Sanka, are you dead?

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Cody

Berichten: 20725
Geregistreerd: 20-04-01
Woonplaats: Grolloo

Sanka, are you dead?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 05-02-02 21:37

Jah man! Haha!

[quote uit de grappige film Cool Runnings waarin 4 Jamaicanen, die nog nooit sneeuw en ijs hebben gezien, besluiten om in een bobsleeteam te gaan om zo bij de Olympische Spelen te komen]

Een vriend van ons, geboren in Assen, deed jarenlang aan atletiek en was behoorlijk goed met sprinten. Op een gegeven moment werd hij gevraagd door het bobslee-team van Arend Glas en het ging beter en beter...
En ja hoor, vrijdag is het zover, de Olympische Spelen beginnen en Tim doet mee! Voor de bobsleeƫrs begint alles op 16 februari dus we zijn erg benieuwd, het natuurlijk niet zomaar iets waar iedereen even aan mee kan doen, wel een eer hoor!

Missy

Berichten: 6518
Geregistreerd: 02-09-01
Woonplaats: Vaassen

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-02-02 22:10

hej wat stoer voor die vriend van jullie. Dik wel. Hopen dat z'n team gaat winnen he

btw, cool running is echt een ongelovelijk stoere film, echt lachen gewoon *LOL* Pling

Amulet

Berichten: 4064
Geregistreerd: 02-05-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-02-02 22:54

haha ja die film heb ik al 5 keer gezien, en hij blijft leuk.
Stoer ja dattie mee doet !

Druif_01

Berichten: 8837
Geregistreerd: 04-11-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-02-02 23:13

ik heb die film ook al heel erg vaak gezien maar hij blijft echt lachen!!! gaaf man dat hij mee mag doen!!!

Honeybee

Berichten: 8912
Geregistreerd: 10-04-01
Woonplaats: Harlingen

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-02-02 01:05

Inderdaad.. leuk dat ie mee mag doen. En wat die film betreft, er staat me wel iets van bij, maar ik weet niet zeker of ik 'm heb gezien. Wie spelen er in mee?

Cody

Berichten: 20725
Geregistreerd: 20-04-01
Woonplaats: Grolloo

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 07-02-02 19:13

Ik weet zo niet wie erin spelen. Geen belangrijke namen dacht ik?

Stond vandaag een heel stuk in de krant over Tim en Arend Glas.
Grappig stukje over Tim's eerste afdaling in de bob:
"Dat vergeet ik nooit meer", grijnst Beck. "ik had nog nooit een helm op gehad en bij de start klonk muziek van AC/DC: Highway to hell. Ik zat met Arend in de tweemansbob en het ging verschrikkelijk hard. Ik werd heen en weer geschud en was zo onder de indruk, dat ik bij de finisch vergat te remmen. En Arend maar op mijn helm slaan: 'remmen, remmen, remmen!' ( *LOL* ). Ik trok net op tijd de hendel aan. Arend zei: 'ik had verdomme wel dood kunnen zijn'. Ik dacht: wat is dit voor sport??"

Haha!

Amulet

Berichten: 4064
Geregistreerd: 02-05-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-02-02 19:34

Honeybee schreef:
Inderdaad.. leuk dat ie mee mag doen. En wat die film betreft, er staat me wel iets van bij, maar ik weet niet zeker of ik 'm heb gezien. Wie spelen er in mee?

John candy speelt er in mee als coach, dat is zo'n dikke man.

ibikus
Berichten: 20688
Geregistreerd: 15-05-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-02-02 19:59

Hoe ging dit irri liedje nou ook al weer,
ik heb hem al weer een tijdje terug gezien maar het bleef toen weken door mijn hoofd malen!!! Cool

Ohw ja,
en de afzet....
Niet:
Ein, zwei drei...

Maar was het niet iets als...
Feel de power feel the glide (?)
en dan nog iets?

Jurga

Berichten: 18554
Geregistreerd: 06-05-01
Woonplaats: Ede/Lunteren

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-02-02 00:09

Hahaha, stoer verhaal zeg!!!! Vooral die reactie van REMMEN REMMEN!!!! Haha! Wel erg gaaf dat hij mee mag doen!