hkm zadelonderlegger

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Debbieremi

Berichten: 246
Geregistreerd: 10-01-04
Woonplaats: Voorburg

hkm zadelonderlegger

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 20-06-04 08:12

Ik heb twee weken geleden een hkm zadelonderlegger gekocht. Weet iemand misschien hoe je die het "veiligst" kunt wassen. (dus zonder dat je er een rastaschaap van maakt?) Dank je wel!!!!!!

Nerwen

Berichten: 16039
Geregistreerd: 02-09-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-06-04 13:19

Je hebt dus een schapenvacht?
Volgens mij zijn die wel machinewasbaar
Zit er geen wasvoorschrift bij? Of gebruik anders de zoekfunctie hier op Bokt Knipoog

LuvdaTossa

Berichten: 12894
Geregistreerd: 15-06-03
Woonplaats: Midden vh land

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-06-04 13:20

Zit er geen labeltje op met wasvoorschriften? Even goed zoeken!

KarinvdM

Berichten: 16565
Geregistreerd: 12-05-03
Woonplaats: Holsloot

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-06-04 14:02

Ik was mijn bontje op 30 graden in de wasmachine met Woolite.

GeJe

Berichten: 2493
Geregistreerd: 12-06-04
Woonplaats: Emmen

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-06-04 19:06

Je hebt speciaal voor produkten met echt lamsvel (de zadeldekjes, singelbeschermers, poetshandschoenen en onderleggers) wasmiddel. Bijvoorbeeld Kavalclean van Kavalkade (gele fles). Je kunt inderdaad je bontje gewoon in de wasmachine wassen. Denk erom dat je niet te veel wasmiddel gebruikt.... anders schuimt het de machine uit

Zelfs de droger kun je gebruiken om 'm weer lekker pluizig te maken. Je hebt wel te maken met kwaliteitsverschil in de gebruikte lamsvelletjes. HKM is niet de beste kwaliteit helaas, wel goedkoper dat Mattes, Christ of Kavalkade.

Debbieremi

Berichten: 246
Geregistreerd: 10-01-04
Woonplaats: Voorburg

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 20-06-04 22:29

GeJe schreef:
Je hebt speciaal voor produkten met echt lamsvel (de zadeldekjes, singelbeschermers, poetshandschoenen en onderleggers) wasmiddel. Bijvoorbeeld Kavalclean van Kavalkade (gele fles). Je kunt inderdaad je bontje gewoon in de wasmachine wassen. Denk erom dat je niet te veel wasmiddel gebruikt.... anders schuimt het de machine uit

Zelfs de droger kun je gebruiken om 'm weer lekker pluizig te maken. Je hebt wel te maken met kwaliteitsverschil in de gebruikte lamsvelletjes. HKM is niet de beste kwaliteit helaas, wel goedkoper dat Mattes, Christ of Kavalkade.


hee, dank je wel OK dan! , ik ga dat wel proberen voordat ik hem echt weg kan gooien Haha!