stuntrijden

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
fique

Berichten: 2503
Geregistreerd: 03-02-04
Woonplaats: zaanstad

stuntrijden

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 21-06-04 16:56

ging vandaag dus weer op fiekje rijden. fiek staat op t land bij esme_27. en dat vind fiek erg fijn, maar dus niet als ze evengoed nog moet werken ook. maarja het moet want ik heb volgende week wedstrijd.

ze begon metteen alweer te klieren. naar binnen vallen en opeens kan ze niet meer inbuigen enzo, weet je wel van die dingen die ze dus doen als ze geen zin hebben.

nou op een gegeven moment wilde ik een kleine cirkel rijden, maar mevrouw wilde metteen weer de spin in. dus ik schop haar vooruit, probeert ze me te lanceren dus ik nog een schop en ja hoor fiek d'r kont in de lucht en waar was ik?........

nou ik zat dus voor de knop van mijn zadel op fiek d'r nek. dacht me dus te laten vallen maar dat ging weer niet door die knop. het resultaat was dus: ik hing met mijn rechterknie achter de knop en mijn armen om haar nek. en zo gingen we dus in volle galop op de hoek v/d bak af. in de hoek stopte ze gelukkig. en toen kon ik eraf komen.

t was echt een domme actie, ik voelde me echt een stuntruiter Haha!

maar heb haar in ieder geval vooruit gekregen hihi

ingeo
Berichten: 2137
Geregistreerd: 05-07-03
Woonplaats: lokeren,belgie

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-06-04 17:00

wel, ik weet meteen terug waarom ik er bij mijn zadel de knop heb afgehaald.... Haha!

Yellowfish

Berichten: 14056
Geregistreerd: 05-10-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-06-04 17:29

Haha ik zie het helemaal voor me, ach, gelukkig ben je er niet hard afgeklettert en hebben jullie er beide niets aan over gehouden !

TeamSpirit
Berichten: 5818
Geregistreerd: 05-05-04
Woonplaats: De meern

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-06-04 17:34

hahha ik zie het ook helemaal voor me.
goed dat je bleef zitten!

fiek

Berichten: 575
Geregistreerd: 08-09-03
Woonplaats: Wormer-city

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-06-04 19:22

hihi, je zal er maar zo bij hangen Lachen gelukkig heb je je geen pijn gedaan Lachen! (toch?)

rona
Berichten: 2902
Geregistreerd: 30-09-03
Woonplaats: sittard

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-06-04 22:38

Haha, gelukkig kon je wel blijven hangen en ben je niet voor je paardje gevallen

fique

Berichten: 2503
Geregistreerd: 03-02-04
Woonplaats: zaanstad

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 22-06-04 15:54

haha ik heb nou behoorlijke spierpijn, maarja je hangt natuurlijk ook niet elke dag zo aan je paard *LOL*
fique had alleen op een of andere manier op haar tong gebeten dus had ze een snee in t puntje van dr tong.