liegt ze of niet ?

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Spikkel

Berichten: 4030
Geregistreerd: 29-12-01
Woonplaats: Antwerpen

liegt ze of niet ?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 06-02-02 15:08

Hoi iedereen

een vriendin van me op de manege zei 2 maanden terug dat ze een paard kreeg (ze rijd nog maar 1 jaar) en komt maar 1x per week rijden.
ik geloofde der niet omdat ze zei ja het paard is een engelse volbloed mijn vader heeft de lotto gewonnen maar niemand mag het weten dus niet verder vertellen 3 weken later zegt ze zo : ja andere mensen hebben hoger op dat paard geboden.en nu zegt ze dat het vriendin van haar zijn in engeland en dat ze het paard krijgt van der ouders en dat het snel gaat komen naar België.en ikzeg dan van jah ik geloof je niet want vorige keer zei je dat... en ze zegt zo : nou als je jaloers bent zeg het dan gewoon Verward
ik geloof echt niet dat ze een paard krijgt en ze zegt dat ik dan maar moet komen kijken als ik bij haar ben... ja vast een VZpony dan...of ze gaat zeggen dat het niet door gaat...
moet ik dit nou geloven Verward Verward Verward Verward ?
want 4 jaar geleden zij ze dat ze een paard had dat snowflake heette en vorig jaar zei ze tegen me dat dat allemaal gelogen was....
wou dit ff zeggen...
doeidoei Kusje Kusje Kusje

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-02-02 15:13

De tijd zal het leren.....

Mer1980

Berichten: 18823
Geregistreerd: 08-02-01
Woonplaats: Lelystad

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-02-02 15:14

Moet je je niet druk om maken. Als ze zo nodig wil liegen is dat meer haar probleem dan het jouwe.

De tijd zal het inderdaad leren en ze heeft echt alleen zichzelf er mee.

Groetjes Merilyn

Imker

Berichten: 17539
Geregistreerd: 30-10-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-02-02 15:14

Ik snap het verhaal niet zo...... Verward

Desiree

Berichten: 28760
Geregistreerd: 23-01-01
Woonplaats: Twente

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-02-02 16:13

troostje, ze probeert jou voor de gek te houden, maar eigenlijk houdt ze zichzelf voor de gek. Mensen doen dat wel eens. en als je laat merken dat je ze niet gelooft, worden ze nog kwaad ook. zo ken ik ook een meisje. Ze had een klein paardje, kon goed lopen maar was slecht gereden en had geen uitstraling. Maar ik vond het wel een heerlijk paard om op te rijden. Dat wist ze. Zegt ze op een dag "ik heb een bod van f 40.000,- op mijn paard gehad" "ongezien?" vroeg ik, want ik herinnerde me niet dat ze haar paard aan iemand had laten zien. "ja, puur op afstamming" zei ze. Ik geloofde dat natuurlijk niet, maar om haar niet kwaad te maken zei ik 'stom dat je niet op het bod bent in gegaan, dan had je een beter opgeleid paard kunnen kopen". "nee, ik doe haar nooit weg" zei ze. Een jaar later was haar paard verkocht voor vermoedelijk een luttel bedrag.

XoNo

Berichten: 21435
Geregistreerd: 28-12-01
Woonplaats: Assen

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-02-02 16:45

Ach ja...ik negeer dat soort verhalen altijd, die heb ik wel vaker gehoord Lachen Maar idd, de tijd zal het leren. Maar eeh lekkere vriendin is dat, jij gelooft haar niet, zij denkt dat je jaloers bent, ze heeft vorige keer tegen je gelogen. En wel stom, als ze pas 1 jaar rijdt, hoe kan ze dan 4 jaar geleden een eigen paard hebben gehad. Lijkt mij niet dat als je niet kan rijden, dat je een paard koopt...tenzij ze een shet kocht voor voor de kar ofzo, maar daar lijkt het verhaal niet op...heel vaag iig allemaal.

Spikkel

Berichten: 4030
Geregistreerd: 29-12-01
Woonplaats: Antwerpen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 06-02-02 16:51

ja...hopelijk gaat de tijd snel voorruit ik haat echt mensen die liegen hoor !!!en waarom moet ze nou liegen vraag ik me vaak af...ik heb toch ook geen paard en ga toch niet zeggen he mensen ik heb 2 friezen en 5 arabieren ofzow...en als ze geen paard heeft vind ik niet erg !maar ja maak ik me niet druk om maar vind ik wel gemeen van haar en ze heeft (zegt ze) een engelse volbloed gekocht die heel vurig is en dergelijke...ze heeft nu zelfs geen VZpony dus als ze een paard koopt zou ik het zielig voor dat paard vinden ! want nu zegt ze ook dat ze 2 shets heeft en vorige keer vroeg ik neem je dan is foto's mee (want ik geloofde her niet) en toen zei ze zo ja is goed neem ik volgende keer mee... nou ok de week erna , ik vraag het wara haar lmoeder bij is en ze negeert mijn vraag ik vraag het nog een x en ze zegt ja en ze begint snel over iets anders...moet ik maar is vragen als haar moeder erbij sta : en al enig idee wanneer je PAARD komt van ENGELAND
dan weet ik het misschien ook wel *LOL*

doeg
Kusje Kusje Kusje

Desiree

Berichten: 28760
Geregistreerd: 23-01-01
Woonplaats: Twente

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-02-02 16:55

Breek me de bek niet open. Heb er ook een pesthekel aan als mensen tegen me liegen, zeker als het op zo'n manier gaat. Eigenlijk is het heel beledigend: je wordt gewoon voor gek versleten omdat je veronderstelt wordt ze te geloven. Dan moeten ze wel met een beter en geloofwaardiger verhaal aan komen hoor.

odis
Berichten: 339
Geregistreerd: 13-11-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-02-02 21:23

Ik zou het inderdaad gewoon vragen als haar moeder erbij is. Kijken wat haar reactie hierop is. Volgens mij is het een kind met aandachts tekort of zo.

Ik had ook zijn meisje bij mij op de mavo zitten. Haar moeder was lerares Nederlands daar. Kwam dat kind op een dag jankend op school.
Iedereen geprobeert haar te troosten en erachter te komen wat er was.
Vertelde ze dus dat haar moeder per ongeluk neergestoken was door haar zus tijdens het brood snijden Verward . Ze was uitgeschoten met het mes en lag op de intecive care. Iedereen natuurlijk vol medelijden.
Ze ging het verhaal ook aan onze mentor vertellen. Alleen tegen hem vertelde ze een ander verhaal, haar moeder was tijdens de les door buitenlander neergeschoten omdat hij een slecht cijfer had gekregen voor zijn S.O. Verward Ze had er alleen niet aangedacht dat onze mentor een collega van haar moeder was. Frusty
Ik zou me er verder niet te druk om maken. Ze komt er op een gegeven moment zelf achter waar ze mee bezig is. Of ze moet een flinke plaat voor haar kop hebben. Frusty
Een klasgenoot had in de tussentijd naar dat meisje d'r huis gebelt om te vragen hoe het nu met haar moeder ging. Wie neemt er op??? Haar moeder!! Ze heeft toen maar meteen gevraagd hoe het nu met haar ging en of ze nu buiten levensgevaar was. Die moeder ging echt helemaal over de rooie en dat kind hebben ze voor de rest van het jaar niet meer aangekeken. Dat soort mensen zijn zo ziek. Misselijk

nicolietje

Berichten: 1331
Geregistreerd: 01-01-02
Woonplaats: hengelo

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-02-02 21:26

ik vindt; dat je moet doen wat je niet laten kan,als er verder maar niemand last van heeft!!

Ethelate

Berichten: 21119
Geregistreerd: 02-10-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-02-02 21:30

ooo god... die verhaaltjes ken ik ook ja!
Mensen, wat zijn dat trieste mensen!

zo ook, (ik zal ff alle meidjes een nummer geven!) 1 kwam naar me toe, ik krijg een pony, lekker puh! Ik haar gefeliciteerd *wist wel beter, die ouders zijn ANTI-pony!*

nummer 2... ik krijg van me oom een paard, hij heeft dat paard zelf gefokt, en heeft een pensionstalling *nog nooit gehoord... wat is de naam... meidje beweerde 7x per week meer als een uur te reizen om een half uur bij haar paard te wezen!... maargoed, mailde me foto's van internet, DIT is mijn paardje... jaja Lips are sealed * Bleef volhouden en ik zou maar eens een keer mee moeten gaan *maar dat KON NOOIT! Lips are sealed * en stoer vertelde ze allemaal op welke waarde hij geschat werd.... enzo allemaal!
En ik op een gegeven moment, anders kom je een keer met paard en vrachtwagen *had er oom 3 staan... dus Dromen * naar hier, en kunnen wij hem allemaal zien... ineens was dat paardje in het buitenland, met haar neef op concours... allemaal erg vaag...
Ik geloofde het al vanaf moment: 1 minuut! Niet meer maargoed...
DROOM lekker verder Slapen

zo kan ik nog doorgaan over 3,4,5,6,7.. enzo...
Allemaal stoere verhalen, en kwaad worden als je wantrouwend doet...
maar ach, je doet je slimmer voor en negeerd het, dan houden ze ook op! Want ze doen het gewoon om je jaloers te maken, je aandacht te trekken, geef jij geen aandacht... dan is het niet interesant!

En toen... toen was rond dat ik een pony mocht, nou ik als bescheide meisje had alleen me beste vriendin wat verteld... Maar toen was een keer een van die meisjes bij ons, en vroeg me broertje aan mij: weet ze al dat jij een pony krijgt! ja, toen moest ik het wel vertellen!
Nou ineens was iedereen mijn vriendin en allemaal tegen elkaar wantrouwend! *tegen mij aardig maar tegen elkaar zo van: eerst zien, dan geloven!*
Ik moet niks hebben van dat gekwijl, maargoed...
Na 2 maanden zoeken was iedereen zo van : zal wel eva!

EN TOEN, had ik ineens een pony!
Nou... en nou loopt iedereen over mij te roddelen... mij zwart te maken, en mij te negeren! En waarom? ZE ZIJN JALOERS!

En dit meidje probeerd jouw jaloers te maken!
Laat je gewoon niet gek maken!

Spikkel

Berichten: 4030
Geregistreerd: 29-12-01
Woonplaats: Antwerpen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 13-02-02 15:21

zo ik heb er zondag gezien op de manege maar haar moeder was er niet bij dus kon ik niet vragen ze zei er eigenlijk niets over...ze mocht op kop rijden op een heel leuk paard en dat was ze aan het zeiken dat het paard te traag ging enz ze zegt tegen me ja en als ik op vakantie ben ga jij mijn paardje toch verzorgen he ???ik zeg zo : eerst paard zien dan zie ik wel
dus nou ja ik zie wel...

doeidoei
xxxx

anibreG

Berichten: 399
Geregistreerd: 17-12-01
Woonplaats: Fryslân

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-02-02 16:40

zo ken ik er ook een die loog niet over dat ze een paard had ofzo maar toen die vliegtuigramp in amerika was geweest zij ze dat haar vader vlakbij die ramp was (in amerika dus) wij hadden dus allemaal medelijden met haar komt de volgende dag een vriendin van ons op school die had van dat meisjes moeder dat haar vader gewoon in zeeland zat

Sjimmy

Berichten: 17797
Geregistreerd: 09-03-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-02-02 17:01

Die mensen zijn grote dromelotten, fantasten of hebben aandachtstekort.....

samantha5

Berichten: 4309
Geregistreerd: 20-06-01
Woonplaats: Alphen a/d rijn

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-02-02 22:46

ach ken ook van die mensen.

ik heb nog eerder een paard dan hun Tong uitsteken

de meeste l*llen gewoon om stoer te doen of om indruk te maken

gewoon lekker laten gaan en alleen maar ja en nee zeggen Gaaaap

Sunnylover

Berichten: 3459
Geregistreerd: 15-05-01
Woonplaats: Noord-Holland

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-02-02 22:52

Lekker laten l*llen

Buitenzorg

Berichten: 10818
Geregistreerd: 02-10-01
Woonplaats: Spijkenisse

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-02-02 02:16

XoNo schreef:
.....tenzij ze een shet kocht voor voor de kar ofzo, maar daar lijkt het verhaal niet op...heel vaag iig allemaal.


Euh, heb je dan GEEN ervaring nodig om met een shet te gaan mennen????????? Verward Sorry off-topic.

Maar on-topic, laat lekker kletsen. Zo verlekkerde mijn oma mij dat als ze een miljoen zou winnen in de loterij, ik een heuse echte eigen pony zou krijgen! Joehoe! Dat miljoen is nooit gewonnen, oma inmiddels gestorven Huilen .

Tel maar uit al die meiden die rond bleren dat ze een eigen paard krijgen! Gewoon laten l*llen dus, wel erg jammer dat je vriendin zo liegt, een vriendschap (hoe oud je ook bent) moet imo gebaseerd zijn op eerlijkheid!

love2angel

Berichten: 33
Geregistreerd: 14-02-02
Woonplaats: steenbergen

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-02-02 01:11

hey ik zou gewoon meelullen met edr en dan zie je vanzelf wel waar het op neer komt.

Sterre

Berichten: 15226
Geregistreerd: 23-08-01
Woonplaats: Mittelfranken - Bayern - Duitsland

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-02-02 12:52

Waar maak je je druk om Verward Als ze dat beest krijgt: FIJN, als dat beest niet komt: OOK GOED Lachen ! Het is haar probleem, niet het jouwe Vingers aflikken !
Wat zeiden wij altijd: laat lopen die meid, koop een fiets Knipoog !

Toess

Berichten: 12028
Geregistreerd: 27-08-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-02-02 14:00

haha, ik had ook zo'n vriendin eerst had ze een pony, ze vertelde mij dat het een arabier was en dat hij heel sjiek was enzo, blablabla.
oke ik mee daarnaar toe was het een kleine dikke (met nadruk op DIKKE Haha! ) welsh..... wel een grappig beestje, maar ook was hij Z-dressuur geweest zei ze, nou zij gereden hij vloog er bij elk iets vandoor bokte bij elke windvlaag en kon niet eens wijken, Z dressuur Verward

Toen die pony verkocht werd zei ze dat ze 4 friezen kreeg, yeah rigth, dr ouders konden ent die pony onderhouden omdat hij goedkoop bij dr oom stond.

nouja daarna heb ik dr lekker laten banketstaaf, ik geloof dat ze nu ze een paar jaar werkt een kwpn heeft, maar da weet ik niet zeker Lachen