Gezwommen met onze paarden :D

Moderators: Sica, C_arola, Neonlight, balance

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
x_shirley_x

Berichten: 5215
Geregistreerd: 29-01-04
Woonplaats: Drunen

Gezwommen met onze paarden :D

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 15-06-04 18:28

Lisa(zit niet op bokt),ik en louskeh van bokt hebben gisteren gezwommen met onze paarden..
Het was eigenlijk niet de bedoeling maar het was zo'n goed weer Haha!
We zouden gaan buitenrijden en toen kwamen we langs "De Wiel" kwamen hadden we Zin om te zwemmen..
We zijn gewoon met kleren erin gegaan.
Natan(mijn pony)vind water helemaal geweldig en die is al 17 dus heeft het al een aantal keren meegemaakt vond het zo leuk dat hij maar besloot om te gaan liggen en zitten in het water..
Ja heel raar maar hij vond het lekker..
Het paard van 1.70 van louskeh vond het ook heel leuk en gooide je iedere keer half eraf als je aandraafde door een stukje water sprong ie er gewoon in dus die vond het allemaal wel heel interessant,duie had het alleemaal nog niet zoveel meegemaakt maar die pakte het van het begin af aan al goed op.
die was er net als Natan niet uit te krijgen Tong uitsteken
Elvis die vond het allemaal niet zo boeiend en die had zoiets van het heeft wel lang gebnoeg geduurt wanneer gaan we naar huis Knipoog
Lisa is ook maar iets eerder naar huis gegaan want die moest eerder thuis zijn als louskeh en ik maar louskeh en ik konden er niet genoeg van krijgen en onze pony's ook neit Haha!
dus we zijn nog een half uurtje langer gebleven.
Het werd voortaan zo gek dat we op onze pony's gingen staan en eraf duiken. Lachen was achteraf toch niet zo'n goed idee want ik heb een bril en die was ik in het water verloren maar ik heb hem terug Bloos!
WE hebben er ook nog even naast gezwommen en dat giong ook wel goed dat had ik eigk nog nooit gedaan maar het was wel leuk
de pony's waren voortaan wel moe en we moesten nog wel een stukje dus we zijn rustig aan terug gegaan al gaat dat meestal moeilijk met Natan en Jo-Ann want die zijn nogal lastig op de terug weg maar het viel nog best mee.

Het was superleuk alleen me moeder vond er niet veel aan want ik kwam zijknat thuis Schijnheilig

Rust in vrede lieve Ziggy, ondanks je problemen, hielden we van je.. wat zullen we je missen, maar nooit vergeten..


xSemmiex

Berichten: 10417
Geregistreerd: 25-04-04
Woonplaats: Delft

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-06-04 19:02

hahah echt leuk hoor!! zou ook wel eens een keer willen zwemmen (of in het water lopen met mijn pony) Tong uitsteken

The journey of a thousand miles begins with a single step.

x_shirley_x

Berichten: 5215
Geregistreerd: 29-01-04
Woonplaats: Drunen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 15-06-04 21:41

xSemmiex schreef:
hahah echt leuk hoor!! zou ook wel eens een keer willen zwemmen (of in het water lopen met mijn pony) Tong uitsteken

Haha ik vind het ook echt heel leuk.
Ik doe het met veel pony's Tong uitsteken

Rust in vrede lieve Ziggy, ondanks je problemen, hielden we van je.. wat zullen we je missen, maar nooit vergeten..

louskeh

Berichten: 1151
Geregistreerd: 29-01-04
Woonplaats: Drunen

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-06-04 22:50

hahaha Shirley Haha!
Het was zeker wel vet!!
Gaan we echt vaker doen maar dan met zwempak Tong uitsteken
Mijn Ma was ook niet echt vrolijk zeg maar

♥ •°*º :+: Winnetou :+: º*°•♥
Nieuwe foto's in mijn profiel

x_shirley_x

Berichten: 5215
Geregistreerd: 29-01-04
Woonplaats: Drunen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 17-06-04 11:57

Willen jullie geen reakties meer geven? Tong uitsteken

Rust in vrede lieve Ziggy, ondanks je problemen, hielden we van je.. wat zullen we je missen, maar nooit vergeten..

x_shirley_x

Berichten: 5215
Geregistreerd: 29-01-04
Woonplaats: Drunen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 19-06-04 22:32

Nee dus Tong uitsteken

Rust in vrede lieve Ziggy, ondanks je problemen, hielden we van je.. wat zullen we je missen, maar nooit vergeten..

Oliefjuh

Berichten: 1209
Geregistreerd: 25-04-04

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-06-04 22:44

Haha ik wel hoor!
Gelukkig dat je je bril dan had terug gevonden!


Stumpertje

Berichten: 371
Geregistreerd: 15-05-04
Woonplaats: Bussum (NH)

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-06-04 22:49

Haha, tuurlijk wel Tong uitsteken Vet zeg!! Ga 'k ook een keer doen!! Alleen idd wel met een zwempak ofzo Tong uitsteken ( Wat hebben jullie met de zadels gedaan?? Aan de kant gelegd?? Of gewoon om gehouden?? Verward )

Haha! Nationale Jumper Sportdag, Ermelo Haha!
^^Hobbelende Vosjes Pester #27^^
Party!! Bokkende New Forest rijder #2 Party!! Jumper & Dion Lovers

louskeh

Berichten: 1151
Geregistreerd: 29-01-04
Woonplaats: Drunen

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-06-04 22:57

Stumpertje schreef:
Haha, tuurlijk wel Tong uitsteken Vet zeg!! Ga 'k ook een keer doen!! Alleen idd wel met een zwempak ofzo Tong uitsteken ( Wat hebben jullie met de zadels gedaan?? Aan de kant gelegd?? Of gewoon om gehouden?? Verward )

omgehouden Schijnheilig
Boos!
dat was eingelijk niet slim....

♥ •°*º :+: Winnetou :+: º*°•♥
Nieuwe foto's in mijn profiel

x_shirley_x

Berichten: 5215
Geregistreerd: 29-01-04
Woonplaats: Drunen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 20-06-04 20:19

Haha Jaa omgehouden Bloos!
was niet de bedoeling dat we echt gingen zwemmen maar we deden het toch :p

Rust in vrede lieve Ziggy, ondanks je problemen, hielden we van je.. wat zullen we je missen, maar nooit vergeten..

airmaxfreak

Berichten: 24
Geregistreerd: 26-08-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-06-04 21:14

Haha gewoon met je rijkleren aan zwemmen, dat kan toch ook? Nat worden is niet zo erg... Hadden jullie ook laarzen aan? Jammer dat er geen foto's van zijn!

louskeh

Berichten: 1151
Geregistreerd: 29-01-04
Woonplaats: Drunen

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-06-04 21:25

airmaxfreak schreef:
Haha gewoon met je rijkleren aan zwemmen, dat kan toch ook? Nat worden is niet zo erg... Hadden jullie ook laarzen aan? Jammer dat er geen foto's van zijn!

hahaha Nee we hadden onze schoenen uitgedaan Tong uitsteken
we gaan zeker wel een keer foto's maken (
maar dan met zwempak Tong uitsteken)

♥ •°*º :+: Winnetou :+: º*°•♥
Nieuwe foto's in mijn profiel

nielsforever
Berichten: 719
Geregistreerd: 16-06-04
Woonplaats: groningen

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-06-04 13:00

hihi ik wil ook wel een keer mee zwemmen maar als niels een bui regen voelt aankomen dan neemt hij een sprint naar binnen.hihi maar erg leuk dat dat bij jullie kan zeg.het was gisteren ook warm hoor pff niet normaal man.maar echt wel beter als die vieze regen.zwem ze nog he??maar wel met badpak dan he??

Bart..we zullen je missen r.i.p

j0rinda

Berichten: 412
Geregistreerd: 21-06-04
Woonplaats: spijkenisse

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-06-04 13:18

lijkt me echt heel gaaf om te zwemmen met mijn pony
ik heb het wel is een keertje gedaan maar dat was alleen maar een klein stukje en dat was gewoon lopen met mijn vorige pony en die vondt het nogal eng maar ik vindt het heel gaaf dus ja misschien van de zomer ofzo een strandrit

skara

Berichten: 1250
Geregistreerd: 20-06-04
Woonplaats: 't stad

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-06-04 17:20

Heb ook al eens gezwommen met de paarden.
Das echt keileuk.
Wij hadden natuurlijk de zadels afgedaan en onze zwemkleren aan. We zijn zelfs zo diep gegaan, dat onze paarden moesten zwemmen, dat voelt raar aan , maar is wel leuk. Je moet dan de manen goed vasthouden want het achterwerk van je paard gaat heel erg naar onder hangen.
Nog veel zwemplezier!

Buster

Berichten: 4656
Geregistreerd: 10-05-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-06-04 16:00

Leuk zeg!
Ik zwem inderdaad ook altijd met Buster, zo gauw het maar een beetje lekker weer is, en we komen langs water, springt ie erin!
Veel plezier ermee! Want het is leuk en ook nog supergezond!

Groetjes, Nadia
Please don't talk about life to me I've seen more than most people my age have seen And there ain't no rules on how it's gotta be Think again
Collendoorn herinneringen ophalen - |Even iets anders: zou een digitale vlieg in je online oog kunnen vliegen... ;-)

mickey1989

Berichten: 4773
Geregistreerd: 19-03-04
Woonplaats: Apeldoorn

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-06-04 16:44

cool! heb je er ook foto's van????

Ik breng mijn kleine tranen
naar die hele grote zee
zachtjes nemen die kleine golven
al mijn grote zorgen mee...

cinvaro

Berichten: 422
Geregistreerd: 10-06-04
Woonplaats: groningen/ drenthe/ Noord-Brabant

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-06-04 17:01

wat lekker zo in het water
irritant he een bril ik heb er ook een en die raak je vaak genoeg kwijt
ik zou ook wel eens in het water willen zwemmen pony

x_shirley_x

Berichten: 5215
Geregistreerd: 29-01-04
Woonplaats: Drunen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 22-07-04 19:40

mickey1989 schreef:
cool! heb je er ook foto's van????

Nee we hebben er geen foto's van jammergenoeg Boos! volgende keer wel hoop ik Tong uitsteken

Rust in vrede lieve Ziggy, ondanks je problemen, hielden we van je.. wat zullen we je missen, maar nooit vergeten..

horssie

Berichten: 3275
Geregistreerd: 26-06-03
Woonplaats: apeldoorn

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-07-04 22:04

gaaf joh,lijkt me zo leuk om eens te doen Haha!
vandaag sprong lucky over een plas,beetje onverwachts Tong uitsteken

Icelandics
They grow when you get on

Jes

Berichten: 12155
Geregistreerd: 12-11-02
Woonplaats: Frankrijk

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-07-04 22:16

heb ook wel eens gezwommen met mn paard in de zee, echt cool dr oortjes voor uit, ze vond het echt leuk en als ik naar de kant ging met r rende ze weer vrolijk terug met mij er op om nog een beetje te zwemmen, ga van de zomer ook weer in de zee, maar eerst een ander zadel. vraag wel of de vriend van mn moeder dan foto's wil maken..... xxxx

Mijn bedrijf:
https://www.latouche-sublime.com
Paarden herinneringen en kleding

Mews

Berichten: 5499
Geregistreerd: 22-06-04
Woonplaats: Kopenhagen

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-07-04 23:26

Ik zou het ook weleens willen doen, maar volgens mij houdt Rus op het moment nog niet genoeg van water. Ik hou zelf wel erg van zwemmen, maar ik denk dat hij het als hij het al zou doen, er gauw genoeg van zou hebben, jammer genoeg... Bovendien is hier nieteens een klein beetje strand (= meer oid Tong uitsteken) te vinden waar je legaal ook maar langs of in de "branding" mag rijden, laat staan een meer waar je in mag zwemmen. Scheve mond (en, zoals ik al eerder zei, vraag ik me ook af of Rus het zo'n goed idee zou vinden. Schijnheilig)

StalDoorstap

Berichten: 6691
Geregistreerd: 19-04-02
Woonplaats: Zundert

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-07-04 23:58

Het werd voortaan zo gek dat we op onze pony's gingen staan en eraf duiken. was achteraf toch niet zo'n goed idee want ik heb een bril en die was ik in het water verloren maar ik heb hem terug




Van je pony afduiken, whahahahaha!

Bekijk Stal Doorstap bij De Hollandse nieuwe :
https://youtu.be/OD6m-gWbMvk

pimmetje7

Berichten: 82
Geregistreerd: 19-07-04

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-07-04 11:19

nou het was duzz leuk.... en als je pony het ook leuk vind .. kun je het nog eens vaker doen toch>???


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Afanaisa91, Kabayo, tienus63, UnderIlse en 37 bezoekers