1e wedstrijd op gras Raia, goehoed!

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Peppertree
Berichten: 3389
Geregistreerd: 07-11-02

1e wedstrijd op gras Raia, goehoed!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 20-06-04 14:28

Vandaag heb ik met Raia voor het eerst een proefje tussen de bordjes, op het gras gereden. T ging echt goed, zelfs voor de omstandigheden........

Na ongeveer een half uur veel ingehouden scheldwoorden zaten de kalkoenen erin.....Met inrijden liep ze best lekker, ze werd alleen een beetje zenuwachtig van de bosjes, die ritselden namelijk zeer onheilspellend......Toen ik de baan in mocht voor mijn proefje begon het keihard te plenzen. Nu ik erover nadenk heb ik geloof ik nog nooit met Raia in de regen gereden, ze háát het echt, dus ze probeerde telkens haar kont naar de regen te draaien, gelukkig had ik haar weer redelijk voor mn been toen ik mocht beginnen.

En toen stonden de ruitenwissers van de juryauto aan! Mevrouw stond er eerst met zeer verwonderde alienogen naar te kijken, maar toen liep ze netjes door. Naar mijn idee gingen alle onderdelen wel redelijk, ze had af en toe wat spanning, en ze slingert nog erg, maar het ging voor mn gevoel een beetje zo-zo.

's Middags was ik jury bij het springen, en dat was heel leuk om te doen. Daarna was de prijsuitreiking, en ik was gewoon eerste met 167 punten! Voor degene die haar kennen, bij mevrouw Kesteloo, en die vind ik zelf erg goed jureren, dus daar was ik heel blij mee.

Wat wel een beetje een blunder is.....ik heb meerdere keren op het verkeerde been lichtgereden.....zo dóm. Maar goed...helemaal niet aan gedacht.( 't is ook al wel lang terug dat ik een B-proef gereden heb......maar dat is eigenlijk geen excuus)

Biertabje
Berichten: 9637
Geregistreerd: 26-01-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-06-04 14:47

lekker joh! waar heb je gereden?basingerhorn? of was er in venhuizen wedstrijd?

Peppertree
Berichten: 3389
Geregistreerd: 07-11-02

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 20-06-04 14:56

Het was in Venhuizen, maar het was gewoon onderling hoor.....Volgende maand ga ik voor het eerst officieel in Venhuizen en Schoorl.

gomir

Berichten: 25534
Geregistreerd: 13-09-01
Woonplaats: Omgeving Drachten

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-06-04 21:07

Netjes joh! Mevrouw Kesteloo geeft inderdaad altijd correct punten(iig officieel) Had je ook nog wat aan het commentaar Verward

Peppertree
Berichten: 3389
Geregistreerd: 07-11-02

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 21-06-04 20:42

Ja, dat wel. Op het goede been lichtrijden.....pffff dat ik daar niet aan gedacht heb, zo stom. En verder was ze echt enthousiast over mijn paardje. En verder nog een aanmerking op de middendraf, dat die nog met wat meer afdruk kon...maar goed, met trainen ben ik nog niet eens bewust bezig daarmee, dus dat viel me mee.
Hier nog even een schattige foto van ons ná de wedstrijd.....beiden fijn doorweekt.....
Afbeelding