij ook nog. Verder is zijn moeder gewoon echt een vrouw die overal een oplossing voor weet en je er altijd bij wilt helpen.


We hebben een goede relatie, het is gewoon zo dat hij, maar zijn zus ook, heel erg aan hun ouders hangen omdat ze een hele hoop hebben meegemaakt. Ze zijn daar heel open in, mag eigenlijk alles wel weten maar heb er geen behoefte aan.

Ik vind het ook heel erg lief hoor, maar ik vroeg me af als er mensen waren die het niet leuk vinden als hij het samen met zijn moeder koopt, omdat het dan niet echt van hemzelf komt.

Ex bleek trouwens ook nog al een zeur te zijn, maar dat weet ik verder niet want ik ken haar niet.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-06-04 15:18

Nee, ik kan me eigenlijk ook niet voorstellen waarom het wel raar zou zijn, blijkbaar kan jij ook goed met zijn moeder omgaan, en is ze iemand die begaan is met een ander. Lijkt me een heel geschikt mens dan Lachen Het geeft echt aan, dat hij wilt dat jij iets moois krijgt, en dat jij er ook echt blij mee zal zijn, vind ik heel attent van hem Lachen En die ex, is niet voor niks een ex he Haha!

_10_

Berichten: 7295
Geregistreerd: 11-07-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-06-04 15:21

Ik zou het ook niet leuk vinden hoor
Dan ben ik liever nog iets minder blij met de cadeautjes dan dat mijn schoonmoeder ze altijd uit moet zoeken. HIJ is toch mijn vriend ik heb toch niets met zijn moeder!!! Verward
HIJ is dus ook diegene die mijn smaak zou moeten weten, weet hij dat niet, dan gaan we toch samen shoppen, hoeft mijn schoonmoeder echt niet voor mee hoor Knipoog
Ik kan zijn ex dus wel begrijpen, zou het voor een keertje echt niet erg vinden maar elke keer... bah, mama's kindje!

Exit13

Berichten: 7748
Geregistreerd: 29-01-04

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-06-04 15:22

Ik vind het wel lief eigenlijk... Hij doet wel veel moeite voor je!

nickyu

Berichten: 23384
Geregistreerd: 15-03-04
Woonplaats: zeeuwsvlaanderen

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-06-04 15:37

Ik wou dat mijn liefje af en toe is met zijn moeder voor mij een cadeautje
had uitgezocht , dan had ik nu iets persoonlijks gekregen ipv een door hel de familie te gebruiken douche gel of een paar nieuwe onderdelen voor zijn gereedschaps kist oid
koesteren zo'n vent die het durft om met zijn moeder samen iets voor jou te zoeken!

SAKKIA

Berichten: 16666
Geregistreerd: 04-10-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 22-06-04 15:42

Cinzano schreef:
Ik zou het ook niet leuk vinden hoor
Dan ben ik liever nog iets minder blij met de cadeautjes dan dat mijn schoonmoeder ze altijd uit moet zoeken. HIJ is toch mijn vriend ik heb toch niets met zijn moeder!!! Verward
HIJ is dus ook diegene die mijn smaak zou moeten weten, weet hij dat niet, dan gaan we toch samen shoppen, hoeft mijn schoonmoeder echt niet voor mee hoor Knipoog
Ik kan zijn ex dus wel begrijpen, zou het voor een keertje echt niet erg vinden maar elke keer... bah, mama's kindje!


Nou ik vind hem zeker geen mama's kindje hoor en ik denk ook niet dat je daar over kan oordelen als je niet weet wat er allemaal gebeurd is daar, vind je daarin wel een beetje kort door de bocht.
Hij zoekt heus niet alle dingen die ik krijg met zijn moeder uit hoor, krijg ook vaak genoeg een armbandje ofzo, waar hij toevallig tegen aanliep en dat hij dachtdat dat wel leuk voor mij zou zijn.
Als jij nou heel erg onzeker er over was en je wist iemand die je er vast bij kon helpen, had je die hulp dan afgeslagen?? Ik niet in elk geval. Het is niet zo dat zijn moeder bepaald welke dingen hi jwel en niet moet kopen, ze helpt hem en dat is heel wat anders naar mijn idee.
En als ik iets niet mooi vind zeg ik dat ook gewoon, ben ik heel eerlijk in, maar ik heb wel liever iets moois en leuks wat samen met zijn moeder is gekocht dan iets afschuwelijks wat hij zelf heeft uitgezocht.
En ik kan toch heel erg goed met zijn moeder dus wat zou mij dat dan.

_10_

Berichten: 7295
Geregistreerd: 11-07-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-06-04 15:52

SAKKIA schreef:
Nou ik vind hem zeker geen mama's kindje hoor en ik denk ook niet dat je daar over kan oordelen als je niet weet wat er allemaal gebeurd is daar, vind je daarin wel een beetje kort door de bocht.



Jij bent hier degene die om de mening van andere vraagt (anders zet je het niet op bokt neer) en ik hou nou eenmaal niet van dat soort onzekere typjes....
Is mijn mening nu eenmaal
Vandaar dat ik zeg dat ik die Ex wel kan begrijpen!

SAKKIA

Berichten: 16666
Geregistreerd: 04-10-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 22-06-04 15:56

Ja dat weet ik wel, maar om hem een mama's kindje te noemen vind ik wel wat ver gaan. Verder kan ik me ook wel inleven in jou mening hoor en je bent ook vrij om die te geven, anders had ik er niet naar gevraagd. Maar ik had er niet omgevraagd om mijn vriend persoonlijk aan te vallen op wat hij doet.

Yessy

Berichten: 23021
Geregistreerd: 16-02-03
Woonplaats: Utrecht

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-06-04 15:58

ik vind het wel lief, hij heeft er iig echt zn best voor gedaan, waardoor jij nu een mooi cadeau hebt Lachen

grassie

Berichten: 4856
Geregistreerd: 13-12-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-06-04 19:19

Er is niks mis mee , maar ik zou het leuker vinden als hij het toch gewoon alleen zou kopen. Dan is het meer iets van hem aan jou, ipv iets van 'hem en zijn moeder ' Knipoog. Vooral als het om een kadootje gaat wat iets typisch is wat je aan je vriendin geeft (dus niet iets algemeens wat van iedereen leuk is om te krijgen) , weet hij zelf toch veel beter wat het gevoel tussen jullie weergeeft dan zijn moeder?

Maar dat is iets persoonlijks hoor, het heeft ook wel weer iets liefs dat hij er zoveel moeite voor doet Lachen.

Cody

Berichten: 20725
Geregistreerd: 20-04-01
Woonplaats: Grolloo

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-06-04 20:21

Nou in dit geval zou ik het niet zo erg vinden, maar bij mij ging het nog een stapje verder. Meneer had zijn moeder de stad ingestuurd met Valentijnsdag om voor mij een cadeautje uit te zoeken want hij wist allemaal het niet meer Haha! en hij zat zelf bij mij thuis op de bank.
Wordt er aangebeld...zijn moeder...die hem het cadeautje voor mij overhandigde, mèt een lief kaartje. Hij hoefde er alleen zelf nog even zijn naam op te zetten Wow! Nou vraaaaaaaaaaaag ik je
Is dat niet het toppunt van romantiek??? >;)
Sindsdien doen we maar niet meer aan cadeautjes met Valentijnsdag Schijnheilig

SuperPepeijn

Berichten: 13113
Geregistreerd: 21-03-02
Woonplaats: Gouda

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-06-04 20:24

misschien was dat nou net zijn bedoeling cody *LOL*

Kinta

Berichten: 2702
Geregistreerd: 19-09-01
Woonplaats: prov. Utrecht

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-06-04 21:07

SAKKIA schreef:
Ja dat weet ik wel, maar om hem een mama's kindje te noemen vind ik wel wat ver gaan.

nou zo'n enorme aantijging is dat toch ook niet. Ik weet niet hoe ik het zou vinden. Als die moeder heel tof is en niet een grote bemoeial die zich zelf opdringt, dan heeft het iets liefs, anders zou ik het niet prettig vinden! Maar zo te horen is bij jullie het eerst het geval (gewoon een leuk mens).

Cody

Berichten: 20725
Geregistreerd: 20-04-01
Woonplaats: Grolloo

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-06-04 21:09

SuperPepeijn schreef:
misschien was dat nou net zijn bedoeling cody *LOL*

Ooooooooooh...is dat dezelfde tactiek als een overhemd pakken en er zoveel mogelijk kreukels in strijken totdat je vriendin zegt: "laat maar, ik doe het wel weer Rolleyes "?

Haha!