Het is weer uitverkoop

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Anoniem

Het is weer uitverkoop

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-02-02 18:41

Ik werk vlak bij het winkelcentrum en in deze tijd is dat altijd vreselijk moeilijk. Als ik langs die winkel loop die de hele collectie tegen bodemprijzen de deur uit doen dan ben ik soms niet meer te houden. Schoenen koop ik graag bij Le Ballon, Sacha en Cinderella. Voor kleding struin ik graag in de H&M, La Peche, en in de collectie van InWear en Esprit. Ze zijn nu met de laatste weekjes bezig, alles voor 70% korting! Ik heb me vadaag de helemaal laten gaan in mijn pauze *LOL*

Hebben jullie dat nu ook zo erg dat je niet eens meer de moeite neemt om de spullen te passen maar dat je alles echt uit de rekken begint te grissen. Volgens mij ben je dan een beetje Schijnheilig koopverslaafd.

Caritas

Berichten: 4431
Geregistreerd: 04-04-01
Woonplaats: Tussen plassen en A2

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-02-02 19:56

Hmmm, dan vrees ik dat ik morgenavond ook maar ff naar A'foort of H'sum toe moet. Huilen Hebben ze nog normale broeken tegenwoordig bij de HM trouwens? Dus van 'matte' stevige stof ipv die glanzende flodderige hoerentroep? Heb laatst in Bunschoten 3 super leuke normale broeken gekocht, wat denk je, ben ik allergisch als een idioot voor de spijkertjes op de zakken. Dwars door je panty heen. Frusty Dus nu heb ik uit pure frustratie maar de 501 van mijn vriendje aangetrokken. Die me weer past, in tegenstelling tot een paar maanden geleden. Haha!

orri

Berichten: 20941
Geregistreerd: 09-01-01
Woonplaats: "the world is my playground"

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-02-02 20:08

Erg is dat...
Vooral erg leuk klein winkeltje hier dat Cracker en Twinwear/Twinlife verkoopt..hebben zowat elke week leuke nieuwe dingen binnen...

H&M uren struinen en vervolgens met 1 shirt en broek eruit lopen.
Passen heb ik ook een hekel aan.

Laura

Berichten: 8338
Geregistreerd: 20-02-01
Woonplaats: Midden van Gelderland

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-02-02 20:56

Hee Jip waar werk je? Ik ga as donderdag weer lekker shoppen in Arnhem. Hopelijk is niet alles weg dan van de aanbiedingen.. Boos!
Natuurlijk ook nog even naar Olympia voor rijlaarzen.. aangezien ik nu echt wedstrijden ga rijden.

Geld uitgeven!!!! Haha!

Esther

Berichten: 4144
Geregistreerd: 04-04-01
Woonplaats: Achterhoek

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-02-02 22:14

Goed te weten dat er in Arnhem uitverkoop is, ik had net gepland dat ik morgen na het werk maar weer eens lekker wilde winkelen in Arnhem dus... Haha!
Ik denk dat ik wel een grote boog maak om Olympia heen, dat wordt meestal een duur avondje als ik er wel heen ga. Kwijl

Yor
Berichten: 1404
Geregistreerd: 12-01-01
Woonplaats: Ik ben een rasechte Leuther...

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-02-02 22:25

uuh is het niet OVERAL uitverkoop?? Hier in nijmegen ook uitverkoop.. Ik ging voor een broek de stad in en kwam terug met een winterjas, sjaal en een broek.. en dat alles voor 70 euro bij Esprit.. Niet slecht huh! Pling
(en dan ook nog zo'n lieve mam met een lief pasje mee Schijnheilig )
Bij drie artikelen kreeg je op ieder artikel 70% korting!!!! Nou dat schiet lekker op hoor, dat hoef je mij geen wtee keer te zeggen!!
Ik zag ook al veel aanbiedingen van 3 halen 1 betalen, en dan worden alle drie de prijzen op geteld en door drie gedeeld... best eerlijk...

Clautje

Berichten: 14584
Geregistreerd: 13-05-01
Woonplaats: Hazerswoude

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-02-02 13:43

ohhh, ik wil ook winkelen!!!!

party-girl

Berichten: 1161
Geregistreerd: 03-11-01
Woonplaats: Ter-Idzard (vlakbij wolvega)

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-02-02 14:44

weeeeeeh ik krijg m'n kleedgeld deze maand niet ik wil zo graag nieuwe schoenen hebben ik sleur m'n moeder gewoon mee met haar geld *LOL*

Siempie

Berichten: 30293
Geregistreerd: 18-01-02
Woonplaats: Beverwijk

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-02-02 15:14

Vreselijk ( aantrekkelijk)die uitverkoop. Vlak voor de kerst was er 50 % korting bij Steps. Ben een beetje te ver gegaan en had voor 600 gulden kleren gekocht ( de werkelijke waarde was dus 1200). Maar ik ben super blij ermee Haha!

Clautje

Berichten: 14584
Geregistreerd: 13-05-01
Woonplaats: Hazerswoude

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-02-02 16:58

fukkk, voor F600,- ?!
das wel heel veel!

Siempie

Berichten: 30293
Geregistreerd: 18-01-02
Woonplaats: Beverwijk

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-02-02 18:51

Zeker, maar ik heb er dan ook hard voor gewerkt. Bovendien, ik woon thuis en heb geen vaste lasten. Dan moet zoiets wel kunnen vind ik.

Jurga

Berichten: 18554
Geregistreerd: 06-05-01
Woonplaats: Ede/Lunteren

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-02-02 00:07

Winkelen in Arnhem is echt TE erg, daar vliegt mijn geld er ook altijd door haha. Ik kan niet ZONDER IETS uit THE STING komen, echt vreselijk. Knipoog