[FB] heb me ook eens uitgeleefd op een foto

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Maureen95, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Faelivrin

Berichten: 15454
Geregistreerd: 03-02-04
Woonplaats: Rijnsburg

[FB] heb me ook eens uitgeleefd op een foto

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 20-06-04 14:57

Hey !!

Had gister even niks te doen, en had net een nieuwe armband zelf gemaakt, dus dacht ik... laat ik eens een foto gaan maken en bewerken, volgens mij is het nog aardig gelukt ook...Tong uitsteken zal even de foto uploaden nu..... Heb het orgineel niet meer, dus dat moeten jullie er zelf maar bij bedenken..... Komt ie :

Afbeelding

ik vindt hem wel iets hebben, wel mooi !!
graag jullie comentaar en wat ik evt. anders zou kunnen doen..

Groetjes, Femke.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-06-04 14:59

Ik weet niet echt wat ik er van moet denken. Wat stelt het voor?
Jammer van de slechte kwaliteit.

Faelivrin

Berichten: 15454
Geregistreerd: 03-02-04
Woonplaats: Rijnsburg

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 20-06-04 15:09

je hoeft er niks van te denken.. mag ik een slotje ?? zulk comentaar heb ik dus geen zin in.....

Amberto

Berichten: 1593
Geregistreerd: 28-01-04
Woonplaats: Haarlem!

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-06-04 15:13

hmm... de foto even daargelaten... waarom zet je hier iets neer bij Crea Bea als je niet voor evt. commentaar openstaat?
Mijn mening: De kwaliteit is niet denderend, hij is een beetje vaag. Het is niet heel bijzonder, maar voor de eerste keer niets mis mee... ik denk dat ik nog niet eens in staat ben om een foto te bewerken, dus ik vind het al heel wat....
Ga je die armband BTW ook nog echt dragen?! Die veer lijkt me verschrikkelijk kriebelen! Verder is t idee wel grappig!

Kristie

Berichten: 15027
Geregistreerd: 30-10-03
Woonplaats: Al pendelend tussen hier en daar...

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-06-04 15:22

ik vind hem ook wel 'iets' hebben, maar wat sammm zich ook al af vroeg, vraag ik me ook af: wat stelt het voor? wat IS het?

Amberto

Berichten: 1593
Geregistreerd: 28-01-04
Woonplaats: Haarlem!

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-06-04 15:23

Het is haar hand met de nieuwe armband volgens mij Lachen Niets meer en niets minder Haha!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-06-04 15:25

joritalover schreef:
je hoeft er niks van te denken.. mag ik een slotje ?? zulk comentaar heb ik dus geen zin in.....

Nou ja zeg, je vráágt toch om commentaar? Verward Bovendien is mijn commentaar totaal niet kwaad of aanvallend. Scheve mond

Vanillia

Berichten: 7657
Geregistreerd: 22-09-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-06-04 15:27

joritalover schreef:
je hoeft er niks van te denken.. mag ik een slotje ?? zulk comentaar heb ik dus geen zin in.....


Dit is een discussie-forum. Je vraagt meningen over je armband/foto dan krijg je die ook. Het is niet de bedoeling dat je een slotje aanvraagt als er een keer iets gezegt wordt wat je niet zint.

De armband is wel leuk bedacht, alleen ik zou persoonlijk de veer kleiner doen.

Wat er bewerkt is aan de foto snap ik niet helemaal.

shadowfaxx

Berichten: 5880
Geregistreerd: 27-12-03
Woonplaats: Turnhout

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-06-04 15:29

Ik zou ook niet weten wat er bewerkt is aan de foto, en ik vind de kwaliteit van de camera ook niets Scheve mond

Maar die armband is wel leuk

bonney4evver

Berichten: 7463
Geregistreerd: 23-03-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-06-04 16:52

Lachen ik zie een kruisje

Faelivrin

Berichten: 15454
Geregistreerd: 03-02-04
Woonplaats: Rijnsburg

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 20-06-04 18:15

de foto is met contrasten bewerkt en de foto stelt inderdaad de nieuwe armband en mijn hand voor, vondt hem zelf wel mooi gelukt, de kwaliteit is niet mooi nee, is met de webcam gemaakt, me vader had de digi mee, vandaar... bedankt voor het comentaar, en ik had even een slechte bui bij me vorige berichtje, sorry....

Groetjes, Femke