Kur from hell

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
Ellebel
Berichten: 4202
Geregistreerd: 15-11-03

Kur from hell

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 21-06-04 11:01

Gisteren was er een wedstrijd voor meertallen (viertal, achttal, vijftal, whatever) op muziek. Ik had me laten overhalen om jurylid te spelen. Nou was dat best leuk, maar 1 achttal...OMG...
Ten eerste moest er van elke groep ook iemand twee punten geven (een soort publieksjury), ze wisten dus dat er iemand vroeg aanwezig moest zijn. B was zo fanatiek om dit te doen, terwijl de rest van de groep in de kantine rondhing. Niemand die aanstalten maakte om B te vervangen. Na een tijdje besloot men dat het tijd was om het gepeupel te laten zien hoe het nou eigenlijk moest, en gingen ze opzadelen. B bleef jureren. 20 minuten van tevoren had nog niemand door dat ze met 7 ipv 8 waren, toen toch maar eens gevraagd of ze niet iemand misten en of ze niet even zouden zorgen dat zn paard werd losgereden. Oja, alleen zaten ze al met zn allen op de knol. Gelukkig was er een meisje dat dat wel even voor ze wilde doen.
Meisje zit net op t paard van B, komt de oververhitte instructrice (OI) van het stel binnengestormd en begint het meisje uit te kafferen over haar losrijden. Meisje was wijs genoeg om af te stappen en de OI het paard in de handen te drukken met de woorden "doe het dan maar lekker zelf", waarna de OI niets anders restte dan zelf op het paard te klauteren. 10 min voor de proef is B klaar met jureren en klimt op zn paard. Cassetebandje met muziek hebben we dan nog steeds niet. Blijkbaar heeft de OI besloten dat ze hun eigen muziekinstallatie nodig hebben. Eindelijk kan het spektakel dan beginnen. Ergens heel in de verte komt uit een miniscule ghettoblaster een melodietje. Ik herken frizzle-sizzle en het begint mij een beetje te kriebelen. De club komt netjes binnen en staat stil en groet. Keurig denk ik nog. De ghettoblaster begint te sputteren. Verwarring alom in het achttal. OI duikt onder bakrand om de ghettoblaster eens goed van jetje te geven. Het ding slaat over. Er komen twee oogjes van de OI boven de bakrand uit, ze kijkt nu tamelijk hulpeloos. Ze steekt een handje op en zwaait naar de jury. Ik zwaai terug: hallo!!!! Ze besluit dat ik ook niet helemaal spoor en roept al zwaaiend "jury o jury!!! Ja? "effe overnieuw beginnen". Okee dan maar.
Frizzle-sizzle beignt weer. Proefje loopt aardig, jammer genoeg hoor ik niets van de muziek, de OI hoor ik daarentegen duidelijk de proef voorlezen. Supporter van het achttal dendert het juryhok binnen:"heej wij horen helemaal niks in de kantine, mogen wij ook muziek?" Mijn medejurylid verzoekt de meneer geirriteerd om op te krassen omdat zij er ook niets aan kan doen. Meneer trekt zich terug. Ondertussen ben ik verontrust over het paard R dat het echt niet leuk vindt dat andere knollen zo dicht bij komen en zo nu en dan een sneaky trap uitdeelt richting andere paarden, die dan rakelings hun benen mist. Medejurylid begint bezorgd te kijken als R voor de zoveelste keer een near-miss heeft. Gelukkig is de proef dan net afgelopen.
Achttal gaat weer in de kantine zitten en vraagt om de 10 minuten of de uitslag al bekend is (willen vast hun eerste prijs in ontvangst nemen). Ik zie dat hoewel wij nog aardig mild zijn geweest, de publieksjury het achttal qua punten volledig heeft afgeslacht. Jammer hoor Knipoog
Ze eindigen laatste, dat is natuurlijk helemaal mijn schuld, men blijft nog lang namokken in de kantine. De eerste prijs gaat naar een groep die hun proef zelf bedacht hebben, leuke muziek hebben gekozen die bij hun proef past en die ook gewoon in de grote geluidsinstallatie kan en de met bijna militaire precisie synchroon reden. Het achttal snapt er vast nog steeds niets van.... Boos!

Hehe dat lucht op, even mijn irritatie spuien...

Only two things are infinite: the universe and human stupidity, and I'm not sure about the former - Albert Einstein


Caira
Berichten: 26055
Geregistreerd: 20-07-02
Woonplaats: Schoorl

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-06-04 11:08

Whahhaha geweldig!

Kyra

Berichten: 1399
Geregistreerd: 05-11-02
Woonplaats: Apeldoorn

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-06-04 11:26

haha, net een lachfilm! Geweldig!
Les voor de volgende keer voor ze: beter voorbereiden

http://www.helpmijnpaard.nl Osteopathie en paardrijlessen omg Apeldoorn eo


Samy

Berichten: 11076
Geregistreerd: 16-07-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-06-04 11:27

wahahahaha goed voor ze, wij doen caroussel en mijn paardje houdt er ook niet zo van om tussen de andere paarden te lopen, maar hij loopt ook met ze in het weiland :S Maar het gaat wel goed!!

/3 Happy B+13 ' L1+10 ' L2+1

http://www.creatieffoto.nl

Ellebel
Berichten: 4202
Geregistreerd: 15-11-03

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 21-06-04 12:08

gelukkig maar, zo erg als de groep van gisteren is het vast niet bij jullie!

Only two things are infinite: the universe and human stupidity, and I'm not sure about the former - Albert Einstein

Yessy

Berichten: 23021
Geregistreerd: 16-02-03
Woonplaats: Utrecht

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-06-04 15:39

hahaha ik zie het al helemaal voor me Haha!

Yellowfish

Berichten: 14056
Geregistreerd: 05-10-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-06-04 17:35

Hahaha ik zie het al helemaal voor me *LOL* geweldig

    Pressure is what differentiates a piece of coal from a diamond

BelleFleur

Berichten: 1854
Geregistreerd: 10-06-04
Woonplaats: België

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-06-04 21:14

Hihi, en zoals je zegt, het ergste van al is dat je waarschijnlijk gewoon lekker zelf de schuld gekregen hebt, "domme jury toch"...

Nu ja, wat baten kaars en bril....

Ellebel
Berichten: 4202
Geregistreerd: 15-11-03

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 22-06-04 10:07

haha ja inderdaad: "ach dat meisje heeft er vast toch geen verstand van"

Only two things are infinite: the universe and human stupidity, and I'm not sure about the former - Albert Einstein

lotje82
Berichten: 32
Geregistreerd: 04-05-04
Woonplaats: oss

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-06-04 11:38

hahahahahahaha.... wat een verhaal
ik kan me voorstel dat je je helemaal scheel geergerd hebt...
wel een leuk verhaal om te lezen


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: IASCrawler, JenniferU, laura22, Milow2018, nayla, Sky_As, Slmt9, ulaantje, Winged en 92 bezoekers