Wat vriend geven bij een jaar verkering??

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
SAKKIA

Berichten: 16666
Geregistreerd: 04-10-01

Wat vriend geven bij een jaar verkering??

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 20-06-04 22:44

Morgen heb ik een jaar verkering en dat vieren we komen weekend eenbeetje, maar nou wou ik ook wel een leuk cadeautje kopen. We hebben het al een keer over ringen gehad maar hij heeft gewoon te dunne vingers en te dikke knokkels dat gaat dus niet. Een kettinkje vind ik niet mooi.
Maar goed wil wel iets persoonlijks geven, nou heeft hij wel een ketting met van die grove schakels, dus zat ik zelf te denken aan een armbandje daarvan met in het midden een plaatje met daar mijn naam op.
Maar heb ook mijn twijfels, wat vinden jullie en als jullie nog andere tips hebben mag dat ook.

Mauwie

Berichten: 358
Geregistreerd: 19-03-03
Woonplaats: Amersfoort

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-06-04 22:54

Zo'n armband vind ik wel een leuk idee of een andere mooie! Of je laat een leuek foto van jullie samen uitvergroten en doe je die in een mooie lijst ofzo?

marina

Berichten: 5151
Geregistreerd: 20-05-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-06-04 22:57

Armbandje is zeker een goed idee! Moet je alleen wel opschieten met kopen Haha!

fabiola

Berichten: 1931
Geregistreerd: 19-05-03
Woonplaats: Noord-scharwoude

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-06-04 23:02

armbandje heb ik toen ook gedaan maar dan voor zn verjaardag.
met 'liefs Nina'' erin! was errug geslaagd

je kan ook jezelf geven Tong uitsteken met een grote strik erom !

bakkie

Berichten: 3234
Geregistreerd: 14-12-03
Woonplaats: etten-leur

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-06-04 23:03

marina schreef:
Armbandje is zeker een goed idee! Moet je alleen wel opschieten met kopen Haha!


Mee eens ......
Valt vast wel in de smaak hoor!

CharazJarig

Berichten: 24282
Geregistreerd: 12-04-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-06-04 23:04

ben benieuwd of er nog leuke dingen in dit topic komen, vriendje en ik hebben volgende maand een jaar.

SAKKIA

Berichten: 16666
Geregistreerd: 04-10-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 20-06-04 23:08

Nou we vieren het niet morgen hoor, maar komend weekend, heb nog een week dus. We zijn morgen allebei erg druk en vandaag is het vaderdag dus vandaar dat het volgende week maar wordt.

Maar ik denk er idd sterk aan om een armbandje te doen met iets leuks erin. Dat met liefs vind ik wel erg leuk

bakkie

Berichten: 3234
Geregistreerd: 14-12-03
Woonplaats: etten-leur

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-06-04 23:12

Ja mensen verzin eens meer.......
Komop (hihi weet zelf niks en heb zondag 1,5 jaar Haha! )

Rijo
Berichten: 2670
Geregistreerd: 19-12-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-06-04 09:16

Ik heb 7 juli een jaar met mijn vriend wij gaan een ringentje kopen, maar omdat niet voor jullie een optie zou zijn zou ik een leuke armband kopen. Dat zou hij zker wel heel leuk vinden.

gr

Kyan01

Berichten: 5404
Geregistreerd: 22-09-01
Woonplaats: Den Haag

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-06-04 09:17

Leuke vriendsschaps ringen... of ketting met hartjes...
Lekker uit eten of saampjes lekker weekendje weg..

miepmiep
Berichten: 2348
Geregistreerd: 20-02-04

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-06-04 09:27

...Als hij er het type voor is.
Mijn vriend heeft het vroeger een keer van zijn ex gehad voor hun 1-jarig jubileum, en hij kan er nog niet over uit hoe verschrikkelijk hij het eigenlijk vond, maar het voor haar maar omgedaan heeft!

Dusse, wel zeker zijn dat hij het leuk vind hoor!

Draakje

Berichten: 1727
Geregistreerd: 23-09-02
Woonplaats: Apeldoorn

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-06-04 10:06

Mijn vriend en ik hebben elkaar een ring gegeven.
staan onze namen in en een datum.
jongens houden volgens mij niet zo van armbanden....
zou je niet samen naar de juwelier gaan en vragen wat de opties zijn voor een ring?
Er zal er vast wel een zijn die hem ook past, ook al heeft hij dunne vingers en dikke knokkels.

vikki

Berichten: 14286
Geregistreerd: 21-02-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-06-04 10:14

miepmiep schreef:
...Als hij er het type voor is.
Mijn vriend heeft het vroeger een keer van zijn ex gehad voor hun 1-jarig jubileum, en hij kan er nog niet over uit hoe verschrikkelijk hij het eigenlijk vond, maar het voor haar maar omgedaan heeft!

Dusse, wel zeker zijn dat hij het leuk vind hoor!


Dat zat ik ook een beetje te denken...maar misschien heb jij hem wel gevraagd wat hij van armbandjes vindt... anders kan je ook nog denken aan een stoer horloge dat je laat graveren (maar ja, ik weet niet wat je budget is...) Zelf vind ik het persoonlijk altijd leuk om voor dit soort gelegenheden een leuk uitje te geven of krijgen... gezellig met zijn tweetjes op stap... filmpje, uit eten, pretpark, weekendje Parijs, whatever... als het maar gezellig samen is.

napoleon

Berichten: 4078
Geregistreerd: 11-08-01
Woonplaats: Amersfoort

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-06-04 10:16

Ik heb mijn exvriend toendertijd een zilveren zippo (aansteker) gegeven met aan de ene kant in sierletters zijn naam er in laten graveren en aan de andere kant mijn naam. Was erg mooi en hij gebruikte hem altijd

Verder heb ik ook tijdens onze verkering hem een fles champagne gegeven met 2 mooie glazen erbij, weet niet meer hoe lang we toen samen waren Verward Tja en allerlei andere dingetjes die ik nu eigenlijk niet meer zo goed weet.

Tegenwoordig geef ik niet meer zoveel geld uit aan spulletjes, onlangs heb ik voor mijn vriend een heel lief Me To You beertje gekocht omdat hij aan zijn opleiding begon in Engeland. Het beertje had een klavertje-4 in zijn hand en op zijn voetje stond Good Luck! Dat kan je ook doen, Me To You beertjes uitwisselen (heb er namelijk voor dat ik er 1 aan hem gaf 1 van hem gekregen Haha! ) ook heeft ie van mij een kettinkje gekregen, zo een van symbols, die maken hele stoere surfkettinkjes Cool

En verder:
*dagje uit, bijvoorbeeld pretpark, daarna uit eten en naar de film.
*candellightdiner op een rondvaartboot door Amsterdam
*bij mooi weer een romantische picknick met allerlei lekkere dingetjes en een klein cadeautje
*geef hem een vlieglesje cadeau op vliegveld Hilversum (is niet zo duur, heb ik voor mij ex zijn verjaardag gegeven= wat had ik toch eigenlijk allemaal goede ideeen Haha! )
*kaartjes voor een concert waar ie graag heen zou willen.
*iets minder romantisch maar wat mannen vaak erg leuk vinden is een paar uurtjes Karten, kun je gelijk aansluitend vaak daar uit eten.

Oja een vriendin van mij kreeg laatst een T-shirt met daarop de tekst:

www.ikweet(nog)nietwatikmijnvriendinvoorhaarverjaardaggageven.nl

daar kan je natuurlijk ook een leuke variant op verzinnen Knipoog

Marliesje

Berichten: 5885
Geregistreerd: 25-10-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-06-04 11:40

Bezoekje aan een prive sauna.

Nathalie1981

Berichten: 4219
Geregistreerd: 13-12-02
Woonplaats: Apeldoorn

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-06-04 11:41

Charos schreef:
ben benieuwd of er nog leuke dingen in dit topic komen, vriendje en ik hebben volgende maand een jaar.



Precies mijn gedachten. Mijn vriend en ik hebben 5 jaar donderdag OK dan!

Rijo
Berichten: 2670
Geregistreerd: 19-12-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-06-04 11:56

Ik vind het erg moeilijk om ook wat te bedenken hoor mijn vriend krijgt zat namelijk gwoon zo tussendoor dus hij mag niet klagen.

gr

Emeraldo
Berichten: 3024
Geregistreerd: 16-08-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-06-04 13:00

Toen mijn vriendje en ik 1 jaar samen waren heb ik hem een kettinkje gegeven met zo'n half hartje eraan, waar de datum op de achterkant staat gegraveerd en mijn naam aan de voorkant. Ik heb natuurlijk de andere kant! Nu 3 jaar na het cadeautje heeft hij hem nog steeds om! Haha!

lady54
Berichten: 151
Geregistreerd: 18-11-01
Woonplaats: Bladel

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-06-04 13:11

armband is leuk ja, maar dan moet hij wel van armbanden houden.
aansteker is ook een goed idee, als hij rookt tenminste!

of idd een leuke foto van jullie uitvergroten en in laten lijsten..

samen uit eten, of een dagje weg!

ideen genoeg!

KozieZ

Berichten: 7756
Geregistreerd: 11-02-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-06-04 13:55

Toen wij 1 jaar verkering hadden hebben we samen armbanden gekocht. In plaats van ringen hebben wij dus dezelfde armband om. Ingegraveerd met de naam van de ander en met datum erbij. We hebben ze nu nog elke dag om. Andere mensen reageren ook altijd heel leuk als ze zien dat we dezelfde armband omhebben. (het is geen schakelarmband, maar een ovale met een stuk eruit om aan te kunnen doen)

Verder doet een horloge het ook altijd goed, of een lekkere geur, of een uitje of...

SAKKIA

Berichten: 16666
Geregistreerd: 04-10-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 21-06-04 16:59

Jahij heeft altijd een armband gehad, ook zo een als ik nu wli kopen maar dan zonder plaatje maar die is hij dus kwijt.
Een weekendje weg ofzo dat zit er niet in daar hebben we het beiden veel te druk voor en het eerste weekend dat we niks hebben gaan we al op vakantie, dus dat werkt niet.
Tja ik heb nog geen foto van ons beiden, wij nemen eigenlijk nooit echt foto's, onze ouders eigenlijk ook niet echt. Nou ja ik zal morgen nog wel even voorzichtig informeren, ook over wat hij voor mij heeft gekocht.

spokie79

Berichten: 3010
Geregistreerd: 06-08-03
Woonplaats: Berkel en Rodenrijs

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-06-04 11:15

Toen mijn vrien en ik 1 jaar verkering hadden, kreeg ik van hem een kettinkje met een hartje. Heeft hij voor mij laten maken.

Ik heb hem een horloge gegeven met daarin gegraveerd: Voor altijd, je liefste spokie (ja is echt mijn koosnaam). Armband vind ik ook een leuk idee, maar mijn vriend hield niet van een armband, dus daarom dit.

Ik weet niet wat voor werk je vriend doet, maar de mijne is accountant. Ik heb hem dus ook een keer heel blij gemaakt met een mooie vulpen en balpen met daarin wat gegraveerd (ik weet niet meer wat).

Ik heb ook een keer een fotosessie van mezelf laten maken en hem mooie foto's gegeven voor op zijn kamer, nu hangen ze in zijn studeerkamer.

Wat tips dus voor jou. Succes ermee.

Druif_01

Berichten: 8835
Geregistreerd: 04-11-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-06-04 11:21

toen mijn vriend en ik een jaar verkering hadden heb ik vriendschapsringen gekocht met in zijn ring mijn naam met datum en in mijn ring zijn naam met datum, trouwens mijn vriend draagt wel armbanden hoor, dus misschien is een armband ook wel een leuk idee

pmarena

Berichten: 48066
Geregistreerd: 09-02-02
Woonplaats: Onderste eiland van ZH

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-06-04 11:26

Armband is best truttig voor veel mannen denk ik Bloos

Als je echt een "ding" wil geven , dan zou ik toch voor een ander gegraveerd iets kiezen. Die ring bijvoorbeeld , zou hij aan zijn kettinkje kunnen hangen als die echt niet om z'n vinger kan

Horloge is leuker , daar HEEFT ie tenminste nog wat aan..of iets anders bruikbaars waar hij echt wat aan heeft.

Of geef 'm een tattoo ! Tong uitsteken

Amberto

Berichten: 1593
Geregistreerd: 28-01-04
Woonplaats: Haarlem!

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-06-04 11:27

Ik heb mijn vriendje toen een boekje gegeven... een kinder/ prentenboekje met de titel: raad eens hoeveel ik van je hou? Gaat over een groot en een klein konijn die vertellen hoeveel ze van elkaar houden, steeds meer, steeds verder Lachen Heel schattig boekje, heel schattige plaatjes en het zegt ontzettend veel.
De slotzin is: tot de maan.... EN TERUG! en dat heb ik in een ring laten zetten en erbij gegeven. Hij was er ontzettend blij mee!!!!

Het boek is trouwens in klein en in groot formaat te verkrijgen Haha!