Gratis Site Bouwen..

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Maureen95, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
SnelleMarz
Berichten: 8846
Geregistreerd: 17-12-03

Gratis Site Bouwen..

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 21-06-04 14:14

Hmm.. ik heb geen idee waar ik dit Topic zou moetne openen.. in het Kippenhok is het letterlijk een kippenhok Tong uitsteken En gaat het over de onzinnigste dingen.. dus tja.. dan maar hier?? Tong uitsteken

Ik ben dus opzoek naar een site, die met HTML werkt, waar ik een gratis site mee kan bouwen..
Ik heb al meerdere malen met geocities geruzied en ben daar dus van af gestapt. Expage is meer voor de beginners, en accept ook niet elke HTML. Freewebs vind ik ook maar wazig.. (dr blijft niet veel over) Als niemand iets beters heeft ga ik maar rotzooien met Angelfire Knipoog

Ik zoek dus iets dat met html werkt (in de meeste gavallen dus zonder Pagebuilder)
En waar je het liefst ook nog wat dingetjes kan uploade..

Artemiss
Berichten: 1093
Geregistreerd: 17-08-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-06-04 14:15

Bij geocities kan je ook met FileManager werken. Ik weet niet of je dat eerst ook al deed... Dat is voor HTML.

SnelleMarz
Berichten: 8846
Geregistreerd: 17-12-03

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 21-06-04 14:18

Mjahh, ik heb serieus ruzie met Geocities.
Echt oorlog.. Pc in elkaar geslagen Tong uitsteken Geocities express afsluiten.. Yeah Tong uitsteken
Ik kan gewoon égt niet met Geo om gaan.. Bloos Huilen

Artemiss
Berichten: 1093
Geregistreerd: 17-08-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-06-04 14:26

Haha, oke, dan wordt het denk ik Angelfire... Haha!

SnelleMarz
Berichten: 8846
Geregistreerd: 17-12-03

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 21-06-04 14:28

Ik vrees het ook ja Tong uitsteken:P

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-06-04 14:38

Iedere website is gemaakt met HTML wat je er daarna mee doet is verschillend PHP, JavaScript enz enz...

SnelleMarz
Berichten: 8846
Geregistreerd: 17-12-03

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 21-06-04 15:02

Sorane schreef:
Iedere website is gemaakt met HTML wat je er daarna mee doet is verschillend PHP, JavaScript enz enz...


Ik bedoel dat je het zelf al in HTML invoert.. Niet dat de site het omtovert tot html.. Knipoog

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-06-04 11:54

Marwszjeuh schreef:
Ik bedoel dat je het zelf al in HTML invoert.. Niet dat de site het omtovert tot html.. Knipoog


Zolang jij kan inloggen op een ftp servertje en kan uploaden kun je HTML gebruiken.