SMxAir Ride pads

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Bravura
Berichten: 5944
Geregistreerd: 19-01-04

SMxAir Ride pads

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 20-06-04 13:40

Aangezien er ontzettend veel verschillen in pads zijn en ik geen voorstander ben van fleece op de paardenrug, zit ik er aan te denken een SMx Air Ride pad van Professionals Choise aan te schaffen (wol). Zijn er hier op bokt gebruikers van zo´n pad en hoe bevalt dat? Dit zou ik graag willen horen aangezien er aan de pads toch een best prijskaartje hangt. Verward

DJQuarter

Berichten: 1115
Geregistreerd: 28-09-03
Woonplaats: Hellevoetsluis

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-06-04 19:17

Effe een vraagje, waarom ben je geen voorstander van fleece op het ruggetje?

Bravura
Berichten: 5944
Geregistreerd: 19-01-04

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 20-06-04 21:36

Het is zweterig en de warmte kan niet goed weg.
Wol neem vrij veel vocht op en voert dit ook enigszins af. Zweten doet een paard toch wel, maar wol geeft volgens mij ook minder irritatie.
Aangezien de airridepad ook een bepaalde samenstelling heeft zodat het kan "ademen" dacht ik dus dat deze pads zeer "paardvriendelijk" zouden zijn.

DJQuarter

Berichten: 1115
Geregistreerd: 28-09-03
Woonplaats: Hellevoetsluis

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-06-04 21:55

Ik ben er ook wel weg van, ik heb er geen een maar dat komt omdat ik mijn paardje nog niet rijd maar het is even een uitgave maar dan heb je volgens mij wel wat hoor... En ze zijn nog mooi ook zodat je er ook nog mee kunt starten...

Asciugamano
Berichten: 5849
Geregistreerd: 19-12-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-06-04 23:00

Wij hebben er ook 2. Voor elk paard 1 en ze bevallen uitstekend! We hebben ze nu zo'n 3 jaar en hopen er nog jaren mee te kunen doen.