Net mijn rijbewijs en al meteen pech met de auto....

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
4leafclover
Berichten: 1037
Geregistreerd: 19-11-01

Net mijn rijbewijs en al meteen pech met de auto....

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 05-02-02 20:43

Ik had gisteren net mijn rijbewijs gehaald, ik dacht ga met de auto naar school, paar uurtjes later wil ik naar huis gaan start de auto niet meer... Frusty balen!!! Huilen Gelukkig had ik mijn mobieltje bij mie *LOL* , ik mijn moeder gebeld (gelukkig was ze thuis) we hebben maar 1 auto en die had ik, maar mijn moeder zou kijken of onze moter starte, dus niet!! mijn moeder maar mijn oom gebeld, een uurtje later kwamen ze eindelijk aan met start kabels, gelukkig hebben ze de auto weten te starten, wat bleek, los contact in het contact slot. heb ik weer hoor!!!Ik had net zo goed met de fiets naar school kunnen gaan dan deed ik er 20 minuten over om thuis te komen nu 1 3/4 uur! Ik het de start kabels maar in de auto laten liggen voor de zeker heid!!! Knipoog

Dat was me het dagje wel!!

O
[TK] Kieffer Garmisch zadel maat 2 PB voor meer info!


GAB
Berichten: 105
Geregistreerd: 11-06-01
Woonplaats: in Peru

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-02-02 20:47

Haaahaha, zoiets heb ik ook gehad, maar dan met mijn broers auto (kwas gewend gelijk te kunnen starten, maar zijn sleutel moest er eerst een paar seconden in blijven zitten, na een uur klooien kreeg ik um eindelijk gestart!!).

Maar t ergste wat ik voor mekaar gekregen heb met zo'n auto is na een maand dat ik mijn rijbewijs heb gehaald, met mijn moeders auto tegen onze brievenbus aan rijden!!! Verward En t is helaas niet zo'n brievenbusje van de Ptt, maar een zelfgemaakte van keihard hout, die tegen een boom van een hek was vastgemaakt. Een leuk deukie, ahumba En hoe moet je t dan vertellen he!! Echt balen was dat.

De geest is geen vat die gevuld moet worden, maar een vuur dat je moet ontsteken.
-Plutarchus-

Dorine
The one and only

Berichten: 4131
Geregistreerd: 09-01-01
Woonplaats: Zevenaar

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-02-02 20:55

Ja daar sta je dan met de auto...
Echt balen! Frusty
Gelukkig is het probleem nu verholpen, kun je voortaan weer lekker wegscheuren! *LOL*
Wanneer ga je voor je E-rijbewijs? Knipoog
Mijn man Peter moet hiervoor op 18 maart examen doen, precies op zijn verjaardag grijnz. En zeker weten dat-ie slaagt!
Dat moet gewoon, want ik wil dat hij ons (Cerise en mij) naar de manege kan brengen met de trailer gnagna.
Geniet ze met je auto! Party!!


4leafclover
Berichten: 1037
Geregistreerd: 19-11-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 06-02-02 14:18

Voor het E wacht ik nog even, mijn vader en moeder kregen het er vroeger gewoon gratis en voor niks er bij en tegenwoordig niet meer Frusty Maar ik wil eerst ff sparen voor ons huisje, mijn vriend Rob en ik zijn van plan om over een jaartje te gaan samen wonen, en dan wil ik verder sparen voor weer een eigen paardje, ik mis het toch wel een eigen paardje, en dan wil ik voor het E gaan. En als ik ergens naar toe moet kunnen mijn moeder of vader, en mijn vriend wel rijden met de trailer. Tja de wetten van tegenwoordig is ook alles niet meer haha.

O
[TK] Kieffer Garmisch zadel maat 2 PB voor meer info!

Jura

Berichten: 10793
Geregistreerd: 16-01-01
Woonplaats: Veluwe en 't Gooi

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-02-02 16:55

Wees maar blij dat je het er tegenwoordig niet meer zo bij krijgt, als je weet wat voor vreselijke ongelukken met paarden je kunt krijgen als je niet weet wat je doet! Veel ouderen denken dat ze kunnen rijden met een trailer, maar dat valt vaak vies tegen!

Maar goed, dat is dikke pech zeg! Dan sta je wel even stevig te balen en vooral het wachten is zo vervelen! Ik ging ook met mijn eerste auto naar school (Opel Kadett) en mijn klasgenoten maakten daar dankbaar gebruik van. Soms wel met z'n 8en in mijn auto! Achteraf wel gevaarlijk maar ja... Haha! Schijnheilig

~*~ Pienie fan! ~*~
www.jura-artwork.nl


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie