Omar hoefzweer

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Sjimmy

Berichten: 17797
Geregistreerd: 09-03-01

Omar hoefzweer

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 05-02-02 20:30

Is het niet dat de hele stal verkouden is, de bak bevroren of te nat dan heeft Omar wel weer een hoefzweer Frusty
Ik dacht eens lekker door het dorp te gaan stappen. Staat hij met een zak om zijn voet -> hoefzweer Nou ja gelukkig niet zo'n grote, ik kan over 1,5 week ongeveer wel weer rijden maar er komt zo niet zo veel van zijn conditie opbouwen, ik heb vanaf kerst ongeveer 10 x gereden, als het al 10 keer is is het veel. Nou ja poetsen is ook wel leuk, maar toch jammer.
Ik wacht op het lange licht dan kan ik eindelijk 's avonds weer rijden in de bak (we hebben geen licht bij de bak).

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-02-02 20:35

Heerlijk zeg Frusty . Is de zweer er wel goed uit?
beterschap voor Omar!

Sjimmy

Berichten: 17797
Geregistreerd: 09-03-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 05-02-02 21:31

De veearts heeft 'm donderdag eruitgesneden, morgen mag de zak van zijn hoef af, ik zal 'm eens goed in het licht zetten en bewonderen.
Ik vrees dat ik pas in de zomer pas echt weer kan gaan lessen enzo, want zonder conditie gaat dat een beetje moeilijk Verdrietig

Jurga

Berichten: 18554
Geregistreerd: 06-05-01
Woonplaats: Ede/Lunteren

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-02-02 01:08

Hee, wat balen zeg, kun je nog niet lekker met hem aan de gang.... Boos! Kussie aan Omar van mij....

Mieke
Berichten: 6926
Geregistreerd: 09-02-01
Woonplaats: NH

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-02-02 12:33

Wat een pech joh. Nu maar hopen dat hij dit niet vaker krijgt, vaag gedoe altijd die hoefzweren.... Boos!

Sjimmy

Berichten: 17797
Geregistreerd: 09-03-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 06-02-02 12:38

Inderdaad vaag die hoefzweren, zonder aanwijsbare reden komen ze opeens...
Wou dat het zomer was, kunnen ze allemaal lekker in de wei. Hebben ze noooooit wat hoogstens een bijtschram, maar dat hoort erbij.