Teletubbies

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
mobick

Berichten: 3263
Geregistreerd: 24-05-02
Woonplaats: Maartensdijk

Teletubbies

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 22-06-04 15:27

Wie had gedacht dat het ooit zo ver zou komen met me.... Verward

Joepie heeft sinds 2 maanden de teletubbies ontdekt en hij vindt ze geweldig! Dus als goede moeder ga je dan direct op pad om allerhande merchedaising te vergaren want je wilt je kind toch niets te kort doen in dit leven.

Maar o. o., nergens zijn die t*ringtubbies te krijgen. Ja een vieze verlepte Lala met afgerukte arm vond ik nog in een hoekie bij de Bart Smit voor let wel afgeprijsd 10 euro! Lips are sealed . Twijfelen, twijfelen zal ik wel of zal ik niet..... Gaaaap . Toch maar niet, maar goed je rijdt naar huis in je auto en gaat gelijk twijfelen of je wel een goede moeder bent Knipoog ......

Ik dacht misschien kunnen mijn vrinden van Bokt deze wanhopige moeder uit de brand helpen..... Verward Wie o wie geeft de gouden tips voor het verkrijgen van een tubbies. Misschien is er wel een bokker geintegreerd in de tubbies wereld of heeft er nog een in huis? Laat me het even weten.......

nickyu

Berichten: 23384
Geregistreerd: 15-03-04
Woonplaats: zeeuwsvlaanderen

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-06-04 15:33

aaaaaarggrtaaaaaa neeeeeeeeeheeeee

ik ben blij dat ik er eindelijk vanaf ben
gelukkig buiten een video nooit laten verleiden tot het kopen van,,,,
misschien op marktplaats??of briefje ophangen in je plaatselijk super

of ken je iemand die binnenkort "toevallig"naar de UK gaat?
daar zijn ze nog wel verkrijgbaar

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-06-04 15:36

mobick schreef:
Ja een vieze verlepte Lala met afgerukte arm vond ik nog in een hoekie bij de Bart Smit voor let wel afgeprijsd 10 euro! Lips are sealed .

Ik heb echt in een scheur gelegen om dit verhaal. *LOL* Haha!

Caritas

Berichten: 4431
Geregistreerd: 04-04-01
Woonplaats: Tussen plassen en A2

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-06-04 15:54

Tinkiewiiiinkie
Tiiiipsy
Lala
Po
Ooooooh
! Muziek!
(en dan Bart die paasei doet Haha! )

Het zonnetje schijnt, de lucht is blauw. Teletubbies kom maar gauw Scheve mond

Maar waar je ze nog kunt kopen? Alleen nog in de UK of tweedehands, denk ik. Heb je nog geen zoektochten gehad naar reserve knuffels? Komt nog wel .

irene

Berichten: 3538
Geregistreerd: 08-06-01
Woonplaats: Culemborg

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-06-04 15:57

Ik ga even voor je zoeken in de verhuisdozen met knuffels, want wij hadden wel wat van die paasei in huis Haha!
Ik kan me een grote paarse Tinky Winky herinneren. Die waren we nog eens bijna kwijt in de Apenheul toen mijn zoontje 2 was en zijn tink niet in de apentas wilde doen Haha!
Je hoort nog van me Knipoog

Kristie

Berichten: 15027
Geregistreerd: 30-10-03
Woonplaats: Al pendelend tussen hier en daar...

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-06-04 15:59

De teletubbies zijn al lang weer uit hoor Tong uitsteken
maar idd advertenties ophangen, en hier op bokt heeft vast iemand nog wel een teletubbie liggen. {met arm}

mobick

Berichten: 3263
Geregistreerd: 24-05-02
Woonplaats: Maartensdijk

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 22-06-04 16:04

Ik heb de marktplaats al nagekeken en er staan er wel een paar op maar die zien er allemaal een beetje smotsig uit eerlijk gezegd. een zag er wel goed uit maar die was dan ook 35! euro.....

Irene heel graag!!!!

Roos: Reserve-knuffels...... ja die hebben we al, van Flappie... van Snoepdoggiedog, Henk en Willem hebben we in tweevoud.....
(ja mijn kleren liggen tegenwoordig maar gewoon in het washok want er is geen ruimte meer voor persoonlijke spulletjes bij ons in huis Knipoog)

Nanouk

Berichten: 1004
Geregistreerd: 20-06-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-06-04 00:55

Hier - ergens in het huis- moet nog een hele mooie lala liggen en een "pratende" *engelstalige* po (helemaal meegenomen uit engeland).
Ik zal aan mijn dochters vragen (die zijn nu 6 en 8 jaar) of ik ze weg mag doen...................................als je geinteresseerd bent.
Laat het maar weten!

Carolinef

Berichten: 4939
Geregistreerd: 30-03-03
Woonplaats: Sleeuwijk

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-06-04 01:14

nou wat toevallig ook wij hebben vandaag bart smit etc afgestruind maar hier is helemaal niks te vinden. wij hebben wel een DVD van ze die komt uit R'dam en is ons kind zijn favo.
Vlak bij mijn werk in utrecht zit n toy's r us, ik heb mijn laatste hoop daarop gevestigd, als ik iets zie laat ik t wel weten.

op naar sisi lala zoals mijn zoontje van 2 ze noemt Haha!

Percy

Berichten: 12072
Geregistreerd: 04-09-01
Woonplaats: België

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-06-04 01:18

Als je dit nou twee maanden geleden had gepost had ik je uit de brand kunnen helpen Scheve mond

Halve meter hoge Tinky Winky, de hele familie in het klein, puzzels en de hele mikmak heb ik in de container gegooid toen ik ging verhuizen. Ik zal eens kijken of er nog één de dans ontsprongen is. De vier videobanden heb ik nog wel liggen, als je die wilt hebben zeg je het maar.

mobick

Berichten: 3263
Geregistreerd: 24-05-02
Woonplaats: Maartensdijk

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 23-06-04 11:01

Nanoek, ja ik heb zeker interesse!

mobick

Berichten: 3263
Geregistreerd: 24-05-02
Woonplaats: Maartensdijk

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 24-06-04 09:13

Percy schreef:
Als je dit nou twee maanden geleden had gepost had ik je uit de brand kunnen helpen Scheve mond

Halve meter hoge Tinky Winky, de hele familie in het klein, puzzels en de hele mikmak heb ik in de container gegooid toen ik ging verhuizen. Ik zal eens kijken of er nog één de dans ontsprongen is. De vier videobanden heb ik nog wel liggen, als je die wilt hebben zeg je het maar.

Percy bedankt voor het aanbod, maar mijn video is gesneuveld. Ik wil het liefst een pop voor Joepie.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-06-04 09:53

Volgens mij liggen ze hier nog gewoon in de winkel.
Ik zal vanmiddag eens kijken.

mobick

Berichten: 3263
Geregistreerd: 24-05-02
Woonplaats: Maartensdijk

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 24-06-04 09:55

Misschien zijn ze in belgie nog wel verkrijgbaar! Zou je eens willen kijken voor me?

Carolinef

Berichten: 4939
Geregistreerd: 30-03-03
Woonplaats: Sleeuwijk

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-06-04 11:08

ze staan bij Toys R Us in de aanbieding te koop voor €9,99 p stuk, kijk maar eens op hun site en dan kan je gelijk kijken waarde voor jou dichtsbijzijndste zaak zit.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-06-04 11:19

Ik zal eens kijken voor je. Mijn broertje was er helemaal weg van en had bergen met die dingen. Hij is nu te groot maar ik geloof dat ze die dingen nog wel hebben.

mobick

Berichten: 3263
Geregistreerd: 24-05-02
Woonplaats: Maartensdijk

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 24-06-04 11:39

Carolinef schreef:
ze staan bij Toys R Us in de aanbieding te koop voor €9,99 p stuk, kijk maar eens op hun site en dan kan je gelijk kijken waarde voor jou dichtsbijzijndste zaak zit.


Klopt daar ben ik al geweest maar ze waren ongeveer 10 cm groot en dat vond ik een beetje duur. (ze zijn gevuld met beans of zo iets waardoor ze zo duur waren). Maar bedankt voor het meedenken in ieder geval! OK dan!

mobick

Berichten: 3263
Geregistreerd: 24-05-02
Woonplaats: Maartensdijk

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 24-06-04 11:39

Sorane schreef:
Ik zal eens kijken voor je. Mijn broertje was er helemaal weg van en had bergen met die dingen. Hij is nu te groot maar ik geloof dat ze die dingen nog wel hebben.

Graag !

Skattie

Berichten: 659
Geregistreerd: 08-10-03
Woonplaats: Epe

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-06-04 11:45

Ik heb nog zo'n groene liggen!! Weet niet eens hoe die heet, maar mijn dochterje van bijna 5 kijkt er niet meer naar om!! Dus voor alleen de verzendkosten stuur ik hem naar je op!!

mobick

Berichten: 3263
Geregistreerd: 24-05-02
Woonplaats: Maartensdijk

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 24-06-04 12:19

Nou dat zou helemaal te gek zijn. ik pb je even

Diana_Mabel

Berichten: 7044
Geregistreerd: 04-02-02
Woonplaats: Houten

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-06-04 12:21

Oh no niet Joep toch??? Lachen
hahahaha
niet bepaald een trendsetter hihihi
je bent geen slechte moeder hoor Lachen

mobick

Berichten: 3263
Geregistreerd: 24-05-02
Woonplaats: Maartensdijk

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 24-06-04 12:40

Ja diana je hebt gelijk, joep loopt een beetje achter de feiten aan.....
(maar hij slaapt nog wel steeds met jouw hond op zijn kop)!

desi_verona

Berichten: 564
Geregistreerd: 29-01-04
Woonplaats: Aalsmeer

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-06-04 13:06

zo kan je geen speelgoedwinkel voorbij zonder bedolven te worden onder de teletubbies en zo kan je er geen 1 vinden! Haha!

is altijd zo: als je niets zoekt, is het overal te krijgen, heb je iets nodig is het nergens te vinden Tong uitsteken

juval

Berichten: 13208
Geregistreerd: 05-04-03
Woonplaats: Culemborg

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-06-04 14:22

ik zie ze nog regelmatig op de kermis in die grijpautomaten. Of kijk eens rond op een rommelmarkt ofzo, ze moeten toch te vinden zijn lijkt me.
Mijn Valerietje is helemaal dol op haar lala, die gaat overal mee naar toe. Ze heeft zelfs ook een TT-trui, die ze liefst elke dag aan wil.
veel succes ermee!!

AnneliesB

Berichten: 160
Geregistreerd: 13-04-04

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-06-04 17:55

mobick schreef:
Ja diana je hebt gelijk, joep loopt een beetje achter de feiten aan.....

Maar een paar jaar, hoor. Ik kan je helaas niet verder helpen.