Grrr...dokters!

Moderators: Dani, ynskek, Ladybird, Hanmar, xingridx, Mjetterd, Polly, Giolli

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
Princess_

Berichten: 5647
Geregistreerd: 27-04-03

Grrr...dokters!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 21-06-04 17:14

Moest vandaag naar de reumatholoog..Omdat ze denken dat ik reuma heb. Maarja vandaag was een goede dag en ja dan kunnen ze niks aan mij merken, dus maken ze er maar van datk me aanstel en alles verzin. Want ja je merkt er niks, ja een klein zwellinkje in me pols, maar dat is wel zo minimaal!
jezus ik loop onderhand al een jaar met super veel pijn slik me kapot aan de pijnstillers en dan krijgje te horen datje alles verzint..
God wat deed dat me zeer om zoiets te horen. elke ochtend sta ik op met pijn flikker ik van de trap af omdat me knieen het begeven, maarja ik stel me dus aan, een klap ik mn gezicht.
Moest het even kwijt..

Groetjes

Your stairway lies on the whispering wind


Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-06-04 17:59

Hebben ze dan geen bloed genomen?Ik heb ook reuma maar via testen in het bloed zien ze aan bepaalde waarden hoe het op dat moment is.En röntgenfoto's zijn er ook gemaakt.Reuma en atrose is inderdaad iets wat op en af gaat .Dus een gewoon dokters bezoek volstaat echt niet.En als jij pijn hebt heb je pijn! Het is aan hun te vinden wat je mankeert en je hoef je niet te laten zeggen dat je je aanstelt hoor. verder sterkte meid!


Lisetje

Berichten: 1591
Geregistreerd: 20-05-03
Woonplaats: Veenendaal

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-06-04 18:39

Mja Maaik ik kan alleen maar zeggen heel veel succes.
Die rotdokters ook

Mireille

Berichten: 41893
Geregistreerd: 06-01-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-06-04 18:46

He bah meid Ach gut

Het is verschrikkelijk om te horen van anderen (waar onder dokters) dat je je aanstelt, het verzint of het allemaal niet zo erg zou zijn als dat jij het laat zien. Weet er alles van.

Misschien een idee om nog een ander ziekenhuis, met andere dokters te bezoeken?

Sterkte!

Mijn naam is haas.

Incognito! 8-)

Princess_

Berichten: 5647
Geregistreerd: 27-04-03

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 21-06-04 22:08

Nee ze hebben geen bloed afgenomen..ik raak dan helemaal in paniek dus dat doenze woensdag omdat ik dan zowieso al geprikt moet worden en dan gaat het ook via mijn portacat dus dat is handiger en minder sterssvol voor mij.
Ik weet van mezelf ook dat ik me niet aanstel maar t kwam hard aan.
bedankt voor de reacties

Your stairway lies on the whispering wind

Richtje

Berichten: 13117
Geregistreerd: 29-04-02
Woonplaats: Bunschoten

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-06-04 22:12

Klinkt heel bekend.....
Mijn moeder heeft fybromialgie, en die heeft ook heel lang te horen gekregen dat het psychisch was.
Sterkte meid Ach gut

Een ongeluk zit in een klein hoekje - Dan blijft er nog heel veel ruimte over voor geluk

Princess_

Berichten: 5647
Geregistreerd: 27-04-03

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 21-06-04 22:13

ja mijn moeder heeft dat ook..is ook erg lastig..iig bedankt Lachen

Your stairway lies on the whispering wind

Justice
Berichten: 974
Geregistreerd: 02-03-04

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-06-04 22:31

Mijn moeder heeft ook reuma.

Door de slijtage van de gewrichten ontstaan bij haar ontstekingen. Door een te lage percentage witte bloedlichaampjes kunnen haar lichaam de ontstekingen niet aan. Dat veroorzaakt de blijvende pijn. Reuma kan met de tijd erger worden, maar zal nooit overgaan. Het gebruik van medicijnen kan verlichting geven, maar jaarlijks sterven ook 5000 mensen aan de bijwerkingen van juist die medicijnen...

Ze moeten bloed prikken om de waarden te bepalen en aan de hand daarvan kunnen ze zien of jij reuma hebt. De ene dag is de pijn erger dan de andere... Ook kunnen rontgenfoto's aantonen hoe erg de slijtage en vergroeingen zijn. Dit gebeurt bij elke halfjaarlijkse-controle.

Als ik jou was zou ik je bij je huisarts melden en eisen dat er een bloedonderzoek word gedaan. Eevntueel een andere reumatoloog bezoeken!!!

Sterkte
Laatst bijgewerkt door Justice op 21-06-04 22:33, in het totaal 1 keer bewerkt

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-06-04 22:32

Mischien een heel blonde vraag Blond ? Maar wat is een portacat?
Ik ken alleen port en dat vind ik lekker Haha!

Princess_

Berichten: 5647
Geregistreerd: 27-04-03

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 22-06-04 09:31

een portacat is een metaalgeval met een middenstuk van rubber die onder je huid zit waarze infusen in kunnen aanprikken

Your stairway lies on the whispering wind

SAKKIA

Berichten: 16666
Geregistreerd: 04-10-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-06-04 09:34

Richtje schreef:
Mijn moeder heeft fybromialgie, en die heeft ook heel lang te horen gekregen dat het psychisch was.


Dit heeft mijn moeder ook en heeft het zelfde probleem, terwijl ze soms echt heelerg veel pijn heeft en niet eens haar bed uit kan komen. Maar goed als je dan naar het ziekenhuis moet heb je altijd een goede dag en zeggen ze maar dat je gek bent ofzo, wel makkelijk natuurlijk maar erg kort door de bocht als je het mij vraagd.

Princess_

Berichten: 5647
Geregistreerd: 27-04-03

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 22-06-04 09:36

ja psies! want als die dokters er een keer bij zijn als zo'n iemand of ik uit me bed moet komen dan praten ze wel anders.

Your stairway lies on the whispering wind

_Jody_

Berichten: 2640
Geregistreerd: 29-08-02
Woonplaats: Nijverdal

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-06-04 09:46

Wij hebben op school iemand die ook reuma heeft sinds ongeveer 2 jaar, en die is daarvoor naar z'n speciale school geweest, en nu gaat het al een stuk beter met haar

;) Elke minuut dat je je druk maakt om je verleden, gaat af van je toekomst! ;)
:) F.N.R.S F14+2 Boktlid*2991* :)

Leliev

Berichten: 4954
Geregistreerd: 24-05-04
Woonplaats: Mooie stad, achter de duinen.

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-06-04 09:49

ik ken dat...
in 2002 begon ik allerlei problemen te krijgen zoals hoofdpijn, duizeligheid en misselijkheid.
ik kreeg elke keer te horen dat er niks met me aan de hand was. mijn ouders waren net gescheiden dus het zat tussen mijn oren.....
nou, tussen mijn oren zat het inderdaad toen ze er ruim een half jaar later achter kwamen dat ik een hersentumor de grotte van een flinke mandarijn in mijn achterhoofd had.
met spoed opgenomen en geopereerd. zelfs ruim een half jaar moeten stoppen met paardrijden.
even later ook te horen gekregen dat als ze 2 weken later waren geweest ik nu de bloemetjes van onderen had kunnen bestuderen.

je moet gewoon doordrammen bij die doctoren, want ze nemen altijd de weg van de minste weerstand!!!:(

Ik geloof in draken, kabouters, niet zeurende vrouwen en andere sprookjesfiguren..
Een dagje kinderen blij maken die het niet altijd leuk hebben. http://www.cars4kika.nl
Wie kan ik blij maken update 7

Megan_
Berichten: 6725
Geregistreerd: 17-08-03
Woonplaats: Zoetermeer

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-06-04 09:53

Kun je het niet zo regelen dat je kan bellen voor een spoedafspraak op het moment dat je er last van hebt? Dan heb je in elk geval op dat moment geldige klachten?

Lastige situaties altijd,en vervelend ook. Het is erg vervelend als mensen denken dat je je aansteld of dat je alles verzind. Sterkte!

Haley - 19 mei 2013

Esmée - 29 juli 2016

Kliko

Berichten: 3026
Geregistreerd: 19-01-04
Woonplaats: Veldhoven

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-06-04 17:19

Vol blijven houden als je eigen lichaam je lief is. Gewoon naar een andere arts gaan o.i.d. ik heb ook teveel met me laten sollen, en daarom komt mijn aandoening misschien wel nooit meer goed. Als ze me serieus hadden genomen was ik er nu waarschijnlijk al vanaf geweest. Nu willen de artsen er ineens alles aan doen, maar nu is het waarschijnlijk te laat. Sterkte en succes!

:D M2 + 8 :D


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: amsterdam10, BLEXBot, fransje23, Gaabje, GoogleAdsense, GrapeshotBot, Jenn_Mellow, Maaikevdk, Plonspony, XXInKA en 47 bezoekers