Eindelijk met Thyrza rijden!!!!

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Adelarde
Berichten: 333
Geregistreerd: 13-06-04
Woonplaats: Putte (bij Mechelen) België

Eindelijk met Thyrza rijden!!!!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 20-06-04 13:45

hallo iedereen!!!
ik ben de laatste dagen gewoon in de wolken!!!
enkele maanden geleden heeft mijn grootvader een BWP-merrie gekocht met de bedoeling dat ik daar (nadat ze geveulend had) mee ging rijden, ik heb eerst langer dan 3 maanden op het veulen moeten wachten (dus ik had er nog nooit mee gereden hé), ik wou zo graag daar een keer met rijden, maar mijn grootvader had aan mijn nichtje haar trainer gevraagd of die er eerst eens wou opkruipen, want wij weten dus niet hoe lang ze stilstond... nu bleek dat de broer van mijn grootvader zijn paard te oud geworden was om mee te rijden en daar rijdt normaal een meisje op, die nu dus geen paard meer had om mee te rijden... nu had mijn grootvader gezegd (dat meisje reed in dezelfde les als ik) dat als ze wou, ze met dat paard naar de les kon komen, als daar terug mee gereden werd, enkele dagen daarna kom ik bij mijn grootvader aan (mijn paard staat daar) en zie ik daar de broer van mijn grootvader, dat meisje en nog iemand die volgens hen al veel paarden heeft zadelmak gemaakt enzo, toen die weg waren heeft mijn grootvader verteld dat wanneer hij thuiskwam, die met z'n allen in de wei stonden, Thyrza hadden opgezadelt en daar in de wei (waar haar veulen en nog een merrie met een veulen instond) mee proberen te rijden. die man die al zoveel paarden had zadelmak gemaakt was eraf gesmeten!!! eerst was ik gewoon echt kwaad, ten eerste, dat doe je gewoon niet, iemand anders wei ingaan en een paard dat je niet kent opzadelen enzo terwijl niemand van iets weet, ten tweede, dat paard is voor mij en niet voor dat meisje (dat is zo iemand die altijd alles beter weet, maar voor de rest durft ze niets) gekocht. Vrijdag kwam uiteindelijk dan toch mijn nichtje haar trainer, hij heeft haar opgezadelt, is erop gekropen, zij reageerde totaal niet, ze was zo braaf als een lammetje, na een vijftal minuten ben ik erop gekropen Cool , deed ze nog steeds niets en gisteren heb ik er weer even mee gereden, maar dan van helemaal in het begin al Haha! nu vraag ik mij eigenlijk wel af wat ze daar dan in de wei toen mee moeten gedaan hebben want als ik hun verhaal moet geloven begon die te bokken en te stijgeren tot die man eraf was Verward

dit verhaal moest ik gewoon even kwijt, ik ben gewoon overgelukkig dat ik eindelijk, na toch wel bijna een half jaar wachten, erop heb mogen rijden Haha! Tong uitsteken Cool

groetjes Valerie
hoefjes Adelarde, Thyrza en Elton (veulen van Thyrza Tong uitsteken )

frieske

Berichten: 1265
Geregistreerd: 05-10-03
Woonplaats: limburg

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-06-04 14:31

wat leuk voor je zeg..hardstikke veel plezier en succes

Thirza

Berichten: 9261
Geregistreerd: 22-02-01
Woonplaats: Nieuwegein

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-06-04 15:22

leuke naam heeft dat paard zeg Haha!

maar apart dat die man er dan op ging zitten zonder jou toestemming

Adelarde
Berichten: 333
Geregistreerd: 13-06-04
Woonplaats: Putte (bij Mechelen) België

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 20-06-04 17:01

gistere gaf ze ook al heel goed na en al, terwijl haar veulen maar stond te hinniken Tong uitsteken
en ja, die man, ik denk dat dat vooral kwam doordat dat meisje er zo snel mogelijk mee wou rijden