Eindelijk een eigen stal????

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Sterre

Berichten: 15226
Geregistreerd: 23-08-01
Woonplaats: Mittelfranken - Bayern - Duitsland

Eindelijk een eigen stal????

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 06-02-02 02:27

Gisteren belde mijn vriendin helemaal opgewonden op: via via had ze gehoord dat er een stal in de buurt te verpachten was!!
Nou staan we op een stal die wel-is-waar niet slecht is, maar toch niet helemaal wat wij graag zouden willen. Ik dus meteen in de auto gestapt, vriendin opgehaalt en er heen gereden. Die stal is dus echt geweldig Kwijl , prachtige boxen, mooie buitenbak, EEN ROUNDPEN Kwijl (mijn grote wens!), veel paddocks en weiden en vooral: alles in goede staat Lachen !!
Natuurlijk Scheve mond was degene die we moesten hebben, niet aanwezig, maar we moesten vanavond maar opbellen. Nu had ik vandaag al de hele dag niets van mijn vriendin gehoord (normaal bellen we als het om zulke dingen gaat wel 100 keer op Pling ), maar dacht gewoon dat ze het erg druk had.
Vanavond belde ik haar om te vragen of ze al wat wist, kreeg ik haar man aan de telefoon; ze lag al in bed (20.30 uur) Verward . Gisteren had ze springles en was van het paard gevlogen (voor de verandering niet d´r eigen paard). Het deed wel wat zeer, maar ze was er toch weer op gegaan en is zelfs nog 3 keer gesprongen, toen was de les voorbij.
Vanochtend kwam ze wat moeilijk d´r bed uit en d´r duim deed ook wel erg zeer. Nu moest ze toevallig toch naar de dok., omdat ze 2 wk. geleden, bij het longeren d´r ringvinger verdraaid had en die maar pijn bleef doen. Bleek dat ze een rib en d´r duim gebroken heeft en in d´r vinger een scheur in het kapsel Boos! ! Hoe krijgt ze het in godsnaam voor elkaar????? Ruim 2 jr. geleden, vlak voor de kerst, vloog ze van d´r paard: sleutelbeen gebroken. Vorig jaar, precies om deze tijd, van het paard gevlogen: d´r pink dusdanig gebroken, liever gezegd verbrijzeld, dat er ondanks 2 OP´s, niets meer mee te beginnen is en nu dit weer Verdrietig .
D´r man wist niet precies hoe het gesprek was verlopen, want in de tijd dat zij belde, heeft hij de kiddies naar bed gebracht (ze hebben er 4!), de hond uitgelaten en de keuken opgeruimd. Ik moet dus geduld hebben tot morgen, dan weet ik meer Scheve mond (geduld is niet mijn sterkste kant Knipoog , wat zeg ik: ik plof bijna van nieuwsgierigheid Schijnheilig !!).
Ik hoop zó dat het doorgaat!! Als we eindelijk plaats hebben, gaat toch wel binnenkort m´n grootste wens in vervulling: een Friese merrie Kwijl ! Nou ja... morgen weet ik meer Lachen (hoop ik).
Sorry voor deze roman, ik moest het even kwijt en mijn man kan het onderdehand niet meer horen *LOL* ! Duim maar voor ons dat het doorgaat! (er is nl. nog een kaper op de kust Frusty )

astridh

Berichten: 2635
Geregistreerd: 22-04-01
Woonplaats: nh

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-02-02 06:51

Heel veel succes, ik zal voor je duimen....

geral

Berichten: 3604
Geregistreerd: 25-08-01
Woonplaats: hm niet belangrijk

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-02-02 08:24

Dat zou heel mooi voor jullie zijn als het doorgaat.
Tje zeg wat een pech heeft je vriendin, wens haar maar beterschap en jullie beiden succes en ik zal ook duimen
Haha!

Dorine
The one and only

Berichten: 4131
Geregistreerd: 09-01-01
Woonplaats: Zevenaar

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-02-02 09:20

DUIMDUIMDUIM.... Haha!

Jeetje die stal klinkt echt super, en nog in goede staat ook!
Dan zit ik nu voor mijn computer te Kwijl Kwijl ...
Zou echt super voor jullie zijn als dat kon!

Wat je vriendin betreft: heel veel sterkte, zeg haar maar dat als iemand iets leuks in het vooruitzicht heeft, dat hij/zij dan altijd sneller geneest!
Ik kan er over meepraten... *LOL*
Mocht ze zich vervelen tijdens haar gebroken rib en duim enz., laat ze maar veel bokken, voor zover mogelijk dan met die vingers...
Lezen lukt misschien wel?

Ik wil ook een roundpen zucht... Party!!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-02-02 10:12

Weet je al wat???
Ik hoop voor je dat het door is gegaan, wens je vriendin veel beterschap!

Mieke
Berichten: 6925
Geregistreerd: 09-02-01
Woonplaats: NH

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-02-02 10:21

O jee wat spannend!!!! Een eigen stal is iets wat ik ook wel heel graag zou willen hebben, alleen is het in mijn geval niet zo praktisch: ben de hele dag aan het werk en dan is er geen toezicht bij de paarden... vind ik een eng idee, maar verder lijkt het me geweldig. Ik zal voor jullie duimen!

Die vriendin van jou is wel een pechvogel trouwens....

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-02-02 10:45

Oei oei spannend!
ik hoop voor je dat het doorgaat want het klinkt echt SUPER

En wens je vriendin maar heeel veel beterschap!

Sjimmy

Berichten: 17797
Geregistreerd: 09-03-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-02-02 12:51

Da's echt spannend ja, iedereen zou in zo'n situatie zenuwachtig zijn!
Ik ben benieuwd, ik duim voor je Knipoog

Jurga

Berichten: 18554
Geregistreerd: 06-05-01
Woonplaats: Ede/Lunteren

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-02-02 13:13

Hee Sterre!!! Ik duim ook voor je hoor, wat ongelovelijk spannend, vooral het vooruitzicht dat je droom dan uit kan gaan komen! Ik weet wat het is, wij hebben nu ook een eigen stal, ook al is 'ie klein... Lovers Heel veel succes. Haha!

Sterre

Berichten: 15226
Geregistreerd: 23-08-01
Woonplaats: Mittelfranken - Bayern - Duitsland

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 06-02-02 15:13

Kom net terug van m´n vriendin; ze is echt heel zielig, ze heeft ook nog eens een flink gekneusd bekken, dus zitten en lopen is moeilijk voor d´r Verdrietig ! Ze heeft gisteren die man aan de telefoon gehad Lachen , en ja.... waar ik al bang voor was: er zitten natuurlijk weer een paar haken aan dit verhaal Scheve mond . De stal komt idd over 2 1/2 maand vrij, alleen.... de huidige pachter wil er niet uit en nu is het een heel gedoe met advocaten enzo Boos! . Hij heeft iig ons tel. nr. en hij zei zelf al dat we gewoon een paar keer moeten bellen of er al nieuws is. Ik kan daar toch zo de pest over in krijgen Boos! Boos! ! Heb je eindelijk iets naar je zin gevonden, wat ook werkelijk vrij komt, krijg je er weer zoiets tussendoor Frusty !!!!
Nou ja, één geluk hebben we: de stal waar we nu staan is niet echt slecht en we moeten er ook niet weg Schijnheilig .
Ik zal m´n vriendin jullie groeten overbrengen, bokken kan ze helaas niet, ze kan niet echt goed zitten en het grootste probleem: ze kan geen Nederlands *LOL* . Iig al bedankt voor het duimen, over een paar weken mogen jullie het nog eens doen *LOL* Knipoog !

NiNjA

Berichten: 150
Geregistreerd: 04-01-02
Woonplaats: Haren / Groningen

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-02-02 16:57

Wat een pech zeg. Verdrietig
Ik kan me voorstellen dat je nu een beetje de smoor in hebt.
Ik weet wat je door hebt gemaakt, geduld is ook niet mijn sterkste kant, als ik wat in mijn hoofd heb doe ik het het liefst zo snel mogelijk.
Ik kan me zo voorstellen dat je vriendin eerst even wat anders aan haar hoofd heeft dan weer op een paard zitten.
Tjonge, dat is niet mis wat ze aan blessures heeft. Verdrietig
Mag ze nog wel op een p[aard van haar man?
Een roundpen, is dat een longeerbak? Verward
Ik ben op zoek naar een makke pony voor mijn dochtertje, het laat me niet los, de hele dag ben ik er mee bezig.
Ik herken het allemaal wel een beetje.
Succes ermee! Cool