Ervaring met rijlaarzen van Van Huet

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Patricia
Berichten: 1044
Geregistreerd: 11-05-01

Ervaring met rijlaarzen van Van Huet

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 18-06-04 09:11

Wie heeft er ervaring met de rijlaarzen van Van Huet in Houten?
Ik ben vooral benieuwd naar het eigen merk dat ze hebben.
Ik heb de zoekfunctie al gebruikt, maar heb daar eigenlijk weinig gevonden.

Kitty

Berichten: 7697
Geregistreerd: 29-01-01
Woonplaats: Rolde

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-06-04 09:47

Mijn oude laarzen waren van Van Huet, het eigen merk. Ze hadden ze wat te laag opgemeten waardoor ik niet een mooie dressuurboog naast mijn knie had, dat was wel jammer.
Ze zijn ook niet echt lang mooi gebleven, maar dat komt waarschijnlijk doordat ik ze bijna altijd aan had, ook met stallen uitmesten.

FlairS

Berichten: 4755
Geregistreerd: 29-07-02
Woonplaats: Heiloo

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-06-04 09:51

Ik heb jaren geleden(zeker 5 jaar) van Huet rijlaarzen op laten meten op Jumping Amsterdam.Het zijn van die laarzen met een coating.Ik heb ze nog steeds en ze blijven veel mooier dan de echte compleet leren.Je kunt ze gewoon onder de kraan afspoelen en afdrogen.

Janski

Berichten: 6498
Geregistreerd: 03-03-04

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-06-04 09:52

Ik hem mijn eerste leren laarzen ook bij Huet vandaan, waren wel goed opgemeten ik heb er dik 5 jaar plezier van gehad toen waren ze ook wel echt helemaal op!! Ik heb nu een ander merk en ik vind de afwerking van deze laars mooier en ik heb dit paar al 8 jaar en ze zien er nog super uit.

Patricia
Berichten: 1044
Geregistreerd: 11-05-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 19-06-04 21:10

Dan denk ik dat ik me er toch niet aan ga wagen.
Als ze ongeveer vijf jaar mee kunnen en dan echt op zijn geef ik liever iets meer uit en kan dan wat langer vooruit.
Dan denk ik dat ik toch voor Petrie ga.

Berith

Berichten: 364
Geregistreerd: 14-11-02
Woonplaats: Zijderveld

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-06-04 07:17

Ik heb inmiddels ruim 8 jaar de laarzen van Huet (met coating), ze zitten nog steeds perfect. Laatst waren er een paar naden een beetje los, ik naar Huet en hij heeft het meteen weer gemaakt en dat voor slechts 5 euro.

Saar4
Berichten: 2346
Geregistreerd: 26-11-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-06-04 10:14

Ik heb absoluut geen goede ervaringen met van Huet. Ik heb bij hem een paar laarzen gekocht van eigen merk maar deze bleken absoluut niet geschikt te zijn voor mij. Ik heb dunne enkels en dus echt een laars met rits nodig. Toen bleek dat deze laarzen absoluut niet pasten gaf meneer Huet mooi niet thuis.

Ik denk dat als je een makkelijke maat hebt je er prima terecht kan. Maar over zijn service of liever gezegd volledig gebrek aan service ben ik dus niet te spreken.

Samy

Berichten: 11076
Geregistreerd: 16-07-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-06-04 15:03

Ik heb ook mijn laarzen van van Huet. Ik weet niet hoe lang ik ze al heb, maar ik heb ze sinds hij in Houten zijn bedrijf heeft. Ik heb nooit klachten over deze man gehad. Ik had mijn laarzen niet veel aan en nu zijn ze bij mijn kuiten te klein, dus misschien ga ik wel een keertje langs.

Mijn vader heeft in zijn pand de elektriciteit gedaan en als ie hem tegen kwam bij zijn werk (mn vader) was het altijd ff over de paardjes praten! Ik ben nog steeds te vrede over deze man, maarja dat is ook al weer 2 jaar geleden toen ik hem voor het laatst zag bij een etentje van mijn vaders werk!

Patricia
Berichten: 1044
Geregistreerd: 11-05-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 20-06-04 19:52

Begin nu toch weer een beetje te twijfelen.
Er zijn wel erg verschillende reacties.
Het gaat mij er eigenlijk om of deze laarzen kwalitatief goed zijn, dus ook hoe lang ze mee kunnen.
En hoe groot het kwaliteitsverschil is met bijvoorbeeld petrie laarzen.
Als iemand hier opheldering over kan geven, graag!