MSN is wel een vreemd fenomeen...

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Dit onderwerp is gesloten, je kan geen berichten wijzigen of nieuwe antwoorden plaatsen.Onderwerp gesloten
 
 
Laura

Berichten: 8338
Geregistreerd: 20-02-01
Woonplaats: Midden van Gelderland

MSN is wel een vreemd fenomeen...

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 21-06-04 17:23

Ik werd ineens toegevoegd aan msn door ene Jeroen. Geen ideeee wie het is, en wel benieuwd (ken wel een aantal jeroens namelijk)

Nou:
Laura->There is no pleasure in having nothing to do; the fun is in having lots to do and not doing it. zegt:
hoi, jij hebt me toegevoegd aan je msn, maar wie ben jij eigenlijk?

jeroen nodigt je uit om uitzenden met de webcam te starten. Wil je de uitnodiging accepteren (Alt+C) of weigeren (Alt+D)?

Je hebt de uitnodiging om uitzenden met de webcam te starten, afgewezen.

jeroen zegt:
hep je en foto vorme
Laura->There is no pleasure in having nothing to do; the fun is in having lots to do and not doing it. zegt:
wie ben je en waar heb je mijn msn vandaan?Laura->There is no pleasure in having nothing to do; the fun is in having lots to do and not doing it. zegt:
hallo?
jeroen zegt:
welken foto is van je
Laura->There is no pleasure in having nothing to do; the fun is in having lots to do and not doing it. zegt:
als je me gewoon antwoord geeft dan stuur ik je een fotojeroen zegt:
wat
jeroen zegt:
ok
jeroen zegt:
Tong uitsteken
Laura->There is no pleasure in having nothing to do; the fun is in having lots to do and not doing it. zegt:
nou, wil je die foto nog?jeroen zegt:
ja
Laura->There is no pleasure in having nothing to do; the fun is in having lots to do and not doing it. zegt:
dan moet je me eerst even vertellen waar je mijn msn adres vandaan hebt en of ik je ken
jeroen zegt:
ik hep die msn van ester
Laura->There is no pleasure in having nothing to do; the fun is in having lots to do and not doing it. zegt:
en wie is ester?
jeroen zegt:
ester groot
Laura->There is no pleasure in having nothing to do; the fun is in having lots to do and not doing it. zegt:
Die ken ik niet. En daar heb je mijn adres niet vandaan. Jammer dat je liegt, anders had ik je wel een foto gestuurd

jeroen nodigt je uit om uitzenden met de webcam te starten. Wil je de uitnodiging accepteren (Alt+C) of weigeren (Alt+D)?
Je hebt de uitnodiging om uitzenden met de webcam te starten, afgewezen.

Laura->There is no pleasure in having nothing to do; the fun is in having lots to do and not doing it. zegt:
je bent wel een beetje hardleers he
jeroen zegt:
ja
jeroen zegt:
ik wil met je nuken
jeroen zegt:
hoe at ben je
Laura->There is no pleasure in having nothing to do; the fun is in having lots to do and not doing it. zegt:
ik val niet in jouw leeftijdscategorie en al helemaal niet in jouw klasse, dus leer eerst maar eens spellen en ga lekker buitenspelen joh


Nou had het mannetje zijn avatar al dames in bikini. Nou is mijn avatar de gebodypainte-superwoman, dus dat zal hem vast hebben aangesproken *LOL* En direct een webcamsessie vragen is ook wel een beetje wierd. Zal wel een opgewonden 14 jarig Mavo-pubertje zijn
Clown maar ik vind het wel een beetje vervelend dat hij mijn adres 'zomaar ergens' vandaan heeft kunnen toveren!
Laatst bijgewerkt door Laura op 21-06-04 17:35, in het totaal 1 keer bewerkt

Nothing tastes as good as being lean feels *profielupdate*
Goed voornemen 2007: Sommige PBtjes slippen er nog wel eens tussendoor... dus mocht je geen respons krijgen; stuur svp nog eens en niet boos worden hoor Haha!


Dioxide

Berichten: 7666
Geregistreerd: 10-06-03
Woonplaats: FL360

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-06-04 17:34

Ach, of een opa van 65 die een beetje terug gaat in zijn pubertijd Knipoog

We'll ride the spiral to the end and may just go where no one's been

Ellebel
Berichten: 4202
Geregistreerd: 15-11-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-06-04 17:36

hihihihi hij wil met je nuken!!!! Dat maakt je hele dag toch weer goed of niet soms Clown

Only two things are infinite: the universe and human stupidity, and I'm not sure about the former - Albert Einstein

Yellowfish

Berichten: 14056
Geregistreerd: 05-10-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-06-04 17:38

Dacht dat zulke msn-topics niet mochten ?

Wat een triest gastje trouwens Tong uitsteken

    Pressure is what differentiates a piece of coal from a diamond

Linardsje23
Berichten: 1972
Geregistreerd: 25-07-03
Woonplaats: Lisse

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-06-04 17:40

Daarvoor is er op de msn een blokken en verwijderen methode uitgevonden Knipoog haha

Annetje

Berichten: 25481
Geregistreerd: 25-07-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-06-04 17:41

Een email adres verzinnen kan natuurlijk ook
Ik wilde eerst ook iemand toevoegen namelijk, typte een letter verkeerd en voegde dus iemand die ik totaal niet kende toe. Degene vroeg ook hoe ik aan haar msn kwam, maar dat is dus niet zo moeilijk.
Vooral niet als je een hotmail iets hebt, want daar zijn zoveeel namen op dat het gewoon een kwestie is van iets leuks bedenken en kijken of het bestaad.

Jokonootje

Berichten: 4851
Geregistreerd: 26-05-03
Woonplaats: Drenthe

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-06-04 17:48

inderdaad msn topics mogen niet...

maar goed hij heeft waarshcijnlijk gewoon een email verzonnen....


Chica

Berichten: 12272
Geregistreerd: 04-03-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-06-04 17:53

Aangezien MSN-conversatie-topics niet mogen op Bokt zet ik hier een slotje.

In 1912: Dingen werden gebruikt. Mensen waren geliefd.
In 2012: Mensen worden gebruikt. Dingen zijn geliefd.
Some days you're the dog Some most days you're the hydrant


Met beide voeten op de grond, kom je geen stap vooruit
Dag lieve Niamh..HVJ


Dit onderwerp is gesloten, je kan geen berichten wijzigen of nieuwe antwoorden plaatsen.Onderwerp gesloten

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: _AB_, Amazonbot, cinniz123, ComscoreBot, fohadie, HELder, IASCrawler, Laj1, lovelys, Plonspony, Poosje81, winnetou4502, YandexBot en 160 bezoekers