Echt een rot leven voor die pony.........

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Thokki4life

Berichten: 267
Geregistreerd: 04-06-04

Echt een rot leven voor die pony.........

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 20-06-04 21:37

Hey. Ik moet dit ff kwijt want ik heb 2 verzorgshetjes ( beauty en sasha) en daar heb ik zoveel meegemaakt.
Het begon met toen wij daar voor het eerst kwamen, sanne en ik merkte
dat beauty mensen niet meer vertrouwden, wij zijn er toen achter gekomen dat de vorige verzorger ze heeft 'mishandeld'. Nou was sasha daar niet veel door veranderd maar beauty was gewoon helemaal gek geworden. Nou ben ik toen heel veel met beauty omgegan want mijn andere vriendin die vond dat dan 'eng' omdat ze je dan aanviel en stijl tegen je op stijgerde. Nou heb ik in ong. 1 1/2 jaar dr zover gekregen dat ze je weer vertrouwt. Toen was het dus weer goed met beauty. Maar toen ging het weer mis met sasha. Sasha had koliek. Ze was er weer helemaal bovenop gekomen. Het was weer een tijdje goed gegaan. Maar nu is het weer helemaal mis. Beauty kreeg hoefbevangenheid.....en dus telkens als we daar aankwamen lag ze bezweet op de grond en kon gewoon niet meer opstaan. Wij dus tegen die eigenaar zeggen dat de DA moest komen. Maar de eigenaar vond dat onnodig Boos! Boos! Boos! ......wij waren dus keij boos op de eigenaar en ik allemaal nouw dan bel ik de DA wel he. Maar toen zei een ander meisje dat je dat niet mocht doen als het niet je eigen pony was Verward vind ik nogal raar maarjah. Dus zaten we met een probleem en het werd steeds maar erger en erger. En nouw is het zo erg gekomen dat ze op sterven licht.........ze kan bijna niet meer lopen enal...en ze heeft dus kans om dood te gaan...maar dr is ook nog kans dat ze het overleefd. Ik wou dit ff kwijt want ik zit er HEEL erg mee en toen ik het zaterdag op de manege hoorde ben ik gwon keij hard weggerend....Ik wou nog ff zegguh: BEAUTY IK HOU VAN JOU EN WIL JE ECHT NEVER NOOIT TE NIMMER KWIJT!!!!! en ook vin ik die baasjes echt %^/#%$\...........-xxxjuhss- MArgot Huilen

Buckje
Berichten: 19862
Geregistreerd: 22-08-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-06-04 21:41

mmm.... tijd voor de dierenbescherming. BELLEN. en jou wens ik erg veer sterktew meer kan je niet doen, het zijn niet jouponys ! Ach gut

Dees1980

Berichten: 2236
Geregistreerd: 13-06-04
Woonplaats: Alblasserdam

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-06-04 21:50

heel veel sterkte meid, het moeilijke is dat het helaas jou pony's niet zijn ik hoop dat Beauty er weer bovenop komt en inderdaad ook ik zou de dierenbescherming erbij halen

TeamSpirit
Berichten: 5818
Geregistreerd: 05-05-04
Woonplaats: De meern

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-06-04 08:30

wat erg zeg!ik zou ook zeggen
bellen!!!!

Cassidy

Berichten: 75551
Geregistreerd: 08-08-01
Woonplaats: Purmerend

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-06-04 08:33

Ik zou de DA erbij halen, maar reken er op dat jij de kosten mag dragen en ik weet niet of je dat wilt. Het kan ook heel goed zijn dat de DA zegt dat Beauty maar ingeslapen moet worden, en dat kan jij dan ook niet beslissen.
Hoe wil jij weten dat de eigenaar de DA er niet al heeft bijgehad? Laat je ouders eens met de eigenaar praten? Desnoods zou ik idd naar de DB bellen. Dit kan zo niet langer. Maar hou er wel rekening mee dat je je verzorgpony kwijt bent als je actie onderneemt, maar ook als je geen actie onderneemt.

kiola
Berichten: 78
Geregistreerd: 10-04-04

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-06-04 08:56

laat iemand anders de dierenbescherming bellen! beetje schijnheilig wel, maar jij kan voor die pony's blijven zorgen en de boel in de gaten houden? succes!

KiWiKo

Berichten: 51672
Geregistreerd: 19-10-02
Woonplaats: Killstraight

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-06-04 09:05

Precies als Cassidy zegt in beide gevallen ben je waarschijnlijk je verzorgpony kwijt. Ik zou de DA bellen, de kosten dan maar dragen en hopen dat het dier uit zn lijden verlost wordt. Tis triest

Thokki4life

Berichten: 267
Geregistreerd: 04-06-04

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 21-06-04 20:19

Hey. Ja ik denk dat ik dat ook maar ga doen. Ik ben dr vandaag nog geweest en die andere pony die er bij staat duwde heel zachtjes tegen beauty aan en ze viel al bijna om Huilen Huilen .........ik denk dat dat wel het beste is wa jullie zeggen ook al wil ik haar neit kwijt. Ik zal moeten doen wat beter is voor die pony. Maar het kan mij ook helemaal niks schelen als ik de kosten moet betalen als die pony dan maar uit zijn lijden word verlost.......bedankt voor jullie reacties.
-xxxjuhss-

_Frazer_

Berichten: 250
Geregistreerd: 22-06-04
Woonplaats: Alblasserdam

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-06-04 18:40

heey

ik wil je even heel veel sterkte wensen en ik heb in de zomervakantie bij de dierenbescherming gewerkt en je kan zelfs nog overleggen met de dierenbescherming of jij de pony kan over nemen. ik hoop dan voor je dat de dierenarts er wat aan kan doen.

ik vind het zoiezo heel erg triest van de eigenaar.

heel veel sterkte

grotejes

minouk.

Elles

Berichten: 22816
Geregistreerd: 14-06-01
Woonplaats: Flevoland

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-06-04 19:31

Van MD naar PP en titel aangepast Knipoog

Vonnie84

Berichten: 6589
Geregistreerd: 16-03-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-06-04 19:38

Maar zij mag niet zomaar de DA bellen en vanalles aan dat paard laten doen als het niet haar paard is, ook al betaald zij daarvoor.
Ik zou ook gewoon de DB bellen.

Chris_Fire
Berichten: 1031
Geregistreerd: 23-06-04
Woonplaats: nuland

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-06-04 20:54

haay
als ik jou was zou ik de dierenbescherming bellen. En als je het zelf niet durft of bang bent dat je beauty dan kwijtraakt doe ik het wel voor je!!!ik vind het gewoon zo zielig voor beauty. En dat die eigenaren hem eerst nog niet eens binnen wouden zetten omdat dat al te veel moeite is waarom hebben ze Sasha en Beauty dan? dat begrijp ik gewoon niet.
Je zou der ook kunnen overkopen. Nu zal ze wel niet veel waard zijn.
Je moet maar doen wat jouw het beste lijkt!!
KLEEF MET JE MEEJ MEID Kusje
XXXXXX-JES MARGO (firelover)