Super leuk boktdagje uit naar Haps!!! Met foto´s!

Moderators: Sica, C_arola, Neonlight, balance

 
 
Suzanne F.

Berichten: 48947
Geregistreerd: 03-03-01

Super leuk boktdagje uit naar Haps!!! Met foto´s!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 21-06-04 16:29

Gisteren zijn Jessica24 en ik de lange weg naar Haps begonnen om daar naar een toekomstige partner voor Jessica´s merrie Fujera te gaan kijken. We werden daar fantastisch rondgeleid en er werd heel veel uitleg gegeven en Jessica was er erg blij mee. Wel hadden we precies een wolkbreuk boven ons hoofd en zijn we echt zeiknat geregend! Snif. Maar dat mocht de pret niet drukken! Nog de moeder bekeken en wat nakomelingen en we waren onder de indruk! Nog bedankt Michael!! Schijnheilig
Jessica is helemaal verliefd en overtuigd dat dit DE partner van Fujera gaat worden voor volgend jaar! Ik denk ook voor Lotje ooit nog eens!


Toen hebben we geprobeerd Jeannette (Gribaldifan) haar huis te vinden want we zouden pannenkoeken gaan eten met zn allen. Nou ja, na 10 keer verkeerd en er langs gereden te zijn hadden we het eindelijk gevonden…pff…wat een doolhof zeg Haps….. Frusty klein dorpje maar je kan echt gruwelijk verdwalen. Stoom uit je oren Nadat we het eindelijk gevonden hadden hebben we natuurlijk Unique bewonderd. Echt een mooi diertje! Natuurlijk wat foto´s gemaakt. Cheese!
Afbeelding
Toen weer op weg gegaan naar een klein dorpje namelijk St. Agatha???!! Jeannette moest bij mij achterin de kofferbak opgevouwen zitten maar t ging allemaal goed behalve dat ik daar ook 10 x moest keren omdat Jeannette niet op zat te letten en alleen maar zat te ouwehoeren en we dus verkeerd reden…Grrr… Eindelijk in St. Agatha. Echt nooit van gehoord maar het is een aanrader want er zit daar een fantastisch pannenkoekenhuis!! OK dan!
De 7 dwergen heet t. Jessica en Jeannette moesten even op de foto met hun ijsjes en tja dan moet ik er ook aan geloven natuurlijk, had al de slappe lach maar ja…
Echt erg lang gekletst en bijgezwetst over vanalles en nog wat, je kent het wel echt vrouwenpraat over liefde, sex en relaties…. Schijnheilig en natuurlijk ook over paarden. Knipoog We vonden een voorbijganger zo vriendelijk om ons even bij de wensput op de foto te zetten!
Afbeelding
Toen op de parkeerplaats nog een auto tegen een boom aanreed hadden we helemaal de lach te pakken! Die boom heeft nog een kwartier heen en weer gezwiept en de auto reed snel weg, haha.. Vriendjes zijn?

Nou daarna Jeannette thuis gebracht en toen moesten we nog terug…*zucht* … Dat was wat…Eindelijk de weg uit Haps weer gevonden en veilig op de snelweg…Maar we waren een beetje ingesoest door die lekkere pannenkoeken en wat krijg je dan als er een superblonde vrouw achter het stuur zit en een blond mokkel ernaast die bijna in slaap valt???????? Blond Juist!! Afslag gemist en stug doorgereden en maar blijven ouwehoeren…Nou ja daar kwam ik achter toen we op de Veluwe zaten en ik weer dat vervelende Kroller-Muller museum zag!! (dat museum zie ik elke keer als ik verkeerd rijd…wordt er automatisch naar toegetrokken ofzo???) Frusty Tja en we moesten richting Den Bosch en dan Tiel aanhouden maar ja het werd dus via Ede, Barneveld, Wageningen, Veenendaal en zo via de A12, A27 en A2 eindelijk terug naar huis!! *zucht* Verward We hebben dus gewoon een enorm rondje gereden want we kwamen thuis via de compleet andere kant, tja vrouwen achter het stuur he? Blond
Maar ja mooie omgeving gezien en nog even getwijfeld of we nog een bokker zouden opzoeken daar in de buurt maar er toch maar afgezien wegens verstandige redeneringen. Hihihi. }>
Daarna nog Zotje gekeken bij mij thuis en Jessica weer thuis gebracht.
Afbeelding
Poeh heel wat km op de teller maar heeeeeel veeeel lol gehad!! Voor herhaling vatbaar! De volgende keer wordt een Time-out meeting met dezelfde mensen of een Baja meeting he M????
Schijnheilig Knipoog

"Through dangers untold and hardships unnumbered, I have fought my way here to the castle beyond the Goblin City to take back the child that you have stolen. For my will is as strong as yours, and my kingdom is as great - You have no power over me"


Yellowfish

Berichten: 14056
Geregistreerd: 05-10-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-06-04 16:31

Klinkt als een hele gezellige dag, en wat een leuke foto's zijn er gemaakt zeg !

    Pressure is what differentiates a piece of coal from a diamond

gabyfedde

Berichten: 11895
Geregistreerd: 17-11-02
Woonplaats: Gällivare (Zweeds Lapland)

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-06-04 16:32

Heej wat een leuke foto van Zotje Haha!
Het plezier straalt van jullie gezichten af, het ziet er heel gezellig uit!

Don't dream your life, live your dreams!

CM_

Berichten: 26904
Geregistreerd: 19-04-03
Woonplaats: Stal Niveau Herpen !!

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-06-04 16:33

ziet er supergezellie uit!
haps is een leuk dorpje
ik kom binnenkort ook unique bewonderen, ben nl de broer van gribfan nog heel wat verschuldigd Bloos

SuperPepeijn

Berichten: 13113
Geregistreerd: 21-03-02
Woonplaats: Gouda

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-06-04 16:47

very cute ladies Lachen

Amor Vincit Omnia

Jessica24

Berichten: 1303
Geregistreerd: 20-08-02
Woonplaats: Culemborg

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-06-04 16:49

Ja het was echt super gezellig!!
Een hoop gezien en geleerd.
Ja ik ben er voor Fujera helemaal uit!
Ben helemaal in love Lovers

Unique blijkt in het echt nog mooier te zijn als op alle foto's die tot nu toe gepost zijn
En het eten was heerlijk.(pannekoek met appel en banaan)
Natuurlijk nog een heerlijk ijsje erbij.

Een goed paard en een goede berijder zijn dat alleen als er wederzijds vertrouwen is.

Soms moet je minder leuke keuzes maken om verder te kunnen, dag fjerie het gaat je goed....

marloes-joy

Berichten: 8421
Geregistreerd: 28-07-01
Woonplaats: Vianen

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-06-04 19:05

lees ik ernou over heen of staat er gewoon niet WIE de gelukkige toekomstige papa gaat worden Haha!
Ziet er gezellig uit dames! *LOL*
Ik kom ook snel een keertje zotje aaien Lachen

fabienne

Berichten: 4818
Geregistreerd: 14-07-01
Woonplaats: Wijchen

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-06-04 19:07

Helaas de foto's doen het (nu) niet, maar ik ben toch wel nieuwsgierig naar welke hengst jullie zijn wezen kijken bij Arts-Bardoel?????

Fabienne1
Berichten: 2498
Geregistreerd: 19-08-02
Woonplaats: Noord-Brabant

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-06-04 19:19

Dat ziet er gezellig uit ! De Zeven Dwergen heeft inderdaad lekkere pannekoeken (als het er niet vol zit met kleine blagen)

Oo wat een lekkere ijsjes!
Altijd leuk zo'n toeristische route... Haha!

HorseMoments

Berichten: 6146
Geregistreerd: 21-04-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-06-04 19:35

Ojeeeeeeee had je mijn klompen er niet af kunnen knippen Haha! Haha! Echt zeeeeeeeeeer charmant Tong uitsteken Hoezo een boerinneke Knipoog
Maar het was heel erg gezellig en de pannekoeken waren heerlijk.
Ik heb al meteen afgesproken dat we dit over gaan doen als unique haar veulentje is geboren!!
En routeplannen en kletsen gaan niet samen.... Zelfs in haps kan ik geen weg wijzen .....

HorseMoments

Berichten: 6146
Geregistreerd: 21-04-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-06-04 19:37

crossmonster schreef:
ziet er supergezellie uit!
haps is een leuk dorpje
ik kom binnenkort ook unique bewonderen, ben nl de broer van gribfan nog heel wat verschuldigd Bloos

Ja dat wordt eens tijd Tong uitsteken Maar binnenkort komen gerwin en ik jou nieuwe aanwinst ook bewonderen!

HorseMoments

Berichten: 6146
Geregistreerd: 21-04-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-06-04 19:39

Jessica24 schreef:
Unique blijkt in het echt nog mooier te zijn als op alle foto's die tot nu toe gepost zijn

Bloos Bloos Volgens mij geloven een aantal bokkers niet dat dat mogelijk is Knipoog

rockey

Berichten: 7487
Geregistreerd: 16-12-03
Woonplaats: tilburg

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-06-04 19:42

Ow dit klinkt allemaal wel erg zellig, ik denk dat ik in de vakantie ook maar eens een ritje haps moet gaan maken Knipoog

HorseMoments

Berichten: 6146
Geregistreerd: 21-04-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-06-04 20:42

Er zijn een heel aantal foto's verdwenen. Jammer!

Cute

Berichten: 2659
Geregistreerd: 08-08-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-06-04 21:09

Ik word nu ook wel nieuwsgierig welke hengst er zo geweldig was?
Dus ik ben niet de enige die standaard alle afslagen mist, tja ook blond he Blond
Maar daar is iets voor uit gevonden hoor, speciaal voor blonde vrouwen: navigatiesystemen

rona
Berichten: 2902
Geregistreerd: 30-09-03
Woonplaats: sittard

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-06-04 21:12

Een leuke geslaagde dag zoals ik lees. Haha!
En leuke foto's OK dan!

Rona, Linanda en Oackly

Suzanne F.

Berichten: 48947
Geregistreerd: 03-03-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 21-06-04 21:21

Er zijn wat foto´s verwijderd door de moderator omdat er niet zoveel foto´s op VVDG mogen. Hier staan de andere:

[ITP] Foto´s van de boktdag uit in Haps!

De hengst in kwestie is te bevragen via PB, dit in overleg met de fokker/eigenaar.

"Through dangers untold and hardships unnumbered, I have fought my way here to the castle beyond the Goblin City to take back the child that you have stolen. For my will is as strong as yours, and my kingdom is as great - You have no power over me"

Annetje

Berichten: 25481
Geregistreerd: 25-07-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-06-04 21:26

Hé herkenbaar die foto van de zeven dwergen! Daar ben ik ook vaak wezen eten, is een leuk restaurantje vind ik. Vooral bij de wc is het mooi beschilderd kan ik me herinneren, met blacklight erboven. En de hebben lekkere pannenoeken Vingers aflikken

Die laatste foto is ook mooi/schattig.

MissHIS

Berichten: 4220
Geregistreerd: 21-04-02
Woonplaats: Weert

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-06-04 21:35

Suzanne F. schreef:
De hengst in kwestie is te bevragen via PB, dit in overleg met de fokker/eigenaar.


Hahaha!! Je mag best zeggen dat het om Kennedy (Ferro x Zilverster keur pref prest v. Saluut) gaat hoor, dat vinden ze niet erg Knipoog

harryvdz
Berichten: 195
Geregistreerd: 30-11-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-06-04 21:38

Suzanne F. schreef:

De hengst in kwestie is te bevragen via PB, dit in overleg met de fokker/eigenaar.


Haha zo geheimzinnig hoeft het niet. Jessica en Suzanne zijn de hengst Kennedy (v Ferro) komen kijken. En hebben gelukkig een leuke dag ervan gemaakt. Jessica was gelukkig enthousiast... dus wie weet over twee jaartjes een mooi bloedveulen OK dan!

Suzanne F.

Berichten: 48947
Geregistreerd: 03-03-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 21-06-04 21:40

MissHIS schreef:
Hahaha!! Je mag best zeggen dat het om Kennedy (Ferro x Zilverster keur pref prest v. Saluut) gaat hoor, dat vinden ze niet erg Knipoog


Hahaha, nou ja jij zal t wel beter weten wat de wensen van je vriendje zijn he? Knipoog
Ik dacht voorzichtig te zijn... Haha!

"Through dangers untold and hardships unnumbered, I have fought my way here to the castle beyond the Goblin City to take back the child that you have stolen. For my will is as strong as yours, and my kingdom is as great - You have no power over me"


harryvdz
Berichten: 195
Geregistreerd: 30-11-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-06-04 21:45

Suzanne F. schreef:
Hahaha, nou ja jij zal t wel beter weten wat de wensen van je vriendje zijn he? Knipoog
Ik dacht voorzichtig te zijn... Haha!


vriendje, OK dan!

Je vriendje


Maar daar gaat het niet over geloof ik.

Suzanne F.

Berichten: 48947
Geregistreerd: 03-03-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 21-06-04 21:53

Fokker79 schreef:
vriendje, OK dan!

Je vriendje


Maar daar gaat het niet over geloof ik.


Hee niet zo sago he?? Jij bent altijd zo serieus!! Get a life! Haha! Knipoog
Just joking hoor! Knipoog

"Through dangers untold and hardships unnumbered, I have fought my way here to the castle beyond the Goblin City to take back the child that you have stolen. For my will is as strong as yours, and my kingdom is as great - You have no power over me"

Jessica24

Berichten: 1303
Geregistreerd: 20-08-02
Woonplaats: Culemborg

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-06-04 05:45

Oke, we zijn inderdaad bij Kennedy geweest!
En ik kan alleen maar zeggen dat ik hem een kanjer vind.
Voorjaar 2005 gaat Fujera dan ook naar Haps. Lovers
Tsjee wat is dat nog ver weg......

Een goed paard en een goede berijder zijn dat alleen als er wederzijds vertrouwen is.

Soms moet je minder leuke keuzes maken om verder te kunnen, dag fjerie het gaat je goed....

parouscha

Berichten: 16951
Geregistreerd: 21-04-02
Woonplaats: Friesland

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-06-04 07:31

Een geslaagde dag zo te zien.
Haha die klompen van jeannette.
Hebben jullie verder geen foto's van de hengst gemaakt ?

          *Many people walk in and out of your life,
          but only true friends...
          will leave a footprint in your heart *


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Ashkerlon, Moossie90 en 33 bezoekers