jeuh mijn schoonouders vinden me aardig.

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
SAKKIA

Berichten: 16666
Geregistreerd: 04-10-01

jeuh mijn schoonouders vinden me aardig.

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 21-06-04 23:19

Moet het gewoon even vertellen, want het is een ware primeur voor mij dat schoonouders mij aardig vinden, dat heb ik namelijk nog nooit gehad.
Het zit zo, mijn vriend is nogal jaloers op zijn zus, zijn zus heeft ruzie gehad met hun ouders en had een aantal dingen beloofd maar niet nagekomen, mijn vriend helemaal pissed want dat hoef je bij hem dus echt niette doen.
Maar zijn ouders hadden er nog al veel verdriet van dat mijn vriend dus zo afstandig was tegen zijn zus en daardoor ook wel tegen zijn ouders, dat is ie anders nooit want zijn ouders zijn hem echt heilig.
Maar goed ik kwam daar dus achter, dus heb mijn vriend opgebeld en hem verteld dat voordat hij afgelopen vrijdag avond andere dingen ging doen eerst met zijn ouders ging praten en zijn excuses ging aanbieden omdat ik vond dat zijn ouders niet de dupe mochten wroden van een vete tussen mijn vriend en zijn zus.
Mijn vriend heeft dat dus gedaan en nou stond mijn schoonmoeder afgelopen zaterdag huilend voor me, dat ik zo leuk en lief was en zo verstandig overkwam altijd. Echt mijn innerlijke ik ging aardig te keer.

Mijn schoonmoeder is namelijk een beetje tja..... je kan maar moeilijk hoogte van haar krijgen, maar nu is het echt helemaal goed gewoon. Ben echt heel erg blij uiteraard want het zijn hele lieve mensen en mijn vriend hangt nog heel erg veel aan hun en dan is eht lastig als ze mij niet mogen.

Maar hebben julie ook zo'n goede band met jullie schoonouders??

Kyno

Berichten: 10433
Geregistreerd: 07-09-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-06-04 23:27

Fijn dat ze je mogen Haha! Ik had bij vriendjes ook nooit echt een band met zijn ouders, maar nu wel Haha! Soms ga ik gewoon naar zijn huis toe om met die ouders lekker gezellig te zitten. (natuurlijk wel als ik weet dat hij niet thuis is Vork )

SAKKIA

Berichten: 16666
Geregistreerd: 04-10-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 21-06-04 23:33

haha ja dat doe ik dus ook, of bel ze even op. Mjin vriend woont niet meer thuis dat had ik er misschien even bij moeten zeggen.
Haha gister kwamen ze de caravan aan me laten zien, hadden eht ding speciaal opgehaald zodat ik er ook even een kijkje in kannemen, hij staat nu bij mijn vriend op de oprit.

Kyno

Berichten: 10433
Geregistreerd: 07-09-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-06-04 23:38

SAKKIA schreef:
haha ja dat doe ik dus ook, of bel ze even op. Mjin vriend woont niet meer thuis dat had ik er misschien even bij moeten zeggen.
Haha gister kwamen ze de caravan aan me laten zien, hadden eht ding speciaal opgehaald zodat ik er ook even een kijkje in kannemen, hij staat nu bij mijn vriend op de oprit.


Haha wat lief Haha! Ik heb ook zo'n goede band met zijn ouders. Is best grappig. Soms komt zijn vader uit zijn werk gewoon even bij me thuis langs voor een kop koffie ofzo Haha! haha ^^

vikki

Berichten: 14286
Geregistreerd: 21-02-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-06-04 07:54

Tsja... wat zal ik eens zeggen... de ouders van mijn vriend zijn heel aardig (vooral zijn moeder is heel lief) maar ik heb ze nog maar 1 keer gezien... ze wonen nl. in Australie Haha! . We zullen de onderlinge 'banden' dus pas opmerken als we die kant op gaan voor vakantie, helaas zit dat er voorlopig niet in.

nickyu

Berichten: 23384
Geregistreerd: 15-03-04
Woonplaats: zeeuwsvlaanderen

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-06-04 08:15

hey vikki ->heb je geen zin om daar te gaan wonen??(verhuizen wij mee!!!!!!!!)dan kan hij ons helpen aan een job, hihi

maar ff ontopic ->mijn schoonouders zijn schatten maar houden er een
struisvogelpolitiek op na , dat is wel lastig , je weet nooit wat ze echt denken en mijn schoonzus liegt en bedriegt alles bij elkaar , die kan ik wel schieten

zeker nu ze gezegd heeft dat ik te veel beslag op haar ouders had gelegd
toen ik verschrikkelijk ziek was (ze hebben 3x 2 uur op mijn zoontje gepast in 4 maanden tijd!!nou vraag ik je , is dat zwaar beslag leggen op??)terwijl ik eigenlijk 4 maanden lang in het ziekenhuis had moeten liggen .

SAKKIA

Berichten: 16666
Geregistreerd: 04-10-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 22-06-04 09:44

Nee dat is het helemaal niet, maar kan me zo even niet bedenken wat struisvogelpolitiek ook nog maar is?? Dat je er ook niet echt goed hoogte van kan krijgen denk ik zelf, of niet??